וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מושלם: רפאל נדאל השלים קאמבק בדרך לסיבוב ה-3 באינדיאן וולס

הספרדי כבר נשבר פעמיים ופיגר 5:2 במערכה ה-3 מול סבסטיאן קורדה, אבל השלים מהפך וניצח 2:6, 6:1, 6:7 (3). דניל מדבדב עלה לסיבוב השלישי

טורניר אינדיאן וולס מתחיל להתחמם וגם המדורגים הבכירים ביותר נכנסים לעניינים.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. Clive Brunskill, GettyImages
פייטר. רפא/GettyImages, Clive Brunskill

גברים

רפאל נדאל הזכיר הלילה (בין שבת לראשון) מה הפך אותו לאחד הטניסאים הגדולים בהיסטוריה, כשגבר 2:6, 6:1, 6:7 (3) על פיטר קורדה בסיבוב השני בטורניר אינדיאן וולס. נדאל, שעד למשחק הלילה היה במאזן 0:15 ב-2022, היה על סף הפסד צורב, אך ידע להשלים קאמבק מרשים.

הספרדי, שזכה באליפות אוסטרליה בגראנד סלאם ה-21 שהציב אותו בודד בפסגת טבלת הזוכים, דווקא פתח טוב וניצח במערכה הראשונה בקלות. אבל כמה שעות אחרי שהודיע על פרישה מטורניר מיאמי כדי לא לייצר לעצמו עומס, הוא כבר נראה תשוש, נכנע ללא תנאי במערכה השנייה, הירבה לשגות (כולל 8 שגיאות כפולות בהגשה) וכבר פיגר 5:2 במערכה השלישית מול האמריקאי בן ה-21 (מדורג 38 בעולם), שהשיג שתי שבירות. האמריקאי הגיש פעמיים לניצחון, אבל פעמיים לא עמד בלחץ ואיפשר לרפא להשוות ל-5:5. נדאל זכה בארבעה משחקונים רצופים והפך ל-5:6, קורדה עוד השווה ל-6:6 וכפה שובר שוויון, אבל בטיי-ברייק נדאל ניצח 3:7 והשלים ניצחון מתוק תוך שעתיים ו-29 דקות.

דניל מדבדב טניסאי רוסי. TPN, GettyImages
עשה את שלו בלי יותר מדי בעיות. מדבדב/GettyImages, TPN

המדורג מספר 1 בעולם דניל מדבדב נזקק לשעה ועוד 12 דקות על מנת לנצח 3:6, 2:6 את תומאש מוחאץ'. זה היה המשחק הראשון של הרוסי, שכמובן משחק תחת דגל ניטרלי, מאז שהפסיד לרפאל נדאל בחצי גמר אקפולקו. מדבדב סיים את המשחק עם 3 אייסים והציל את נקודת השבירה היחידה שהתמודד מולה.

מדבדב אמר אחרי המשחק: "מרגיש נהדר לחזור לאינדיאן וולס ולשחק טניס, את הספורט האהוב עליי. היום הצלחתי להישאר רגוע ובסוף ניצחתי. תמיד קשה להתרגל לתנאים כאן, אני מרגיש את התנאים פה תמיד. אני מנסה להתרגל לזה. אני מנסה להרגיש את הכדור טוב. יש טורניר חזק, התנאים הם לא כמו רגיל. אני צריך לסבול קצת ואין מה לעשות".

גם קרלוס אלקראס המצוין עלה אל הסיבוב השלישי. הספרדי, שמדורג 19 בעולם, ניצחה 3:6, 3:6 את מקנזי מקדונלד האמריקאי (59). דן אוואנס (29) גם עבר סיבוב עם 2:6, 0:6 על פדריקו קוריה.

ארינה סבאלנקה טניסאית בלארוסית. Matthew Stockman, GettyImages
הודחה מוקדם. סבאלנקה/GettyImages, Matthew Stockman

ארינה סבאלנקה (3), שגם משחקת תחת דגל ניטרלי, הודחה כבר בסיבוב השני אחרי ששמטה יתרון מערכה והפסידה 2:6, 6:3, 6:3 לג'זמין פאוליני האיטלקייה. הבלארוסית סיימה את המשחק עם לא פחות מ-10 שגיאות כפולות. פטרה קביטובה (31) שרדה מותחן ארוך וקשה וניצחה 7:6 (4), 4:6, 4:6 את אלכסנדרה ססנוביץ' (59).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully