וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח השתווה לרובי פאולר ונפצע: "משהו הרגיש לא בסדר"

עודכן לאחרונה: 12.3.2022 / 19:28

החלוץ המצרי הגיע למעורבות ישירה ב-158 שערי פרמיירליג במדי ליברפול, רק לג'רארד יש יותר. לואיס דיאס זכה למחמאות, וניצל מ"עבירת WWE"

תקציר: ברייטון - ליברפול 2:0/ספורט1

ליברפול רשמה היום (שבת) ניצחון ליגה שמיני ברציפות עם 0:2 בחוץ מול ברייטון. הקבוצה של יורגן קלופ צימקה את הפער ממנצ'סטר סיטי המוליכה לשלוש נקודות בלבד כשלשתיים יש כעת את אותה כמות משחקים.

מוחמד סלאח הגיע ל-20 שערי ליגה העונה והשלישי שמגיע ל-50 שערי חוץ בפרמיירליג כשחקן ליברפול. סלאח הוא השחקן השישי בתולדות הפרמיירליג שכובש 20 שערים בארבע עונות לפחות, קדמו לו אלן שירר, סרחיו אגוארו, תיירי הנרי, הארי קיין ורוד ואן ניסטלרוי. בנוסף, סלאח הגיע למעורבות ב-158 שערי פרמיירליג במדי ליברפול (115 שערים ו-43 בישולים) והשתווה לרובי פאולר, רק סטיבן ג'רארד היה מעורב בכמות שערי פרמיירליג גדולה יותר במדי ליברפול (212 - 120 כיבושים ו-92 בישולים). השער של סלאח היה ה-2,000 של ליברפול בפרמיירליג והיא הקבוצה השנייה שמגיעה לנקודת הציון הזו אחרי מנצ'סטר יונייטד (2,173). השער ה-1,000 של ליברפול היה של פרננדו טורס ב-2:3 מול מנצ'סטר סיטי באוקטובר 2008.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול פצוע. רויטרס
השתווה לפאולר ונפצע. סלאח/רויטרס

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר: "היינו טובים, ידענו שברייטון קבוצה טובה מאוד שיכולה לגרום לצרות וראינו את זה מההתחלה. היינו חזקים מאוד וכבשנו שער נהדר. היו לנו רגעים טובים מאוד עם מצבים גדולים, אבל פספסנו את המסירה האחרונה. אני מרוצה. הדקות האחרונות היו קשות. ידענו שיהיה משחק קשה ואני מרוצה מאוד מרגעים מסוימים". על השער של לואיס דיאס אמר: "הוא עשה מה שחלוץ צריך לעשות. זה היה שער גדול. זה היה מהלך אמיץ מאוד, שער נהדר". על מאבק האליפות אמר הגרמני: "זה תמיד אותו דבר, אתה מצפה שסיטי תנצח בכל משחק. הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות הוא לנצח כמה שיותר. אנחנו מוכנים ולא צריכים לחשוב על מאבק האליפות".

על החילוף של מוחמד סלאח אמר: "משהו היה לא בסדר. אני חושב שהוא חטף איזו מכה ברגל, נראה מה יהיה".

קשר ליברפול ג'ורדן הנדרסון אמר: "תמיד אנחנו מרוצים לחזור ממשחק חוץ עם שלוש נקודות. ברייטון קבוצה טובה, היא תמיד מסוכנת והקשתה עלינו בעונות האחרונות. זה היה משחק גדול בשבילנו היום והשגנו את מה שרצינו. הייתה הופעה רצינית, אלה שלוש נקודות בחוץ ואנחנו מרוצים. אנחנו מרוכזים רק בעצמנו ובמשחק הבא. זה עבד בשבילנו טוב עד כה. אנחנו מרגישים שאנחנו בונים מומנטום, אבל הרגשנו כך הרבה זמן. אנחנו מלאי ביטחון, אבל יודעים שיש לנו עדיין עבודה ואנחנו צריכים להשתפר. הקבוצות סביבנו הן חזקות מאוד, אי אפשר להירגע או להוריד את הרגל מהדוושה".

ג'יימי קראגר החמיא ללואיס דיאס וכתב בטוויטר: "ההשפעה שלו יכולה להפוך את העונה הזו למיוחדת עבור ליברפול. המועדון רכש אותו בינואר רק טוטנהאם הגישה הצעה, תודה דניאל (לוי, היו"ר של טוטנהאם)".

באנגליה גם ביקרו בצורה חריפה את שוער ברייטון רוברט סאנצ'ס, על הכניסה האגרסיבית שלו בלואיס דיאס לפני השער. "אם אתה רוצה לראות עבירה מסוכנת, זאת בהחלט אחת כזאת", אמר פיטר קראוץ' הפרשן, "זה היה יכול להיגמר בפציעה רצינית מאוד, זה ממש WWE".

ביום רביעי תשחק ליברפול מול ארסנל בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully