וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "יכולת חלשה? לא מתנצלים על ניצחונות"

מאמן מכבי חיפה ניסה להיות אופטימי אחרי הניצחון הלא מרשים בטדי: "במשחק הקודם הובלנו וספגנו. מתחילים את הפלייאוף ברגל ימין". אבוקסיס: "יש לנו מחמאות, אבל לא נקודות"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:1 על בית"ר ירושלים/ספורט1

כשהיא ללא ניצחון ליגה מחוץ לחיפה מזה כחודשיים, וכשהפועל באר שבע ומכבי תל אביב נושפות בעורפה, מכבי חיפה הגיעה הערב (שני) לטדי בניסיון ללקט נקודות חשובות לפני פתיחת הפלייאוף העליון. במשחק שחתם את העונה הסדירה, המוליכה נהנתה משער בכורה של מאוויס צ'יבוטה ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגה עם 0:1 על בית"ר ירושלים, שסופרת משחק ליגה רביעי ללא ניצחון ונכנסת לפלייאוף התחתון כשהיא רחוקה נקודה בלבד מהקו האדום. חיפה יכולה להיות מרוצה מהניצחון, אבל ממש לא מהיכולת שהציגה מול בית"ר החלשה, שהייתה קרובה מאוד לשוויון בדקות האחרונות.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
לא מתנצל על הניצחון. ברק בכר/דני מרון

ברק בכר אמר בסיום: "שלוש נקודות זה הדבר הכי חשוב. במשחק הקודם הובלנו 0:1, קצת זלזלנו וספגנו. היום לקחנו את זה בשיניים, אחרי לחץ גדול וממצב לא פשוט. עשינו ניצחון חשוב ואנחנו מתחילים את הפלייאוף העליון ברגל ימין. המחצית הראשונה הייתה טובה, יצרנו מצבים ושלטנו. במחצית השנייה נלחצנו לאחור, אבל היה חשוב לנצח. כשדברים לא מסתדרים, צריך לדעת לנצח ולשמור על התוצאה. היום עשינו את זה. בפלייאוף ננסה לחזור להציג את היכולת המוכרת שלנו. אנחנו לא מתנצלים על ניצחונות. אני שמח שחיממנו את הלב ל-8,000 אוהדים שהגיעו בקור הזה לטדי".

לקראת הפלייאוף: "זה יהיה פלייאוף יותר איכותי וקשה מהשנים האחרונות, בגלל זה היה חשוב לנצח היום ככה ולהתחיל אותו בעמדה יותר טובה. יש 10 משחקים שכל אחד מהם יהיה קשה, מול מאמנים התקפיים וקבוצות יצירתיות. אנחנו בתוך עונה קשה וארוכה, התחלנו אותה מוקדם ועכשיו אנחנו לקראת המאני טיים. כולם נתנו היום את ה-100 אחוז, צריך להמשיך להיות מאוחדים ולהביט קדימה. עבדנו מאוד חזק בשבוע האחרון כדי לשפר את הדברים, וראינו שיפור במחצית הראשונה מול לחץ של קבוצה יריבה. זה תהליך, אי אפשר לשנות הכול ברגע אחרי תקופה לא טובה".

מאוויס צ'יבוטה שחקן מכבי חיפה חוגג שער. דני מרון
הציל את חיפה ממבוכה. צ'יבוטה/דני מרון

על מאוויס צ'יבוטה: "דיברנו על זה שהוא צריך להתאקלם, אנחנו רואים באימונים גם שהוא יותר חד. הוא עשה משחק טוב ונתן גול חשוב, עכשיו צריך להמשיך לעבוד".

על הפציעה של בואצ'י: "מה שכואב לי עוד יותר מההפסד זה הפציעה של בואצ'י. זה נראה רע וזה יותר כואב לי מההפסד. נותרנו עם חלוץ אחד וזו בעיה".

מאוויס צ'יבוטה כובש השער אמר: "חיכיתי לזה הרבה זמן ואני שמח שזה קרה היום. אני חושב שכולנו חתומים על הניצחון הזה. לא ראיתי קהל כמו כאן, הם מלווים אותנו לכל מקום. אני נמצא במקום טוב, בלי לחץ של אף אחד. אני שמח שזה הגיע היום. כשרוצים להיות אלופים, צריך לדעת לקחת נקודות גם במשחקים כאלו. בפלייאוף אין זמן לטעויות".

יוסי אבוקסיס בית"ר ירושלים. דני מרון
כמה שהוא היה קרוב לשוויון. אבוקסיס/דני מרון

יוסי אבוקסיס המתוסכל אמר: "הזמנו אותם קדימה והיינו מאוד חשופים בשער. חבל כי זה לא משחק שהיינו צריכים להפסיד אותו. יש לנו מחמאות, אבל לא נקודות. אמרתי שעם הקהל האדיר שלנו יש לנו יותר ביטחון וכוח ללחוץ. זה משחק יותר טוב, אבל בלי נקודות. אנחנו חייבים להביא נקודות, אבל אין לי ספק שנישאר בליגה אם נשחק ככה בפלייאוף התחתון".

על הגול של צ'יבוטה: "זה אחד הגולים הנאיביים שקיבלנו. אם הייתם רואים אותי בחדר ההלבשה, הייתם מבינים כמה הייתי עצבני".

על הפציעה של בואצ'י: "מה שכואב לי עוד יותר מההפסד זה הפציעה של בואצ'י. זה נראה רע וזה יותר כואב לי מההפסד. נותרנו עם חלוץ אחד וזו בעיה".

אורל דגני אמר: "עשינו טעות בשער, שני שחקנים יצאו והיה חור. גול שלא צריך לקרות, מכבי חיפה בקושי הגיעה להזדמנויות, אך גם אנחנו לא הצלחנו ובגלל זה הפסדנו. לא חשבנו בכלל להיות במקום הזה העונה, אבל בית"ר עברה העונה הרבה תהפוכות ובלאגנים. נצטרך לצאת מהסיטואציה הזו ונעשה הכל כדי להישאר בליגה, זו המטרה"

"אנחנו לא נשברים, יש חדר הלבשה טוב וכולם מאמינים שנשיג ביחד את המטרה. מתסכל לצאת מהמשחק הזה ככה, חושב שיכולנו להשיג יותר ומשוכנע שבמשחקים הבאים נעשה את זה. עכשיו נשחק נגד קבוצות ברמה שלנו ושם נצטרך לעשות את העבודה. לא חושב שהקיצוץ יפריע לנו. סיטואציה לא כיפית לאף שחקן, זה קצת רודף אחריי אבל כשעולים לאימון או משחק זה חולף. בית"ר תישאר בליגה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully