וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "ראיתי שגיא פניני בזון, ושיחררתי. נתתי לו לנהל את המשחק"

הפועל חולון קלעה שיא נקודות של שנתיים, בדרך לניצחון מרשים 89:98 על גלאטסראיי. המאמן החמיא לקפטן: "אני לא מצפה ממנו לקלוע 25 נקודות בגיל 38. הוא היה עוד רכז על המגרש". אקרם ממנון: "לא הצלחנו לעצור את טיירוס מגי וכריס ג'ונסון"

תקציר: חלק א' של הריאיון עם עודד קטש בתכנית "סערה בממלכה"/ספורט1

מי ששמע את מאמן גלאטסראיי, אקרם ממנון, מדבר בתסכול אחרי ההפסד אמש (שלישי) להפועל חולון, היה משוכנע בוודאי שמנהרת הזמן הובילה אותו לשנות ה-80. "התוכנית שלנו הייתה לעצור את מגי וג'ונסון, אבל לא הצלחנו להוציא אותה לפועל", אמר הטורקי; הוא לא התכוון לקווין מגי ולי ג'ונסון, אלא לטיירוס מגי וכריס ג'ונסון - ונגע בנקודה משמעותית: צמד הזרים בצהוב חיבר 43 נקודות, 15 ריבאונדים ומדד 51 בדרך לניצחון 89:98.

במשך חודשיים רצופים לא הצליחו החולונים להגיע ל-80 נקודות בערב נתון, ודווקא מאז התבוסה לבני הרצליה בחצי גמר גביע המדינה נראה שמשהו השתחרר. אתמול זה התפוצץ, ו-98 הנקודות שלה הן שיא מועדון בליגת האלופות בשנתיים האחרונות (במשחקים שלא נגררו להארכה). שישה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס, שחקני הפנים מייקל קייזר וסטיב זאק פגעו ב-10 מ-10 לשתיים, הקבוצה כולה מסרה 27 אסיסטים ואיבדה רק שמונה כדורים, וגם בערב שבו פרדי בורדיון ורפי מנקו מסיימים ללא סל - היא ירתה 12 שלשות ב-46.2%.

שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון. אודי ציטיאט
MVP. כריס ג'ונסון/אודי ציטיאט

"המאמנים הזהירו אותנו מראש שהם יקלעו שלשות, וזה מה שקרה", חזר ה-MVP ג'ונסון (26 נקודות, שמונה ריבאונדים וחמישה אסיסטים) למחצית הראשונה, שהסתיימה בפיגור 46:44. "נוצר משחק של חילופי מומנטום, וברגע שהתחלנו לרוץ - הצלחנו להישאר ממוקדים. גם ברגעים שדברים לא הולכים, אסור לנו להוריד את הראש ולהישבר - בעיקר בבית, עם הקהל שדוחף אותנו".

גיא פניני קלע אמנם רק חמש נקודות, אבל ההשפעה שלו הייתה קריטית: ב-23 הדקות שבהן שיחק, ניצחה חולון בלא פחות מ-20 הפרש. "בגיל 38 אני לא מצפה ממנו לקלוע 25, ומבחינתי הוא היה עוד רכז", החמיא לו המאמן גיא גודס. "הוא שם את האנשים במקום, שלח את ההוא הצידה, סידר הכל בנגיעות, גנב כדור שבא משום מקום, ואלה הדברים שמנצחים משחקים. רמת האייקיו שלו גבוהה מאוד, יותר מהסטנדרט הרגיל, והוא מסדר לך את המשחק גם בלי שתתכוון. כשראיתי שהוא בזון הזה, שיחררתי ונתתי לו לנהל את הדברים".

עוד בוואלה!

הפועל חולון ניצחה את גלאטסראיי 89:98 בליגת האלופות של פיב"א

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חולון גיא גודס. אודי ציטיאט
נתן לפניני לנהל. גודס/אודי ציטיאט

שתי הקבוצות ממריאות הבוקר בנפרד לאיסטנבול, לקראת הגומלין מחר ב-19:00, ועוד יספיקו להתאמן הערב בסינאן ארדם דום, האולם שאותו חולקת גלאטסראיי עם אנאדולו אפס. מלבד הביתיות שממנה ייהנו הטורקים, משימתה של חולון תהיה קשה בהרבה: בשל העובדה שמדובר במשחק השלמה, היא תחסר את טיירוס מגי, שלא היה רשום בקבוצה במועד המקורי; מלבדו, גם היידן דלטון אינו מורשה לשחק. שניהם יצאו עם הקבוצה, כמו גם ניב משגב הפצוע.

"ידענו שאם אנחנו רוצים להילחם על הכרטיס לרבע הגמר, אנחנו חייבים קודם כל לשמור על הבית", סיכם גודס. "ראינו את כוח האש של גלאטסראיי, וידענו שיש לה את אחת ההתקפות הטובות בליגת האלופות. שיחקנו כדורסל טקטי יותר במחצית השנייה, קלענו 55 נקודות, ועם כמה עצירות טובות וזריקות פנויות יצרנו את הפער. מחר יהיה משחק חדש, במקום אחר, ואני מקווה שנעשה את המיטב כדי לנצח גם שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully