וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיכיתי בטירוף ללילה כזה": קליי תומפסון נכנס לקצב, ובגולדן סטייט מזהירים

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 10:44

קליי הפגיז 38 נקודות באחוזים טובים, וגולדן סטייט נראתה נהדר דווקא כשסטף קרי רשם שפל מפתיע, לפני החזרה של דריימונד גרין: "המשחק שלנו נפתח"

קליי תומפסון מתאמן עם גולדן סטייט לקראת החזרה למגרשים/מתוך יוטיוב

קליי תומפסון חיכה לזה הרבה זמן. מאז שחזר לפעילות, כוכב גולדן סטייט חיכה למשחק אחד שבו יתפוצץ ויככב, ושהזריקה שלו תתחיל להיכנס בצורה חלקה ועקבית, והלילה (בין שבת לראשון) זה סוף סוף קרה. תומפסון סיים עם 38 נקודות, והוליך את הווריירס לניצחון 109:122 על האלופה מילווקי, במשחק מעודד עבורו ועבור חבריו, מרבה בחינות.

קליי טוען שהוא אומנם מחכה למשחק של 40 נקודות "פשוט כי זה נשמע טוב יותר", אבל גם 38 זה מצוין. "חיכיתי בטירוף ללילה כזה", אמר תומפסון, "אבל גם כמה לילות מקרטעים בקליעה במשחקי אמצע עונה לא הולכים לפגוע באגו שלי, אני עדיין הולך לעלות למגרש ולהתחרות".

תומפסון קלע 15 מ-24 מהשדה עם שמונה שלשות, ורשם בסך הכל הופעה שנייה של 30 נקודות ומעלה מאז שחזר ב-9 בינואר אחרי היעדרות של שנתיים וחצי בעקבות פציעות וניתוחים בברך ובאכילס. "אני בטוח שזו הקלה עבורו", אמר המאמן סטיב קר. "הוא כל כך קשה עם עצמו ורוצה כל כך להצליח".

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
למה שיפקפק בעצמו? קליי/רויטרס

בארבעת המשחקים הקודמים תומפסון העמיד ממוצע של 34% מהשדה ו-23.3% מהשלוש. "כולם עושים עניין גדול מהקליעה שלי, בנאדם," אמר תומפסון בחיוך עקום, "כלומר, אני לא מרוצה מאיך שקלעתי לאחרונה, אבל אני יודע שהלילות האלה נמצאים בתוכי. אני פשוט יודע. עשיתי בעבר יותר מדי דברים נהדרים ששחקנים לא עשו, כדי שאפקפק בעצמי".

רק לפני יומיים סטיב קר טען שתומפסון כופה זריקות בגלל הדעיכה שלו. לטענת המאמן, "הפעם הוא פשוט נתן למשחק לבוא אליו מוקדם. הוא לא רדף אחרי זריקות. במהלך המשחקים האחרונים, הוא לקח זריקות קשות מוקדם, וזה מנע ממנו להיכנס לקצב. הלילה הוא לקח זריקות טובות יותר בשלב מוקדם... אתם יודעים, קליי, ברגע ששתיים נכנסות, גם הקשות יותר נהיות הרבה יותר קלות עבורו".

השיפור של תומפסון הוא חלק מניסיון כולל של סטיב קר לשדרג את ההתקפה של גולדן סטייט, לקחת זריקות טובות יותר ולנהל את ההתקפה בצורה מאוזנת ויעילה יותר, עוד לפני שדריימונד גרין חוזר, בלי לצפות שיעשה קסמים.

עוד בוואלה!

קליי תומפסון התפוצץ עם שיא עונתי, וניצח את מילווקי למרות יום חלש של קרי

לכתבה המלאה
קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
סטף מושך את תשומת הלב, תומפסון יודע להעריך את זה/רויטרס

הלילה גולדן סטייט קלעה ב-48.4% מהשדה ו-40 אחוז מהשלוש. קבלת ההחלטות התחילה בסטפן קרי, שנאלץ להתמודד מול שמירות כפולות ומשולשות. סטף סיים עם שמונה אסיסטים, וקלע 8 נקודות בלבד עם 3 מ-7 מהשדה. זו הפעם הראשונה שהוא לוקח פחות מ-10 ניסיונות מאז ה-9 באפריל 2019, אז עזב את המשחק אחרי 10 דקות בלבד.

"אם הם מתכוונים לשים שמירה כפולה על סטף, ותומפסון וג'ורדן פול נכנסים לקצב, יהיה קשה להגן מולנו", אמר קר. פול סיים את הלילה עם 30 נקודות, אנדרו וויגינס הוסיף 21.

"אני לא חושב שיש שחקן שנתקל בכל כך הרבה שמירות כפולות ומשולשות כמו סטף", אמר תומפסון. "זה פתח את המשחק שלי מאוד. ואני מעריך אותו על תשומת הלב שהוא מושך כשהוא על המגרש. זה פשוט מאפשר כל כך הרבה זריקות טובות עבור החבר'ה האחרים".

ההתמקדות של הבאקס בקרי סיפקה לתומפסון את ההזדמנות המושלמת להוציא מעצמו את המיטב, ולהציב את הווריורס בעמדה טובה לפני החזרה של גרין ביום שני. "הייתי להוט ללילה כזה," אמר תומפסון. "זו הייתה דחיפה גדולה לביטחון שלנו, לביטחון שלי. מאוד רציתי 40 נקודות. 38 זה נהדר, אבל 40 פשוט נשמע טוב יותר. מה שלא יהיה - זה היה ערב מהנה במשרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully