וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושגו הבנות בין בית"ר ירושלים לשחקנים בנוגע לקיצוץ

10.3.2022 / 16:45

השחקנים והעובדים הסכימו לתנאי תוכנית ההבראה, במסגרתה תתבצע דחייה של 25 אחוזים משכרם עד תום העונה הנוכחית. בעקבות הסיכום, משכורות פברואר ייכנסו לחשבון ביממה הקרובה. אלי אוחנה: "ניסינו לעשות הכול כדי למזער את הפגיעה בשחקנים ובמועדון"

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים וארגון שחקניות ושחקני הכדורגל בישראל, הגיעו היום (חמישי) לסיכום בנושא התנאים לתוכנית ההבראה של המועדון מצד שחקני ועובדי המועדון.

במסגרת התוכנית, תתבצע דחייה של 25 אחוזים מהשכר החודשי עד תום העונה הנוכחית, כאשר שכר זה ישולם לשחקני ועובדי המועדון עד תום שנת 2022. מי שימשיך במועדון לעונה נוספת, יקבל את התשלום בחזרה עד 21 במרץ 2023.

בעקבות הסיכום הזה, משכורות פברואר ייכנסו לחשבון ביממה הקרובה. היחיד שנמנע בהחלטה היה ירדן שועה, שלא הצביע בעד או נגד כדי ששחקנים לא ייפגעו ומבחינתו מכוון לשחרור בקיץ.

שחקני בית"ר ירושלים. דני מרון
ועכשיו, למאבקי ההישרדות בליגה. שחקני בית"ר ירושלים/דני מרון

לפני היציאה לאימון הבוקר, שוחח היו"ר אלי אוחנה עם שחקני הקבוצה והסביר להם את המצב הכלכלי אליו נקלעה הקבוצה והפתרון המסתמן, שתלוי בהם. לאחר השיחה, נותרו השחקנים באסיפה מצומצמת והחליטו כי הם מקבלים על עצמם את המתווה המוצע, ובכך יקלו על מצבו של המועדון.

מבית"ר נמסר: "ההתנהלות האחרונה מוכיחה עד כמה בית"ר יקרה לכל עובדי המערכת, מהשחקנים ועד אחרון העובדים, אשר מוכנים להירתם לעזרה וכל זאת שמדובר בכספים המגיעים לכל עובד ועובד. עכשיו הזמן להתעסק בכדורגל בלבד ולהשאיר את הקבוצה בליגה. אנו קוראים לקהל האדיר שלנו להמשיך ולהגיע בהמוניו לקראת התקופה הגורלית הזאת".

היו"ר אלי אוחנה אמר לאחר הסיכום: "בחודשים האחרונים ניסינו לעשות הכל על מנת למזער את הפגיעה בשחקנים ובמועדון. כמובן שהיינו מעדיפים לא להגיע לסיטואציה הזאת, אבל בסופו של דבר אני שמח על הסיכום ומעתה המטרה עד סוף העונה היא להישאר בליגה".

האזינו לריאיון עם ניר אלון

ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות, אמר בתכנית הספורט של 103FM: "אנחנו ננהל סביב הקבוצה הזו מעקב חודשי. אנחנו הולכים לחתום על הסכם קיבוצי שיקבל תוקף של פסק דין. אם בית"ר ירושלים תעמיד תקציב בעונת המשחקים הבאה, אז חלק מהחוב של השנה הזו ישולם בשנה הקרובה. אם אתם שואלים אותי אם יש לי שעבוד על נכסים או שטרי חוב, אז אין לי".

"אם לא יהיה כסף, והיינו כבר בשלושה דיונים ארוכים מאוד, לצערי הקבוצה תתפרק והעובדים יצטרכו לגשת לביטוח לאומי ולקבל את מה שמגיע להם. המצב הוא לא טוב. יונגר ויו"ר הרשות לבקרת תקציבים לא חתומים על ההסכם, אבל יש רואה חשבון מטעמנו שבמסגרת ההכנות לתקציב עונת המשחקים הבאה יכול לקבל את הנתונים. הרשות יכולה לקבל את הביטחונות שלה במסגרת עונת המשחקים הבאה. שני מיליון השקלים שהעובדים והשחקנים הסכימו לקצץ כהלוואה יוחזרו אליהם בשתי פעימות. לפרק עכשיו זה הכי קל, המצב לא טוב ואנחנו יודעים טוב מאוד מה קורה מסביב".

באשר לאפשרות שהקבוצה תרד לליגה שנייה והמצב יהיה יותר קשה, אמר אלון: "השחקנים מודעים לכך. הם מבינים את המצב, אבל הם העדיפו לקחת ציפור אחת עכשיו ביד. גם עובדי המועדון חשובים לי לא פחות מהשחקנים. אני שמח שאחרי חודשיים הצלחנו להגיע לעמק השווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully