וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הפסידה לז'לגיריס בקרב קצוות, מונאקו מחצה את אנאדולו

המוליכה נכנעה 91:84 למדורגת אחרונה על אף 26 נקודות של מירוטיץ', האלופה הובסה 102:80 במונאקו במשחק בו ג'יימס הפגיז 27 נקודות ולארקין כלל לא קלע

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

במסגרת המחזור ה-29 נערכו הערב (שישי) שני משחקים ביורוליג, והם הסתיימו בתוצאות מפתיעות למדי. במשחק המוקדם המדורגת האחרונה ז'לגיריס ניצחה בביתה את המוליכה ברצלונה והאקס שרונאס יאסיקביצ'יוס בתוצאה 84:91. שעה לאחר מכן, בקרב על מקום בהצלבה, מונאקו דרסה את מחזיקת המפעל אנאדולו אפס בתוצאה 80:102, תוצאה שבמידה מסבכת את מכבי תל אביב במאבק על אחד משמונת המקומות הראשונים בתום העונה הסדירה.

ניקולה מירוטיץ', שחקן ברצלונה. Sonia Canada, GettyImages
מירוטיץ' והקטלאנים נעצרו אחרי חמישה ניצחונות רצופים/GettyImages, Sonia Canada

ז'לגיריס קובנה - ברצלונה 84:91

אחרי שפתחה פער של שני ניצחונות בפסגת הטבלה, המוליכה מעדה בליטא ואיבדה את רצף חמשת הניצחונות. יאסיקביצ'יוס שיחק בז'לגיריס וכידוע גם אימן אותה ארבע שנים עד שעבר לברצלונה, אבל גם העובדה שהוא מכיר היטב את המקום ואת הקבוצה, גם מאזן של 5:25 בכל המפגשים הקודמים בין הקבוצות ואפילו העובדה שז'לגיריס במקום האחרון ומדובר בקרב קצוות, לא הספיקו לברצלונה כדי לנצח. הקטלאנים עוד שלטו במשחק במחצית הראשונה וז'לגיריס קלעה 9 נקודות בלבד ברבע הראשון, אבל לקראת סיום הרבע השני המקומיים חזרו וכפו שוויון 35 במחצית. הקבוצה של שאראס שבה ליתרון של שבע נקודות לאחר 30 דקות, אבל ההפתעה הגדולה הגיעה ברבע האחרון שבו ניצחה ז'לגיריס 21:35, רבע התקפי אדיר שהספיק לה לניצחון. לוקאס לקביצ'יוס עם 22 נקודות הוביל את קלעי ז'לגיריס וגם ז'ופרה לוברן בלט עם 18, וזה הספיק מול 26 נקודות של ניקולה מירוטיץ' ו-16 של ניקולאס לפרוויטולה.

עוד בוואלה!

אוברדוביץ' על המלחמה באוקראינה: "כשסרביה הופצצה לא דיברו ככה"

לכתבה המלאה

האזינו: אהרל'ה ויסברג על הבעיות ביורוליג

שחקן מונאקו מייק ג'יימס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
התפוצץ על מחזיקת המפעל. מייק ג'יימס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

מונאקו - אנאדולו אפס 80:102

זה היה אמור להיות מפגש מסקרן במיוחד בין אלופת היורוקאפ לאלופת היורוליג וכזה שעשוי להשפיע משמעותית על תמונת ההצלבה בהנחה שהקבוצות הרוסיות יורחקו סופית. מה שהיה מפתיע במיוחד הוא שהיתרון של מונאקו הלך וצמח ככל שנקפו הדקות וזה הסתיים בניצחון מקומי מוחץ, כשעל ההצגה כמובן מנצח מייק ג'יימס, שהצליח לנקום בטורקים על ההפסד במפגש הקודם. ג'יימס הפגיז 27 נקודות ב-29 דקות וגם מסר 6 אסיסטים, כשאלפה דיאלו תרם 19 נקודות משלו. מנגד, ואסיליה מיצ'יץ' קלע 25 נקודות וגם מסר 8 אסיסטים, אבל שיין לארקין החטיא את כל חמש הזריקות שלקח וסיים עם 0 נקודות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully