וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני "הגמר" מול ויאריאל: דיבאלה וקייליני שבים לסגל יובנטוס

יחד עם ברנרדסקי, שלושה שחקנים חזרו לסגל של אלגרי שנערך לגומלין שמינית גמר האלופות (רביעי, 22:00): "זה גמר בפני עצמו, חייבים שתהיה שאיפה ללכת עד הסוף". אמרי יפתיע?

תקציר: סמפדוריה - יובנטוס 3:1/ספורט1

האם יובנטוס תחזור לרבע גמר ליגת האלופות אחרי שלוש שנים? מחר (רביעי, 22:00), הגברת הזקנה תארח את מחזיקת הליגה האירופית ויאריאל למשחק הגומלין של שמינית הגמר אחרי ה-1:1 במשחק הראשון בספרד. הביאנקונרי צברו 22 נקודות בליגה ב-2022, יותר מכל קבוצה אחרת, אך גם מנואל לוקאטלי יודע: "ליגת האלופות זה משהו אחר, מפעל שונה ומרגש".

קפטן יובנטוס ג'ורג'ו קייליני. רויטרס
חוזר מפציעה. קייליני/רויטרס

"אסור לנו לטעות במשחק הזה, ויאריאל טובה עם הכדור, היא חזקה ואנחנו נצטרך להיות זהירים", אמר לוקאטלי לקראת המפגש, בעוד מאמנו מסימיליאנו אלגרי אמר: "אנחנו ברגע מכריע של העונה ורוצים לצאת לפגרת הנבחרות במצב הכי טוב. אנו חייבים שתהיה לנו את השאיפה ללכת עד הסוף, המשחק מחר הוא כמו גמר בפני עצמו. המטרה היא כמובן לעלות, במשחק הראשון הייתה חסרה לנו תשומת לב ברגעים מסוימים, אבל בכל המקרה המפגש הכפול לא היה מוכרע במשחק בספרד".

אמנם לאונרדו בונוצ'י ייעדר, ואת אלכס סנדרו אלגרי לא ירצה לסכן, אך המאמן בכל זאת יכול להיות מעודד ממצבת הפצועים לקראת המשחק, שכן ג'ורג'ו קייליני, פאולו דיבאלה ופדריקו ברנרדסקי יעמדו לרשותו. עבור שני הראשונים מדובר בחזרה למגרשים אחרי כחודש. "אני מקווה שננצח ב-90 דקות, אבל כשיש אופציה ל-120 דקות החילופים הם חשובים", אמר אלגרי על השלושה.

עוד בוואלה!

הצמרת רותחת: אינטר סחטה 1:1 מטורינו, נאפולי ניצחה 1:2 את ורונה

לכתבה המלאה
אונאי אמרי, מאמן ויאריאל. Manuel Queimadelos, GettyImages
רוצה לבצע תיקון באלופות. אמרי/GettyImages, Manuel Queimadelos

אונאי אמרי, שהוביל את הצוללת הצהובה אשתקד לזכייה בליגה האירופית (וזכייה רביעית שלו כמאמן במפעל), רוצה כעת להטביע חותם גם באלופות. בשתי העונות האחרונות שלו במפעל הוא הודח כבר בשמינית הגמר כשאימן את פריז סן ז'רמן, ומחר הוא ינסה לבצע תיקון ולהפתיע את הביאנקונרי.

"יובנטוס היא אחת המועמדות לזכות בליגת האלופות והיא בין חמשת המועדונים הגדולים באירופה", אמר המאמן הספרדי, "הראינו את היכולות שלנו ואנחנו יכולים להתמודד. התכוננו למצב שהמשחק ייגרר להארכה, השנה יש יותר סיכוי שזה יקרה עם ביטול חוק שערי החוץ. מול הקהל שלה, יובנטוס פייבוריטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully