וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חוגגת "ניצחון אדיר של אופי", ומאמינה: "עכשיו צ'יבוטה ישתחרר"

15.3.2022 / 8:10

הירוקים שמו בצד את היכולת הפושרת בטדי והתמקדו בתוצאה הסופית: "כדי לזכות באליפות צריך לנצח גם בתקופות פחות טובות". חלוץ הרכש סוף סוף תרגם את היכולת מהאימונים למשחקים: "הוא חשוב". וגם: "תקרית האוטובוס" בדרך לאיצטדיון

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:1 על בית"ר ירושלים/ספורט1

1. סצינה אחת שהתרחשה במלון בו שוכנה מכבי חיפה בירושלים, רמזה על מה שעתיד לקרות על כר הדשא במשחק אמש (שני) מול בית"ר. שלשום כאשר הגיעו הגיעו הירוקים למלון הם נכנסו לרחוב צר, והאוטובוס של הקבוצה התקשה לעבור בו, כשרכבים חונים מונעים ממנו להמשיך לנסוע. הירוקים נתקעו במקום במשך 20 דקות, עד שהשחקנים עצמם ירדו לפתור את המצב, הזיזו מכוניות והצליחו לפנות את הרכבים כדי לאפשר לאוטובוס לעבור.

במשחק עצמו, כאמור, התפתחה סיטואציה דומה, כששחקני חיפה הצליחו לתמרן בדרך הצרה והצפופה בטדי בדרך לניצחון 0:1 חשוב ביותר. בחיפה הודו ש"ברור שזו לא הרמה שאנחנו רוצים להציג", אבל מצד שני התגאו בכך שמדובר ב"ניצחון אדיר של אופי. בשביל לקחת אליפות, צריך לדעת לנצח בתקופות פחות טובות. עשינו את זה אתמול בגדול".

בחיפה החמיאו לנחישות של השחקנים ושיבחו את חוליית ההגנה בראשות שון גולדברג ובוגדן פלאניץ'. גם חוסה רודריגס ומיקאל אלפונס זכו למחמאות, וסאן מנחם הקריב מעצמו עם גלישה נהדרת שמנעה שער שוויון בדקה האחרונה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. דני מרון
ככה זוכים באליפות. שחקני חיפה חוגגים בסיום/דני מרון

2. הרבה מאוד זמן ניסו במכבי חיפה להנחית את מאוויס צ'יבוטה בכפר גלים. בשבועות האחרונות חוסר הסבלנות המוכר במחוזותינו כבר נתן את אותותיו, והיה מי שכבר ביקר את ההחתמה של החלוץ מלודוגורץ ואף טען שהייתה שגויה. אמש צ'יבוטה פתח בהרכב ולמרות שלא הציג יכולת גדולה, היה מורגש מהדקה הראשונה. לקראת סוף המחצית הראשונה זה השתלם לו, לאחר שהוא דחק מקרוב את שער הניצחון של הירוקים. בסיום צ'יבוטה חגג בגדול ובחיפה מקווים שכעת שחקן הרכש ישתחרר ויהפוך לסיפור הצלחה. "גם באימונים מאוויס נראה יותר חד", העיד ברק בכר בסיום, וגם השחקנים משוכנעים שצ'יבוטה עוד יתרום רבות. "היה חשוב שמאוויס יבקיע כדי שישתחרר. הוא חשוב מאוד עבורנו", אמר אחד השחקנים.

מוחמד אבו פאני עם מאוויס צ'יבוטה שחקני מכבי חיפה חוגגים. דני מרון
עכשיו המספרים יגיעו? צ'יבוטה חוגג עם אבו פאני/דני מרון

3. חיפה תיכנס לפלייאוף העליון כשהיא עם יתרון של 4 נקודות על הפועל באר שבע ו-6 על מכבי תל אביב. בחיפה משוכנעים שבפלייאוף הם ייתקלו בקבוצות שישחקו אחרת מבית"ר, וינסו לשחק בסגנון פתוח ולא בצפיפות כזו. "המשחקים בפלייאוף יהיו שונים", קובע אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "לכל השש קבוצות יש על מה לשחק. אנחנו צריכים לחזור ליכולת הטובה שלנו. זה המאני טיים, מכאן כבר אי אפשר לתקן".

בכל אופן, היום בקבוצה שמו לזמן קצר את מאבק האליפות בצד כאשר ביקרו בפנימיית אחוזת ילדים חילקו משלוחי מנות לילדי הפנימייה. ג'וש כהן ואורי דהן הגיעו בשם שחקני הקבוצה והשוער אמר על הביקור: ""כבוד גדול להגיע לכאן בכל פעם מחדש ואני מאחל לילדים פה חג פורים שמח".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully