וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרינוביץ' יצטרף לנבחרתו רק לאחר משחק פתיחת הפלייאוף התחתון

השוער הניו זילנדי יעמוד לרשות שי ברדה בסוף השבוע ולא ישחק נגד פפואה במוקדמות המונדיאל. טענות בנוף הגליל על כך שאלחמיד לא הורחק: "התרגלנו שלא סופרים אותנו"

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

אכזבה גדולה מאוד נרשמה בהפועל נוף הגליל בעקבות ההפסד אמש (ראשון) 2:0 להפועל באר שבע, תוצאה שמשמעותה שהקבוצה תפתח את הפלייאוף התחתון במקום האחרון. יחד עם זאת, רחוקים הצפוניים רק שתי נקודות מחוף מבטחים, מה שמשאיר המון מקום לתקווה לקראת מאבקי ההישרדות שיחלו בסוף השבוע הקרוב.

למרות השיפור ביכולת במשחקים האחרונים, הצליחו שחקניו של שי ברדה לצבור רק נקודה אחת מתוך שלושת המשחקים האחרונים מול הקבוצות הגדולות, אולם בקבוצה מודעים לכך שכעת מגיע רגע האמת.

בקבוצה באו בטענות לשופט יגאל פריד על כך שלא הוציא כרטיס צהוב שני ואדום למגן באר שבע, חאתם אלחמיד. "זה היה צהוב חד משמעית והרחקה כזאת יכולה לשנות את פני המשחק. דיברנו העונה כל כך הרבה על השופטים, אז מה חדש? התרגלנו שלא סופרים אותנו וזה עצוב מאוד", אמרו בקבוצה.

שי ברדה מאמן הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
"עכשיו מתחילה הליגה האמיתית". ברדה/מאור אלקסלסי

"סטטיסטיקה לא נחשבת בכדורגל, נחשב אם הבקענו או לא", אמר המאמן שי ברדה בהתייחסו למצבים שקבוצתו החמיצה אתמול. "חסרה לנו איכות ואנחנו עובדים על זה. עם הסגל הזה נצטרך לעשות הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה, ואנחנו נעשה את זה. בכדורגל צריך להבקיע ולא עשינו את זה. מצד שני עכשיו מתחילה הליגה האמיתית".

על הטעויות במשחק ההגנה: "בכדורגל נמדדים גם על טעויות כאלה. נצטרך לדעת ולתקן את זה. בגול השני כבר זרקתי כמה שיותר כלים קדימה וניסינו להבקיע. חבל, אבל ממשיכים הלאה. חטפנו הרבה כדורים בשטח של באר שבע ולמעט מצב אחד הם לא סיכנו אותנו. זאת קבוצה מאוד איכותית, הם הענישו אותנו על שתי הטעויות שעשינו. אני רוצה לראות את הקבוצה שלי משחקת בדיוק ככה, אבל אנחנו צריכים לדעת להבקיע. ראינו קבוצה מחוייבת וסיימנו את המשחק עם חמישה שחקנים מתחת לגיל 19, חמישה. אין להם נסיון בליגת העל, אבל יש להם המון לב והמון תשוקה ועם זה נעשה הכל כדי להישאר בליגה".

בתוך כך, השוער הניו זילנדי סטפן מרינוביץ' זומן שוב לסגל נבחרתו לקראת שני משחקי מוקדמות המונדיאל נגד פפואה ביום שישי הקרוב ולאחר מכן נגד איי פיג'י ביום שני. בניגוד לפעם הקודמת, אז נטש מרינוביץ' את נוף הגליל והחמיץ משחק ליגה, הפעם הגיעו ראשי המועדון לסיכום עם השוער שהוא ישחק בסוף השבוע הקרוב בפתיחת הפלייאוף התחתון ורק אז ימריא למחנה נבחרתו, כך שיחמיץ את המשחק הראשון של ניו זילנד נגד פפואה ויצטרף לסגל לקראת המשחק השני נגד פיג'י.

סטפן מרינוביץ'. מאור אלקסלסי
יעמוד לרשות הקבוצה בפתיחת הפלייאוף התחתון. מרינוביץ'/מאור אלקסלסי

במחזור פתיחת הפלייאוף התחתון, כל עוד עוד לא יהיו שינויים בסדר המשחקים המתוכנן שיתפרסם רשמית ביום שלישי, תתארח הפועל נוף הגליל אצל מ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully