וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות חוגג: בית"ר ירושלים מתחילה להתעורר ולצאת מהאדישות

14.3.2022 / 15:00

הבעלים עשה ועושה הכל כדי לייאש את האוהדים, אך הקהל מתגייס מעל ומעבר לקראת שלבי ההכרעה ובמטרה להילחם על עתיד המועדון. וגם: כמה רץ שועה במשחק ולמה בואצ'י צריך לקבל את המושכות

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

1.בית"ר ירושלים נמצאת בימים אלה באחת התקופות הקשות בתולדותיה, כאשר מאבקי הירידה הם החלק הקטן. במשך קרוב לארבע שנים משה חוגג משתמש בה כצעצוע והפך אותה לאחת הבדיחות הגדולות בספורט הישראלי. בעוד הוא מתעקש להמשיך לייאש את האוהדים ולהחזיק בה בכוח, גם בתקציב מינימום בעונה הבאה (כל עוד לא יבוא מישהו ויישא בכל הנזקים וחובות המס האישיים שלו), הקהל מעדיף להגיע לפירוק מיידי לאחר שהקבוצה, בתקווה, תבטיח את הישארותה בליגת העל.

אבל בית"ר היא בית"ר, היא הייתה הרבה לפני חוגג ותישאר אחרי, וזה גם מה שמגייס את כולם דווקא בימים קשים אלה. אם זה הקהל שהתחיל לחזור למשחקי הבית בטדי, 5,000 אוהדים בחוץ נגד חדרה ומכבי תל אביב, והחל משבוע הבא סדרת משחקי פלייאוף שכל פרשן מעריך שהאלפים שימלאו אצטדיונים יהיו הגורם המרכזי בהשארת המועדון בליגת העל.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
הקהל כבר מעדיף שהקבוצה תתפרק. משה חוגג/דני מרון

לאחרונה חלה התעוררות בכל פינה - מאות מגיעים לאימון, עמותה קמה, אנשי עסקים מחפשים אפשרות להשקיע או לסייע, יש התגייסות ורצון אדיר, אך כרגע העסק תקוע בגלל חוגג. הבעלים מספר לכולם שהוא מוכן להעביר בחינם אך שמגיעים לשיחות הוא מדבר אחרת, שמבקשים ממנו להתנתק הוא לא מוכן לשמוע- יש לו אינטרסים כלכליים, משפטיים ואישיים בתוך כל התסבוכות שנכנס אליהן שהוא לא יכול לשחרר את העסק כרגע ובית"ר היא בת ערובה שלו.

אבל גם זה יסתיים מתישהו. חוגג דאג להעביר 3.5 מיליון ש"ח שימנעו מהבקרה לקחת שליטה על העסק, אך זאת גם שירת הברבור שלו. כרגע כולם עסוקים במאבקי ההישרדות ומתחילים ליזום מתחת לרדאר, המחאות יחזרו בכל פינה, הלחץ הגדול יהיה על כל המסודות והכל יתפוצץ. כזה יקרה, חוגג יבין ששיחק בצעצוע קצת יותר מדי עד ששבר אותו לחתיכות. כסף הוא לא יראה מזה.

שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט מול שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה. אריאל שלום
"התירוץ שלו לחזור לסורו". שועה/אריאל שלום

2. בינתיים יוסי אבוקסיס צריך לנסות להשאיר את בית"ר בליגה. אחת ההחלטות שלו לקראת הערב היא לתרגל את ירדן שועה מחוץ ל-11. אולי אבוקסיס יחליט בכל זאת לשלבו ברגע האחרון, אך בכל מקרה הוצאתו מהתרגולים אומרת הרבה. אבוקסיס שומע מכל פינה במועדון שהגיע הזמן לספסל את החלוץ, בעיקר בגלל הגישה. שחקן התקפה ש-12 משחקים לא מבקיע או מבשל זה משהו שקורה, אבל לרוץ 7 קילומטר למשחק ואפילו פחות זה לא קורה, זה ברמת זילזול. אבל זה ירדן שועה, היה לו חודש וחצי של רצינות עליהם קיבל מחמאות, הקיצוץ היה התירוץ שלו לחזור לסורו.

כהרגלו, שועה לא מעריך את הבמה בבית"ר אחרי שנזרק ממכבי חיפה, השחקן היחיד שלא הסכים למתווה הקיצוץ בטענה שגם בפירוק הוא מקבל כרטיס ביד, והכי גרוע - אפס לויאליות למועדון בתקופה הכי קשה שלו. אז כן, במצב של בית"ר ואבוקסיס הוא עדיין יהיה חלק מהקבוצה במשחקי הפלייאוף, אך בקיץ הוא כבר לא יהיה שחקן בית"ר ולא תהיה לו האפשרות כלל לבחור היות שהוא שרף את עצמו גם מול הקהל.

ריצ'מונד בואצ'י חוגג עם אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
לוקח את האחריות עליו. בואצ'י/דני מרון

3. בעוד את שועה בית"ר לא מעניינת במיוחד, דווקא זר בשם ריצ'מונד בואצ'י רוצה לקחת עליו. כבר שבועות שהגנאי אומר בכל פינה בבית וגן כי "אם ייתנו לי להוביל, אשאיר את המועדון הזה בליגה". אלה השחקנים שאבוקסיס צריך לצאת איתם למלחמה.

בואצ'י כבר שיחק ברמות הרבה יותר גבוהות, גם הוא לא אהב את הקיצוץ אבל הוא יודע שהמשימה גדולה מהכסף שיקבל בכל מקרה בעונה הבאה והוא מנסה לרתום עוד ועוד שחקנים ולהרים אותם מקצועית ומנטאלית. הוא עורך שיחות עם פלייטר, שועה, רוטמן ובאחרונה אף עם אביאל זרגרי, עושה הכל כדי להביא את כולם ברמת מוכנות מקסימלית למשחקי ההכרעה. יכול להיות שהשינוי הזה, בואצ'י במקום שועה, יהיה גם השינוי שיעשה את ההבדל עבור בית"ר בפיניש של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully