וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבן: "רוצה להאמין שאנחנו לא תלויים בווילבקין, אך יש עובדות"

13.3.2022 / 23:51

מאמן מכבי תל אביב התייחס לעוד הפסד בליגה ללא הכוכב: "בליגה הזו אי אפשר להוריד רגל מהגז". הפועל באר שבע חגגה: "זו תגובה למשחקים הרעים, זה מראה אופי של קבוצה"

סערה בממלכה עם עודד קטש, חלק א'/ספורט1

מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) עוד פרק רע בעונה החלשה שלה, כאשר נכנעה 74:71 להפועל באר שבע מתחתית ליגת העל. בעקבות התוצאה בבירת הנגב, הצהובים מסיימים לראשונה אי פעם את העונה הסדירה עם מאזן שלילי במשחקי החוץ.

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. דני מרון
תלות בווילבקין? אבן/דני מרון

אבי אבן אמר בסיום: "איבדנו ריכוז, איבדנו מומנטום. היינו ב-16 הפרש והורדנו את הרגל מהגז, ובליגה הזאת אתה לא יכול להוריד את הרגל מהגז, הם חזרו למשחק ולא הצלחנו לתפוס שוב את המומנטום. אנחנו מכירים את באר שבע, הם קבוצה קשוחה, נתנו להם לשחק יותר פיזי ממה שאנחנו שיחקנו".

"אני רוצה להאמין שאנחנו לא תלויים רק בסקוטי ווילבקין, יש לנו חומר עם שחקנים שיכולים לתת את הטון כשהוא לא נמצא. יש עובדות, הפסדנו את המשחקים בלי סקוטי, נצטרך ללמוד מזה. בבלגרד שיחקנו נגד קבוצת הגנה טובה, וגם באר שבע קבוצת הגנה טובה, החטאנו היום זריקות פנויות, וכדי להגיע לסכום נקודות גבוה צריך לקלוע".

עוד בוואלה!

הפסד דרמטי למכבי תל אביב בבאר שבע, חולון הביסה את ראשל"צ

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע כריסטופורוס ליבאדיוטיס. דני מרון
ניצחון מרשים. ליבאדיוטיס/דני מרון

מאמן באר שבע כריסטופורוס ליבאדיוטיס חגג: "כולם יודעים מי זאת מכבי. אנחנו תמיד משחקים בשביל הניצחון, והיה חשוב להגיב אחרי שני משחקים רעים מאוד. הבנו את זה, דיברנו על זה, וזה הכי חשוב, כולם באו לאימון הבא עם אנרגיות חיוביות, זה הראה את האופי של הקבוצה, כאילו כלום לא קרה. רצינו רק להשתפר וזה השתקף על המגרש, הניצחון היה תגובה למשחקים הרעים, וזה מראה את האופי של הקבוצה".

"הסטטיסטיקה מראה את התמונה של המשחק, ניצחנו בריבאונדים וזה מראה את הנחישות שלנו. לגבי ההתקפה שלנו, מסרנו 18 אסיסטים ושמרנו את מכבי על 9 בלבד, היינו מאוד מאורגנים בהגנה, הנענו את הכדור טוב מאוד, והגענו להכי הרבה זריקות טובות מאשר בכל משחק אחר. יש לנו עוד ניצחונות לקחת, אנחנו רק רוצים להשתפר, יש עוד הרבה משחקים ונחשוב רק על האימון הבא".

"יש לנו גם יריבות, אנחנו לא משחקים לבד. לפעמים היריבות גורמות לנו למשחקים רעים ולרגעים רעים. אסור לשכוח שהיה שינוי של מאמן במהלך העונה, היה לנו כמו קדם עונה במהלך העונה. זאת עוד סיבה לעליות וירידות, לקח זמן עד שהגעתי לשחקנים והם הגיעו אליי. היום הייתה אווירה נהדרת עם הקהל, הם דחפו אותנו מאוד, הם עזרו לנו, היו חיוביים, הרגשנו את האנרגיות החיוביות, כל הריבאונדים קשורים גם לאנרגיות".

ג'וניור איטו, שחקן הפועל באר שבע. יובל קסאי - הפועל אלטשולר שחם באר שבע, אתר רשמי
כיכב מול מכבי. איטו/אתר רשמי, יובל קסאי - הפועל אלטשולר שחם באר שבע

ג'וניור איטו שכיכב עם 24 נקודות אמר בסיום: "זה היה משחק טוב מאוד שלנו. כקבוצה באנו מוכנים להתחרות, הכל התחיל באימונים, חזרנו במחשבות חיוביות אחרי הפסדים קשים, נשארנו עם הראש למעלה ורצינו רק להשתפר, זה חלק מהעבודה שלנו, יש הרבה עליות וירידות בכדורסל. אני רק מודה לאלוהים על ההזדמנות ועל הניצחון של הקבוצה, לא יכולתי לעשות את זה בלי החברים שלי לקבוצה והמאמן שלי. ניקח את זה משחק אחרי משחק, ננסה להשתפר באימונים, אנחנו מתקדמים בלהיות טובים יותר".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully