וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב: "עברתי ניתוח להסרת גידול שאובחן כשנפצעתי במשחק"

שוער העבר בפוסט מרגש ביום הולדתו ה-36: "ביקשתי מהקדוש ברוך הוא לשחק עם מכבי חיפה נגד מכבי תל אביב, נפצעתי וב-MRI גילו גידול בחוט השדרה. עברתי בהצלחה ניתוח מורכב"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל נוף הגליל 1:1/ספורט1

גיא חיימוב הודיע על פרישה מכדורגל לפני כשנה וחצי, בגיל 34 בלבד, אבל הבוקר (רביעי), ביום הולדתו ה-36, חשף שוער העבר כי התמודד עם גידול בחוט השדרה ושבימים אלו הוא מתחיל בשלבי השיקום לאחר שעבר בהצלחה ניתוח מורכב להסרתו.

"אני בוחר ביומולדת שלי להודות ולשבח על הנס שחוויתי ולהפיץ אותו לעולם", כתב חיימוב בפוסט אמיץ באינסטגרם, "כשאתה מסיים כדורגל אתה אומר לעצמך 'זהו, סיימתי עם הפציעות הניתוחים והטיפולים וכל מה שמגיע ביחד עם זה, אבל בעצם אין לדעת באמת, הרי אין לנו מושג אילו השלכות פיזיות, נפשיות וגופניות יהיו לנו בהמשך…"

גיא חיימוב. דני מרון, דני מרון
רק שיהיה בריא. גיא חיימוב/דני מרון, דני מרון

"כמה שנים אחורה לפני השיפוץ של בלומפילד, ביקשתי מהקדוש ברוך הוא שיתן לי לשחק באצטדיון המשופץ", המשיך חיימוב, "fast forward אני חוזר לבלומפילד עם מכבי חיפה למשחק העונה (ת"א- חיפה) בבלומפילד. בתאריך 21.9.19 נפצע פציעת ראש כפולה ועובר זעזוע מוח שהביא להשלכות וכו' , בדיעבד השם הגשים לי את החלום למחצית ובעצם מציל לי את החיים…בבדיקת MRI בצוואר בעקבות המקרה מאותו המשחק גילו לי גידול בחוט השדרה (השגחה). נאלצתי בשנה וחצי האחרונות להיות במעקב על מנת לראות לאיזה כיון מתפתח הגידול, והאמת? שהייתה בי האמונה הגדולה שזה יעצר באיזשהו שלב או יעלם. המשכנו סינדי ואני לחיות רגיל לצד המעקבים ולא נתנו לפחד לנהל אותנו
אבל לקדוש ברוך הוא היו תוכניות אחרות בשבילי.

"לפני כחודש הבנתי שאין מנוס ושאצטרך להיכנס לניתוח על מנת לעבור כריתה של אותו הגידול ובשבוע שעבר עברתי ניתוח מורכב במשך 5 שעות שעבר בהצלחה, ברוך השם", הוסיף חיימוב, "ועכשיו, עכשיו, מתחיל השיעור האמיתי שלי והשיקום שלי. ‏ולמה החלטתי לשתף במקרה האישי שלי?
כי לפעמים דברים נראים לנו כלא טובים בשבילנו, אנחנו מורדים כשהקדוש ברוך הוא מחליט עבורנו, אך אותם הדברים שקורים, הם מדוייקים לנו מאוד וחשוב לי שככה תראו כל דבר פחות טוב שקורה לכם כי שום דבר לא מובן מאליו! אבל באמת לא מובן מאליו! עכשיו אנחנו כאן והחיים כמו החיים יכולים
להתמוסס לנו בשנייה מול העיניים ואין לנו אחיזה או שליטה במציאות. תודו כל יום ותברכו על הדברים 'הקטנים' והמשמעותיים האלו שאנחנו בכלל לא טורחים לעצור ולברך".

חיימוב החל את הקריירה במכבי תל אביב ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2003, אולם בילה רבות בהשאלות בהפועל כפר סבא, הכח עמידר רמת גן ובעירוני קרית שמונה עד שזכה להזדמנות במדים הצהובים. בעונת 2012/13 עבר לא.א.ק לרנקה, משם חזר לקרית שמונה ואת הקריירה סיים בהפועל באר שבע ובמכבי חיפה. לזכותו גם שלוש הופעות בנבחרת ישראל והוא זכה בכל התארים המקומיים האפשריים בשנותיו בקרית שמונה ובהפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully