וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבוריט צפוי לפתוח בהרכב מכבי תל אביב: "מבחינתנו הפלייאוף כבר מתחיל"

11.3.2022 / 11:40

הספרדי שסחב פציעה עורך אימונים מלאים לקראת חדרה (שבת, 19:00, ספורט2). בקבוצה רוצים להלחיץ את חיפה ובאר שבע: "צריך להמשיך ברצף". המארחת אופטימית, למרות הסיכויים הנמוכים להעפיל פלייאוף העליון

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:3/ספורט1

הפועל חדרה

חדרה יודעת שרק ניצחון סנסציוני על הצהובים ישאיר לקבוצה סיכוי תיאורטי להיכנס לפלייאוף העליון, וגם זה רק במקרה שסכנין תפסיד למכבי פתח תקוה והפועל תל אביב לא תנצח את מכבי נתניה.

למרות הסיכויים הנמוכים, ינסו בחדרה לסיים בטעם טוב את העונה הסדירה, כשנכון לעכשיו, העדיפו כל הגורמים במועדון לשים בצד את ההתעסקות בענייני הרוכשים לעונה הבאה והארכת חוזהו של המאמן מנחם קורצקי. השוער רובי לבקוביץ' ירצה מחר עונש הרחקה כפי שנקבע בבית הדין העליון ושוער המשנה עדי טבצ'ניק, יפתח בין הקורות. קורצקי ימשיך גם מחר במערך של חמישה שחקני הגנה, כאשר איבאילו מרקוב הבולגרי שוב יפתח כבלם לצד ג'ונתן סיסה ועידו לוי. מוחמד אוסמן לא מצליח להתאושש מהפציעה בקרסולו וככל הנראה לא יהיה בסגל. בחדרה בונים על הכנסה כספית המשחק הזה, לאחר שעד כה הבטיחו את הגעתם למעלה מ-6,000 צופים משני מחנות האוהדים.

הרכב משוער: עדי טבצ'ניק, דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, איבאילו מרקוב, דולב אזרואל, מנשה זלקה, תמיר גלזר, מקסים פלקושצ'נקו, סטיבן אלפרד, שובל גוזלן.

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
חדרה תצליח לשים את הבעית בצד? קורצקי/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תסיים את העונה הסדירה בידיעה שניצחון שביעי ברציפות שלה יפעיל המון לחץ על היריבות למאבק האליפות בצמרת. הפועל באר שבע ומכבי חיפה ישחקו רק בראשון ובשני בהתאמה, כך שניצחון של הצהובים מחר יקפיץ אותם זמנית למקום השני, מרחק שלוש נקודות בלבד מהמוליכה מכבי חיפה. בקרית שלום הייתה השבוע דריכות מיוחדת לקראת ההתמודדות, גם בשל העובדה שחדרה חייבת ניצחון כדי להשתחל לפלייאוף העליון. "מבחינתנו הפלייאוף מתחיל כבר מחר", אמרו במכבי תל אביב, "אנחנו צריכים להמשיך ביכולת וברצף שלנו וכרגע לא להתעסק בכלל ביריבות שלנו". למעלה מ-5,000 אוהדים כבר רכשו כרטיסים למשחק ונכון להבוקר ההערכות מדברות על 7,500 צהובים שיגיעו להתמודדות וימלאו למעשה את כל היציע המזרחי באצטדיון בנתניה.

המאמן מלאדן קרסטאיץ', עשוי לפתוח עם הרכב זהה להרכב שפתח בניצחון נגד בית"ר ירושלים בתחילת השבוע. אנריק סבוריט שסחב פציעה בקרסול, ערך אימונים מלאים ורוב הסיכויים שגם יפתח שוב בעמדת הבלם, לצידו של עידן נחמיאס. אם יהיה שינוי לרעה במצבו של סבוריט, מתן בלטקסה יפתח במקומו. אופיר דוידזאדה שהיה מצוין נגד בית"ר ימשיך בעמדת המגן השמאלי, כאשר בקישור ובהתקפה לא צפויים שינויים. דן גלזר ישחק יחד עם אייל גולסה, גבי קניקובסקי ודן ביטון, כאשר הצמד סטיפה פריצה וג'ורג'ה יובאנוביץ' יפתח שוב בחוד.

הרכב משוער: דניאל פרץ, שרן ייני, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, אייל גולסה, דן ביטון, גבי קניקובסקי, ג'ורג'ה יובאנוביץ', סטיפה פריצה.

עוד בוואלה!

הערעור נדחה ולבקוביץ' ייעדר, חדרה עדיין "מאמינה" לפני מכבי ת"א

לכתבה המלאה
אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מוכן ל-90 דקות? סבוריט/אריאל שלום

טריוויה

* מכבי תל אביב ספגה מהפועל חדרה רק שער אחד בתשעת המפגשים בליגת העל (שמונה ניצחונות ועוד 0:0) ולא הפסידה לה מאז ה-3:1 בדצמבר 1977.

* מכבי תל אביב כבר ברצף של שישה ניצחונות ליגה. גם בעונה שעברה החלה בסדרה כזו בסוף ינואר והמשיכה ל-10 ניצחונות רצופים.

* מכבי תל אביב עדיין לא שמרה העונה על שער נקי כאורחת וספגה כבר 21 שערים במשחקי חוץ. היא גם היחידה שטרם רשמה תיקו חוץ העונה.

* מנחם קורצקי הפסיד למכבי תל אביב 11 פעמים כמאמן, הוציא תיקו אחד (1:1 עם בית"ר ירושלים בדצמבר 2014) והשיג ניצחון אחד: 0:1 בחוץ (בנתניה) עם הפועל רעננה בפברואר 2018.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: נתניה
קהל: 7601

משחקי המחזור ה-26:

שבת, 15:00: עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד
שבת, 19:00: מכבי פתח תקוה - בני סכנין (ספורט3)
שבת, 19:00: הפועל חדרה - מכבי תל אביב (ספורט2)
שבת, 19:00: הפועל תל אביב - מכבי נתניה (ספורט4)

ראשון, 19:00: הפועל חיפה - הפועל ירושלים
ראשון, 20:15: הפועל נוף הגליל - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully