וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "אנו הופכים כל אבן שאנחנו יכולים כדי למצוא שחקן"

14.3.2022 / 23:00

הפועל תל אביב הפסידה ללא ג'ייקובן בראון, מאמנה יודע: "לא יכולים לשבת ולחכות לו". מועמדותו של אלכס המילטון נבדקת. בבני הרצליה מאושרים, אורן אהרוני: "לא הייתה שאלה לגבי הנסיעה של אונואקו"

סערה בממלכה עם עודד קטש, חלק א'/ספורט1

בני הרצליה גברה הערב (שני) 63:74 על הפועל תל אביב והתקרבה בצורה משמעותית להגעה לבית העליון. הקבוצה של אורן אהרוני, שניצחה את האדומים בגמר גביע המדינה בחודש שעבר, עצרה בניצחון רצף של שלושה הפסדים בנקודה אחת.

מאמן בני הרצליה אורן אהרוני. ברני ארדוב
ניצחון חשוב אחרי הפסדים צמודים. אהרוני/ברני ארדוב

מחזיקת הגביע הוליכה ברוב שלבי המשחק, אך חמש דקות לסיום עמדה התוצאה על 62:62, כשכאן ברחה הרצליה לריצת 1:13 ויצאה עם הניצחון. "ברור שיש לחץ, משחק בית אחרי שני הפסדים כואבים בנקודה, היה חשוב לנו לחזור למסלול הניצחונות, בעיקר כשזה בבית", סיכם אורן אהרוני, "עדיין לא היינו בשטף שלנו, אנחנו משלבים בתוכנו שחקן חדש, אבל פעולות גדולות של שחקנים בסוף הביאו לנו את הניצחון. אנחנו ממש לא בפלייאוף העליון, הליגה צמודה ושוויונית, ראינו בתוצאות של המחזור שכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה, מלמטה עד למעלה, צריכים לקחת את זה משחק אחרי משחק".

הרצליה קיבלה מצ'ינאנו אונואקו 23 נקודות ו-11 ריבאונדים ב-19 דקות בלבד, ימים ספורים אחרי שחזר מחופשה ארוכה בארצות הברית שם שהה לצד אשתו שילדה, "זאת לא הייתה שאלה מבחינתנו, לפני הכדורסל אנחנו בני אדם, כיבדנו את הבקשה שלו, ידענו אותה מהקיץ. ברגע שזה קרה ידענו שהוא נוסע להיות ליד אשתו, הוא חלק מאיתנו, שחקן סופר קריטי עבורנו, מחויב, לא הייתה שאלה בכלל", התייחס אהרוני לסיטואציה.

עוד בוואלה!

הפועל חיפה - הפועל ירושלים 49:55 (רבע 4)

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. ברני ארדוב
אי אפשר לשבת ולחכות לבראון. פרנקו/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב יצאו מאוכזבים מאוד מההפסד. האדומים הצליחו להחזיק מעמד נגד הרצליה החזקה במשך דקות רבות, אבל בסוף פשוט נפלו מהרגליים. "כל הרבע האחרון היה לא טוב, הפסדנו 20:8 ברבע הזה, איבדנו 10 כדורים ברבע האחרון והם עשו 12 נקודות מהאיבודים שלנו, זה הפער בין הקבוצות. היו אלמנטים שחזרו על עצמם, אבל אולי בחלוקת הדקות היינו צריכים לעשות אחרת, ג'יי פי טוקוטו היה צריך לנוח יותר לפני הירידה לרבע האחרון כדי שהוא יהיה רענן בסוף. היה לנו מעט זמן להתכונן למשחק הזה עם כמה שחקנים שלא בכשירות מלאה, הרצליה ניצחה את המשחק בדרך שלנו, היא הוביליה אותנו ל-19 איבודים, וקלעה מאיבודי כדור 27 נקודות לעומת 13 שלנו", סיכם המאמן דני פרנקו.

בהפועל ממשיכים לחפש מחליף באופן זמני לג'ייקובן בראון, כששמות רבים עולים על השולחן ויורדים ממנו באותה המהירות. אחד השמות שנבדקים הוא אלכס המילטון ששיחק העונה בהפועל אילת ונמצא כעת בארצות הברית, "מאז המשחק אנחנו מנסים להפוך כל אבן כדי למצוא מישהו שיעזור לנו בהובלת הכדור, ההנהלה עושה מאמץ לא מבוטל, אבל לא יכולים לשבת ולחכות לג'ייקובן. נעשה מה שאפשר לעשות, זאת תקופה לא פשוטה להביא שחקנים, מאני טיים בכל אירופה, את אוקראינה כולם שתו כבר. אנחנו עושים מה שאנחנו יכולים כדי למצוא שחקן".

מאמן הפועל תל אביב התייחס ללוח המשחקים של קבוצתו: "אני לא יודע לנבא דברים. יש לנו לוח משחקים לא פשוט, צריכים שכל מי שנמצא אצלנו יהיה הכי טוב שהוא יכול, ומי שיבוא מבחוץ לא יבוא להציל אותנו אלא לעזור לנו. יש לנו שלושה משחקים אחרי המשחק הזה, נעשה הכי טוב שאנחנו יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully