וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמרת רותחת: אינטר סחטה 1:1 מטורינו, נאפולי ניצחה 1:2 את ורונה

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 23:43

אלכסיס סאנצ'ס (90+3) הציל את האלופה מהפסד. צמד של ויקטור אוסימן (14 ו-71) סידר לפרטנופיי ניצחון חוץ קשה והקטנת ההפרש ממילאן

תקציר: אינטר - סאלרניטנה 0:5/ספורט1

המחזור ה-29 בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) עם חמישה משחקים, כאשר המאוכזבת הגדולה היא אינטר שסחטה בקושי 1:1 מטורינו והתרחקה מהפסגה. מוקדם יותר, נאפולי גברה 1:2 על ורונה, אטאלנטה רשמה 0:0 מאכזב מול גנואה ורומא השיגה רק 1:1 נגד אודינזה.

רובין גוזנס אינטר מאוכזב. רויטרס
האליפות חומקת? רובין גוזנס מאוכזב/רויטרס

טורינו - אינטר 1:1

האלופה חזרה לנצח במחזור האחרון אחרי ארבעה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון עם 0:5 מול סלרניטנה החלשה. אלא שאחרי הניצחון העצוב על ליברפול וההדחה מהאלופות היא רחוקה כבר 4 נקודות מהפסגה בעקבות תיקו שאותו היא סחטה בקושי רב. ברמר כבש כבר בדקה ה-12 לטורינו, שאילצה את יריבתה לדרוף אחרי כל המשחק. דז'קו רשם החמצה גדולה בדקה ה-88, אך כיפר עליה עם בישול לאלכסיס סאנצ'ס, ששלוש דקות בתוספת הזמן העניק לקבוצתו נקודה יקרה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ויקטור אוסימן שחקן נאפולי. Giuseppe Cottini, GettyImages
הכובש המוביל של נאפולי בליגה. אוסימן/GettyImages, Giuseppe Cottini

ורונה - נאפולי 2:1

הדרומיים הצליחו לחזור לנצח אחרי ההפסד למילאן במשחק חוץ קשה וצימקו את הפער מהרוסונרי לשלוש נקודות. ויקטור אוסימן העלה את נאפולי ליתרון בדקה ה-14 עם נגיחה עוצמתית מקרוב אחרי הגבהה של מתאו פוליטאנו מימין וזה 0:1. בדקה ה-71 האורחת חידשה מהר את המשחק בכדור חופשי, ג'ובאני די לורנצו נשלח לעומק והעביר מסירת רוחב אל אוסימן, שבעט בקלות פנימה את ה-0:2. שער ליגה תשיעי העונה לחלוץ הניגרי שהפך למלך שערי נאפולי בסרייה A ב-2021/2. דניאלה פראוני צימק בדקה ה-77 והחזיר את המארחת לעניינים. פדריקו קצ'ריני הותיר את ורונה בעשרה שחקנים בדקה ה-83 עם צהוב שני. פראוני ספג כרטיס אדום בדקה ה-97 עם שני צהובים בתוך דקה.

אטאלנטה - גנואה 0:0

הקבוצה מברגאמו שוב מעדה וסופרת שבעה משחקים מתוך שמונת האחרונים שבהם היא לא מנצחת. לגנואה היה זה התיקו השביעי רציפות, כאשר חמישה מהם הסתיימו ב-0:0, והיא הולכת ומתרחקת מהישארות בליגה הבכירה באיטליה.

אודינזה - רומא 1:1

הג'אלורוסי שמטו נקודות חשובות במאבק על ליגת האלופות, והפער מיובנטוס הרביעית בטבלה עומד על 8 נקודות. עם זאת, זה כמעט ונגמר בהפסד לחבורה של ז'וזה מוריניו, שניצלה בדקה ה-93 הודות לשער שוויון של לורנצו פלגריני בפנדל. מגן נבחרת ארגנטינה נהואל מולינה כבש לזכות אודינזה.

משחקים נוספים

פיורנטינה - בולוניה 0:1
לפיורנטינה: לוקאס טוריירה (70)

ביום שני לאציו תארח את ונציה למשחק שישלים את המחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully