וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ניצחה את גלאטסראיי 89:98 בליגת האלופות של פיב"א

הטורקים כבר ברחו ליתרון דו ספרתי בהובלת די בוסט, אך המארחת הפכה בהובלת כריס ג'ונסון המצוין ועלתה למאזן חיובי בטופ 16

הפועל חולון גברה הערב (שלישי) 89:98 על גלאטסראיי בליגת האלופות של פיב"א ועלתה למאזן 1:2 במפעל. הקבוצה של גיא גודס נקלעה כבר לפיגור דו ספרתי, אך הצליחה לחזור וניצחה בזכות רבע רביעי במצוין, הרבה הודות להופעה מצוינת של כריס ג'ונסון (26). בעוד יומיים ייצאו הסגולים למשחק חוץ מול אותה יריבה אותה ניצחו הערב, כאשר טיירוס מגי לא יוכל לעמוד לרשות חולון לאור העובדה שמדובר במשחק דחוי, וכשהוא היה אמור להיערך הגארד לא היה חתום בקבוצה.

דבון אקון פרסל ודי בוסט פתחו נהדר בשורות הטורקים ולא איפשרו לחולון להתקרב. בוסט להט במיוחד ברבע השני והעלה את גלא ליתרון דו ספרתי, אך ג'ונסון קיבל עזרה מג'ו רגלנד, סטיב זאק ומייקל קייזר והמארחת הידקה את ההגנה בדרך לסגירת הפער. ברבע הרביעי חולון נראתה טוב יותר, כאשר ג'ונסון, מגי וקייזר דאגו להשאיר אותה ביתרון על יריבתה ולצאת עם ניצחון ביתי חשוב בשלב הטופ 16.

שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון מול שחקן גלאטסראיי מלו טרימבל. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
משחק נהדר שלו. ג'ונסון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

חולון, שקטנה יותר מבחינת הסייז, הלכה דווקא פנימה במהלך הראשון וקיבלה סל ממייקל קייזר, שסחט גם עבירה. הטורקים דווקא קלעו היטב מעבר לקשת ומחצי מרחק ועלו ל-6:13. דאנק של דייויד קראביש באמצע הצבע הפרוץ של חולון כבר גרם לגודס להזעיק פסק זמן ראשון. יכולת טובה של כריס ג'ונסון והידוק ההגנה מצד שחקני המארחת סייעו לחולון להתקרב מעט, אך להפסקה בין הרבעים ירדה גלאטסראיי ביתרון 20:25.

רבע 2:

מייקל קייזר הופיע היטב לרבע השני, חטף והטביע ודאג לקרב את חולון עוד יותר. ג'ו רגלנד הניח שתי נקודות בלייאפ וקבע 29:29. די בוסט רתח ברבע הזה מעבר לקשת, ושלשה שלו במעבר קבעה יתרון דו ספרתי ראשון , 34:46 לגלא. חולון שוב הידקה את ההגנה והצליחה לקזז את הפער בזכות ריצת 0:7, כאשר סל מחצי מרחק של אדם סמית' לקראת הבאזר הוריד את המארחת בפיגור 46:43 בלבד להפסקה.

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד מול שחקן גלאטסראיי די בוסט. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
חולון נקלעה לפיגור דו ספרתי, אך הצליחה לחזור ולנצח. רגלנד/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

כריס ג'ונסון פתח את הרבע עם הטבעה, אף הטורקים ברחו עם ריצת 2:8 ל-47:54. המארחת הגיבה עם ריצה משלה, כאשר טיירוס מגי וג'ו רגלנד דייקו מחוץ לקשת. מייקל קייזר הטביע והשלים את המהפך - 54:55. לחולון. האורחת לא ויתרה והצליחה ליטול את ההובלה, אך נקודות של סטיב זאק על סף היום הרבע הורידה את שתי הקבוצות ב-70:70 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

המארחת עלתה טוב יותר לרבע האחרון והוליכה לכל אורכו. הטורקים הצליחו לחצוב בפער ולהיצמד, אך בכל פעם מייקל קייזר, כריס ג'ונסון וג'ו רגלנד היו שם כדי להעלות מחדש את חולון לאזור ה-7-8 הפרש.נקודות במתפרצת של כריס ג'ונסון לאחר החטאה של אקון פרסל קבעה 87:96 מקומי, 44 שניות לסיום. מכאן הטורקים כבר לא חזרו ובסיום חולון ניצחה 89:98.

סטטיסטיקה

קלעו לחולון: כריס ג'ונסון (8 ריבאונדים, 5 אסיסטים) 26 נקודות, טיירוס מגי 17 ו-7 ריב', מייקל קייזר 16, ג'ו רגלנד 13 ו-8 אס', אדם סמית' 11, סטיב זאק 10, גיא פניני 5.

קלעו לגלאטסראיי: די בוסט 21 ו-6 אסיסטים, דייויד קראביש 15, קרי בלאקשייר 14, דבון אקון פרסל (11 ריב') ומלו טרימבל 10 כ"א, סדיק קבאקה 8, ואסיליה פוסיקה 6, גוקסנין קוקסל 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully