וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקנייה הגרועה בהיסטוריה: כמה שווה היום "כדור הטאצ'דאון האחרון" של בריידי?

שלושה ימים בלבד אחרי שהכדור ההיסטורי נמכר ב-500 אלף דולר, לא תאמינו מה ערכו המעודכן בעקבות הקאמבק של הכוכב האגדי. וגם: איך באמת הגיבה ג'יזל להחלטה המפתיעה?

ג'יזל בונדשן וילדיה/אינסטגרם

טום בריידי הימם השבוע את עולם הספורט האמריקאי, כאשר 40 ימים בלבד לאחר שהודיע על פרישה הוא חזר בו מהחלטתו והכריז כי ישוב לטמפה ביי. בגיל 44, גדול שחקני הפוטבול בכל הזמנים יפתח את עונתו ה-23 ב-NFL לאחר שהבין בחודשיים האחרונים "כי המקום שלי הוא עדיין על המגרש, לא ביציעים".

אלא שהחדשות המשמחות היו מדכאות במיוחד לאדם אחד. מדובר ברוכש האלמוני שהשתתף רק לפני שלושה ימים במכירה פומבית בה שילם לא פחות מ-500 אלף דולר על כדור המשחק בין הבאקנירס לראמס בינואר האחרון, מכיוון שהוא הוצג ככדור ששימש לטאצ'דאון האחרון בהחלט בקריירה המפוארת של בריידי.

ציון הדרך המשמעותי של שיאן הטאצ'דאונים בכל הזמנים הוצג כפריט נחשק לאספנים וכאמור גם נמכר בסופו של דבר בסכום עתק, אלא שחזרתו של בריידי מפרישה, שצפויה להפוך כדור מאושר אחר לזה אותו זרק הכוכב האגדי לטאצ'דאון האחרון בקריירה, הפכה את המכירה לפיקאסקו. בארצות הברית כבר מגדירים את הרכישה כ-"קנייה הגרועה בהיסטוריה", לאחר שבאתר TMZ ציטטו מומחה למכירות פומביות שהעריך שהשווי העדכני של הכדור הוא לא יותר מ-50 אלף דולר בלבד...

הטאצ'דאון האחרון (נכון להיום...) של בריידי

בשנים האחרונות הדוגמנית הברזילאית ואשתו של בריידי, ג'יזל בונדשן, לחצה על שחקן הפוטבול לפרוש מכיוון שחששה מההשלכות שיהיו למשחק על בריאותו בעתיד. בעוד כלפי חוץ ג'יזל הביעה תמיכה במהלך של בעלה כשהגיבה לפוסט שלו "שוב אנחנו כאן", ברחבי העולם ישנם דיווחים סותרים בנוגע למידת התמיכה שלה בהחלטה.

באתר האמריקאי "People" נטען כי בעוד בונדשן אכן רצתה שבריידי יפרוש, ההחלטה על החזרה הייתה של המשפחה ושהיא תומכת בצעד: "במשך שנים היא רצתה שיפרוש, אך גם הייתה התומכת הכי גדולה שלו. הוא לא היה עושה את הצעד הזה בלי שהיא תהיה לצידו. כל החלטה שהם מקבלים נעשית כמשפחה".

מקור נוסף סיפר למשפחה כי בונדשן קיוותה שבריידי יהיה שמח עם הפרישה, אך תומכת בו כי הוא כל כך נחוש לחזור: "היא רוצה שטום יהיה שמח, אבל תמיד מודאגת שייפצע".

עוד בוואלה!

טום בריידי שוב הפתיע, וחזר מפרישה: "יש לי עניין לא סגור"

לכתבה המלאה
ג'יזל בונדושן לצד טום בריידי. Stefanie Keenan, GettyImages
החליט לחזור ללא הסכמת אשתו? בריידי וג'יזל/GettyImages, Stefanie Keenan

דיווח סותר לחלוטין הגיע, באופן מפתיע, דווקא מה"אס" הספרדי שהציג תמונת מצב אחרת. "אין מנוס מלחשוב שהחזרה עלולה לעורר חוסר יציבות בנישואים שלהם. בונדשן חשה הקלה כשהחליט לפרוש, היה לה משקל משמעותי בהחלטה הזו והפרישה נועדה כדי להציל את הנישואים".

ב"אס" אף סיפור כי מקור מעורה בפרטים סיפר ש"בעיניי כולם הם תמיד נראה כזוג המושלם, אך בפועל הם כל הזמן רבים". "המתחים יכולים כעת לצוץ מחדש", נכתב, "כלפי חוץ נראה שההחלטה זכתה לתגובה טובה, אך כלפי פנים צריך לחכות ולראות".

בריידי, גדול שחקני הפוטבול בכל הזמנים, הוליך את טמפה ביי לזכייה בסופרבול לפני שנתיים, ובמדי ניו אינגלנד זכה בשש אליפויות ב-20 שנותיו במועדון. בעונה שעברה הוביל את הליגה ביארדים, טאצ'דאונים ומסירות מדויקות, אבל קבוצתו הפסידה ללוס אנג'לס ראמס והודחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully