וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדת בקהל צעקה "נאומי, את גרועה", ואוסקה החלה לבכות על המגרש

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 9:35

עוד תקרית לטניסאית היפנית, שמיררה בבכי באמצע משחק בטרם הודחה מאינדיאן וולס. מנגד, רפאל נדאל חושף מה עומד מאחורי חוסנו המנטלי

נאומי אוסקה מבקשת לפנות לקהל, אחרי שספגה קריאות מעליבות מהיציעים בטורניר אינדיאן וולס/IndianWells

נאומי אוסקה פרצה היום (ראשון) בבכי במהלך המשחק שלה באינדיאן וולס, אחרי קריאה מעליבה מהקהל ש"הסעירה מאוד" את הכוכבת היפנית. אוסקה התמודדה מול הרוסייה ורוניקה קודרמטובה, נשברה כבר במשחקון הראשון ונקלעה לפיגור 1:0, כשלפתע נשמעה קריאה מהקהל "נאומי, את גרועה".

אוסקה ניגשה לעמדת השופטת ושוחחה עמה בניסיון לטפל באוהדת המטרידה ולהרחיקה, אבל השופטת הבהירה לה שאינה יודעת מי היא והיכן היא ביציע, ולכן לא יכולה להרחיק אותה. אוסקה חזרה למגרש, המשיכה לשחק, ובמשחקון הבא אף השיגה שתי אפשרויות שבירה, אבל קודרמטובה הצליחה לנצח בו ולעלות ל-0:2.

הטניסאית היפנית נאומי אוסקה בוכה באמצע משחק בטורניר אינדיאן וולס. Clive Brunskill, GettyImages
הטניסאית היפנית נאומי אוסקה בוכה באמצע משחק בטורניר אינדיאן וולס/GettyImages, Clive Brunskill

היפנית המשיכה לשחק, ובזמן שניגשה להגיש בתחילת המשחקון השלישי החלה לבכות על המגרש. כשהפסידה שוב ונקלעה לפיגור 3:0, התיישבה על כיסאה והמשיכה לשוחח עם השופטת ועם נציגה של מנהלי הטורניר, והשופטת אמרה לה: "אם זה יקרה שוב, נמצא אותו". אוסקה הפסידה במערכה הראשונה 6:0, וקצת התאוששה בשנייה אך גם בה הפסידה 6:4 והודחה.

במהלך השיחה עם השופטת, אוסקה ביקשה לקבל את המיקרופון ולומר משהו בכריזה. "אני יכולה להשתמש במיקרופון?", שאלה הטניסאית. "מה את רוצה לומר?", שאלה השופטת. "אני רק רוצה להגיד משהו, לא אקלל, זה פשוט יושב לי על הלב", אמרה אוסקה בת ה-24. השופטת שוחחה עם המארגנים, והבקשה של הטניסאית נדחתה.

אוסקה, כידוע, חשפה בשנים האחרונות לא פעם את ההתמודדויות הקשות שלה עם אתגרים נפשיים ולחצים על המגרש ומחוצה לו. כמו כן, יש לציין שבאינדיאן וולס היו לא פעם תקריות עם הקהל, והאחיות ונוס וסרינה וויליאמס סירבו לקחת חלק בטורניר במשך שנים עקב קריאות גזעניות שספגו.

עוד בוואלה!

עדיין מושלם: רפאל נדאל השלים קאמבק בדרך לסיבוב ה-3 באינדיאן וולס

לכתבה המלאה

"רק רציתי להגיד תודה", אמרה אוסקה בסיום, על רקע התמיכה הגדולה שקיבלה מרוב הקהל, בזמן שהיא בוכה בריאיון טלוויזיוני, "כבר בכיתי על המגרש בעבר, וספגתי קריאות, וזה לא הטריד אותי, אבל ההטרדות פה... ראיתי לאחרונה את מה שעבר פה על ונוס וסרינה, אם לא ראיתם את הסרטון כדאי לכם לצפות בו... אני מנסה לא לבכות...".

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
הטניסאי הספרדי רפאל נדאל/רויטרס

ומנגד, רפאל נדאל

רפאל נדאל המחיש אתמול בלילה שוב את החוסן המנטלי, כשחזר מפיגור שתי שבירות ו-5:2 במערכה השלישית מול סבסטיאן קורדה, והצליח לעשות מהפך ולנצח 2:6, 6:1, 6:7 (3) בדרך לסיבוב השלישי. נדאל, כהרגלו, המשיך להילחם, גם כשהאמריקאי שמולו הגיש פעמיים לניצחון.

"הסיבה שבגללה המשכתי להילחם לאורך כל הקריירה שלי, ובגללה יש לי את השליטה העצמית ואת רוח הלחימה, היא בגלל שגדלתי תחת חינוך מהסוג הזה", אמר נדאל, "דוד שלי, המשפחה שלי, הם מעולם לא הרשו לי לשבור מחבט, מעולם לא הרשו לי להגיד דברים לא יפים או לוותר על משחק... הדבר הכי חשוב זה שגדלתי עם הערכים הנכונים".

נדאל עלה למאזן 0:16 העונה, אבל טוען שלמרות המאזן וההצלחה, הוא לא מרגיש ביטחון עצמי יוצא דופן: "אם אנשים חושבים שאני לא מפסיק להאמין ויודע כל הזמן שאצליח לחזור, זה לא נכון. אני לא כזה. זה לא שיש לי ביטחון עצמי מדהים, וגם אם אני בפיגור 5:2 אני אומר לעצמי 'בסדר, אני הולך לחזור'. לא.

"אבל בראש שלי, זה בלתי אפשרי. אני פשוט לא רוצה לוותר. אני אמשיך לנסות. פשוט להמשיך לשחק, ולעשות עוד דברים שיקשו קצת יותר על היריב שלי... בפיגור כזה, סביר להניח שמתוך 100 משחקים תפסיד ב-90. אבל אם אתה מוותר, אתה תפסיד ב-100, אם אתה נשאר שם, אתה יכול לנצח ב-10 אחוזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully