וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ' על המלחמה באוקראינה: "כשסרביה הופצצה לא דיברו ככה"

מאמן פרטיזן בלגרד נזכר בהפגזות במולדתו וביקר את שחקניו, ביניהם ים מדר, אחרי התבוסה ללייטקאבליס: "שני שחקנים הופיעו, השאר היו איומים"

תקציר: לייטקאבליס - פרטיזן בלגרד 78:93/ספורט1

דווקא אחרי שפרטיזן בלגרד רשמה ניצחון מרשים בדרבי הגדול של בירת סרביה על הכוכב האדום בליגה האדריאטית, אמש (שלישי) קבוצתו של ז'ליקו אוברדוביץ' ספגה הפסד מאכזב ביורוקאפ, 93:78 אצל לייטקאבליס הליטאית.

האורחת כבר פיגרה ב-29 במהלך הרבע השלישי, ואוברדוביץ', שידוע במזג החם שלו, לא חסך בביקורות על שחקניו, ביניהם ים מדר, שקלע את כל 12 הנקודות שלו ברבע האחרון שהיה לפרוטוקל בלבד: "אין לנו תירוץ להופעה הזו. היה לנו דרבי גדול לפני יומיים אבל זה התירוץ הכי גרוע שיש. בקבוצה שלנו רק שני שחקנים הופיעו - קווין פאנטר, שתמיד מוכן לעזור לקבוצה ועושה דברים מדהימים, וראדה זאגוראץ, שגם היה ברמה נורמלית. כל השאר היום איומים".

שועל הקרבות של הכדורסל האירופי נשאל על המלחמה בין אוקראינה לרוסיה שתופסת את הכותרות בכל העולם בתקופה האחרונה, והשווה למלחמות אחרות מהעשורים האחרונים: "זו לא המלחמה הראשונה בחיי. בגיל 62 אני זוכר הרבה מלחמות, אבל אני לא זוכר שדיברו כל כך הרבה כשמדינתי סרביה הופצצה ב-1999. גם לגבי עיראק, אפגניסטאן וסוריה - מישהו דיבר עליהם כשזה קרה? עכשיו אנשים מדברים על אוקראינה, יש להם את הזכות לעשות את זה. אני מתנגד לכל מלחמה, מוות של כל אדם במלחמה הוא נורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully