וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור נדחה ולבקוביץ' ייעדר, חדרה עדיין "מאמינה" לפני מכבי ת"א

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 12:55

בית הדין העליון דחה את הערעור וטבצ'ניק יפתח מול מכבי תל אביב (שבת, 19:00, ספורט2), בקבוצה מצפים לעשרת אלפים צופים בקרב על הפלייאוף העליון

תקציר: בני סכנין - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

הערעור של הפועל חדרה נדחה, ורובי לבקוביץ' ייעדר מהמשחק של הקבוצה בשבת מול מכבי תל אביב (19:00, ספורט2). השוער ירצה עונש הרחקה על ספיגת חמישה כרטיסים צהובים, למרות הטעות של השופט לירן ליאני, שלא רשם את הצהוב בדו"ח השופט, מה שגרם לחדרה לבקש עיכוב להחלטה.

חדרה טענה שהשחקן אמור היה לרצות את העונש במשחק הגביע, שהיה חסר חשיבות עבורה, ולא במשחק שבו היא נאבקת על מקום בפלייאוף העליון, אך כאמור הערעור נדחה על ידי בית הדין העליון למרות "הטעות המצערת", ומי שישחק מול מכבי תל אביב הוא השוער השני עדי טבצ'ניק.

רובי לבקוביץ' שוער הפועל חדרה. דני מרון
"טעות מצערת". לבקוביץ'/דני מרון

בקבוצה מצפים לעשרת אלפים צופים במשחק בנתניה, על רקע ההצלחה המקצועית האחרונה של מכבי תל אביב וחשיבות המשחק. "אנחנו יודעים שזה יהיה משחק קשה", אמר היום המאמן מנחם קורצקי, "אבל כבר הוכחנו העונה שאנחנו מגיעים עם אמונה לכל משחק, במטרה לנצח". מוחמד אוסמן כנראה ייעדר בגלל פציעה בקרסול.

"לקחנו בחשבון שזו תהיה ההחלטה של בית הדין", אמר המאמן מנחם קורצקי, בהתייחסו להרחקתו של לבקוביץ'. "צריך לבחון את ההחלטה אבל לקחנו את זה בחשבן ועבדנו בהתאם כל השבוע ואנחנו לגמרי סומכים על כל מי שישחק. נצטרך לבוא ולעשות את העבודה, בשביל להשאיר לעצמנו סיכוי לפלייאוף".

עוד בוואלה!

קרסטאיץ' לפני חדרה: "בשביל תוצאות טובות צריך לקחת סיכונים"

לכתבה המלאה
מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
"השחקנים יודעים שיש עדיין סיכוי וגם אם זה הסיכוי הקטן ביותר, אנחנו נילחם עליו ונבוא הכי מוכנים כדי לעשות את הבלתי יאומן"/שלומי גבאי

קורצקי התייחס לשבוע הלא פשוט שעבר עליו ועל שחקניו אחרי ההפסד לסכנין והוסיף: "ברור שביום הראשון והשני היתה אווירה קצת פחות טובה, אבל מבחינתנו ידענו להרים את השחקנים והשחקנים יודעים שיש עדיין סיכוי וגם אם זה הסיכוי הקטן ביותר, אנחנו נילחם עליו ונבוא הכי מוכנים כדי לעשות את הבלתי יאומן. זה בהחלט היה שבוע לא נעים, אבל אנחנו מספיק חזקים כדי לעבור גם את זה. כולנו מרוכזים בצד המקצועי כדי להביא את חדרה, למקומות טובים. אסור לשכוח לרגע שהפועל חדרה, בלי שום קשר לתוצאה שתהיה בשבת, עושה עונה מדהימה וכמובן שנרצה לסיים בצורה חיובית".

על היריבה מכבי ת"א שחזרה למאבק האליפות: "אני לא חושב שמכבי מתעסקת בפער בטבלה. אני חושב שהם יבואו הכי מוכנים למשחק הזה, זה מה שהביא אותם למקום שבו הם נמצאים עכשיו, הנצחונות מול קבוצות מהדרג של חדרה אז בטח שהם יבואו מוכנים ואנחנו נצטרך מבחינתנו לבוא מוכנים למשחק הכי קשה שאפשר וכבר הוכחנו שאהנחנו מסוגלים".

קורצקי העדיף לשלא להרחיב בנוגע לעתידו במועדון ואמר: "יש זמן. אנחנו כרגע מרוכזים בהפועל חדרה ואיך לעשות טוב להפועל חדרה ונמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully