וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בנתניה: "התוצאה משקרת, 2:2 היה משקף". גלאבוב לוועדת משמעת

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 8:59

היהלומים החלו את הפלייאוף העליון עם הפסד 4:1 בבאר שבע, אך משוכנעים שבלי ההרחקה התוצאה הייתה אחרת. הבלם שהורחק יעמוד לוועדה פנימית

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 1:4/ספורט1

מכבי נתניה הגיעה לפלייאוף העליון עם הרבה יומרות ומטרה מוצהרת אחת, לסיים את העונה לפחות במקום הרביעי ועם כרטיס לאירופה. אתמול (שבת) פתחה הקבוצה את הפלייאוף סטירת לחי מצלצלת לאחר שהובסה 4:1 על ידי הפועל באר שבע בטרנר.

איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מאוכזבים, אך מעודדים. שחקני נתניה/ברני ארדוב

למרות ההפסד הקשה והאכזבה מהתוצאה הסופית, היו בקבוצה גם כאלה שהיו מעודדים מהיכולת, בעיקר בחצי השני. "אם להיות אמיתיים, התוצאה משקרת. 2:2 היה משקף יותר. במחצית השנייה ראיתם רק את נתניה על המגרש ואם לא ההרחקה, מי יודע איך זה היה נגמר".

בנתניה כעסו מאוד על הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב, שעל פי השופט רועי ריינשרייבר חבט בשחקן באר שבעי בתוך רחבת היריבה. זה משחק שני ברציפות שנתניהו מסיימת עם עשרה שחקנים, אחרי שרז שלמה הורחק במשחק הקודם נגד הפועל תל אביב. על פי הנוהל שנקבע על ידי המאמן בני לם מוקדם יותר העונה, יעמדו גלאבוב ושלמה לועדת משמעת פנימית בתוך המועדון. הבלם הבולגרי יחמיץ את משחק הבית הקרוב נגד מכבי תל אביב, שייערך בעוד שבועיים אחרי פגרת הנבחרת.

עוד בוואלה!

בכר: "מכבי תל אביב? הייתי בשנ"צ". רפואה: "לא התבטלנו"

לכתבה המלאה
תומר יוספי שחקן הפועל באר שבע מול פלאמן גלאבוב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יעמוד לוועדת משמעת. גלאבוב/ברני ארדוב

אימוני השבוע הקרוב יתקיימו ללא חמשת השחקנים שזומנו לנבחרות ישראל. אביב אברהם לבוגרת ועומרי גאנדלמן, יובל שדה, עדן קארצב וכארם ג'אבר לסגל הנבחרת הצעירה. "חמישה שחקנים בנבחרות ישראל הם רק הוכחה נוספת לסגל הטוב שלנו ולעונה המוצלחת שהקבוצה הזאת עשתה עד עכשיו", אמרו בנתניה.

היום ייערכו שני משחקים נוספים במסגרת הפלייאוף התחתון, כשבית"ר ירושלים תשחק מול הפועל חיפה, ועירוני קרית שמונה תשחק מול מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully