וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס סאנצ'ס הורחק, ו"השופט הרג את המשחק ברגע הלא נכון"

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 8:32

מיד אחרי שאינטר עלתה ל-0:1 על ליברפול אלכסיס הותיר אותה ב-10 שחקנים. הפרשנים זועמים, הנרי מבקר: רואים שהשופט לא שיחק כדורגל

תקציר: ליברפול - ווסטהאם 0:1/ספורט1

ליברפול העפילה אתמול (שלישי) לרבע גמר ליגת האלופות, אבל רק אחרי דקות ארוכות מדי של מתח. הקבוצה של קלופ הגיעה לגומלין שמינית גמר האלופות מול אינטר עם יתרון 0:2 בזכות הניצחון במשחק הראשון באיטליה, ולמעשה גם באנפילד שלטה והגיעה להזדמנויות, אבל שער אדיר של לאוטרו מרטינס קבע 0:1 לאינטר, ולמעשה את תוצאת המשחק.

מוחמד סלאח מקפץ, ליברפול מעל אינטר. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
מוחמד סלאח מקפץ, ליברפול מעל אינטר/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista
יורגן קלופ, מאמן ליברפול. Alex Livesey - Danehouse, GettyImages
יורגן קלופ, מאמן ליברפול/GettyImages, Alex Livesey - Danehouse

ליברפול המשיכה לשלוט גם אחרי השער של אינטר, אבל לא הצליחה להשוות, כשמוחמד סלאח בועט לקורה בפעם השנייה במשחק ומפספס שער חשוב. מנגד, האיטלקים לא הצליחו לצבור מומנטום כי לצערם שיחקו את רוב המחצית השנייה בעשרה שחקנים, כשאלכסיס סאנצ'ס חוזר לאנגליה ומורחק בגלל שני צהובים. אומנם אינטר חוזרת עם ניצחון ויכולה להיות גאה, אבל כאמור, ליברפול היא זו שמשיכה, כשהיתרון האיכותי שלה לא באמת ניתן לערעור.

* זו הפעם הרביעית שיורגן קלופ מגיע לשלב רבע גמר ליגת האלופות כמאמן ליברפול. הפעמים הקודמות היו 2017/18 (הפסידו בגמר), 18/19 (זכייה) ו-20/21 (הודחו ברבע הגמר). איך זה ייגמר הפעם?

* ליברפול עלתה לרבע גמר ליגת האלופות בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות, כאשר הפעם היחידה בה לא הגיעה לשלב זה, היא הודחה בשמינית הגמר.

מוחמד סלאח אמר בסיום: "אינטר קבוצה קשה, אבל ניצחנו אותם במשחק החוץ והצלחנו לנצח בסיכום ולעלות לשלב בהא, וזה מה שהכי חשוב. פגעתי בקורה פעמיים היום, בסדר. אולי בפעם הבאה אכבוש שלושה שערים. הפסדנו, ואולי זה ייתן לנו דחיפה ומשהו ללמוד ממנו. מטרות? כולם רוצים לזכות בליגת האלופות ובליגה המקומית".

יורגן קלופ: "הקשיים שהתמודדנו איתם היו די מה שציפיתי, אינטר קבוצה באמת באמת טובה, בדיוק בשביל משחקים כאלה. בלי ששיקנו מבריק היו לנו הזדמנויות טובות. בשני משחקים, זה הוגן מאוד שהם ניצחו אחד ואנחנו באחד. היה משחק מעניין מאוד. זה שהפסדנו בבית זה ממש לא קול. לא הצלחנו לצאת למתפרצות, לא הצלחנו לקחת כדורים בתיקולים ולא נכנסנו למומנטום. זה מה שהיה חסר".

עוד בוואלה!

ממוצע יותר טוב משל מסי ורונאלדו: הערב המדהים של לבנדובסקי

לכתבה המלאה
ארתורו וידאל שחקן אינטר עם השופט מתאו להאוז. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
ארתורו וידאל שחקן אינטר עם השופט מתאו להאוז/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

אגב, לטענת ארסן ונגר, ההרחקה הייתה מיותרת: "השופט הרג את המגרש ברגע הלא נכון, היה יכול להיות מעניין לראות את החצי שעה האחרונה 11 מול 11, אבל לליברפול הגיע לנצח, היא פגשה שלוש פעמים את הקורה. סאנצ'ס יכול היה לספוג אדום על העבירה הראשונה, אבל בשנייה לא בטוח, וזה היה צהוב בניגוד לאינטרס של המשחק".

אלכסיס סאנצ'ס מתקל את טיאגו, אינטר מול ליברפול. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
חבל, פספסנו משחק טוב. אלכסיס/GettyImages, Matthew Ashton - AMA
אלכסיס סאנצ'ס מתקל את טיאגו, אינטר מול ליברפול. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
יכול היה לספוג אדום על העבירה הזאת. אלכסיס מול טיאגו/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

גם תיירי הנרי טוען: "מצטער, אם שיחקת כדורגל... לפעמים השופט הולך יותר מדי לפי הספר... ככה הולכת הרגל, למעלה, עם התנועה, בשיא המהירות. מה הוא אמור לעשות? אתה לא יכול לעצור את זה, אתה לא יכול להוריד אותה, ואם אתה משחק כדורגל, אתה יודע את זה". ג'יימי קראגר טוען: "זאת פשוט עבירה, אפילו לא קרוב לצהוב". פטר שמייכל אומר: "יש לזה פתרון - תגידו לחלוצים שלכם לא לתקל. זה אף פעם לא נגמר טוב".

לאוטרו מרטינס אמר בסיום על ההרחקה: "הראינו אופי, הראינו תשוקה, אבל חבל על ההרחקה הזאת, כי אלה בדיוק הדברים שעושים את ההבדל". מאמן אינטר סימונה אינזאגי אמר בסיום: "אין ספק שיש לנו חרטות גדולות, רצינו להעפיל לרבע, פגשנו את ליברפול, שיחד עם סיטי ובאיירן אלו הקבוצות הטובות באירופה כרגע, ועמדנו מולה ונלחמנו חזק בשוויון. אנחנו משלמים את המחיר על 15 הדקות האחרונות מהמשחק הראשון. באנו לתת את המיטב, ודווקא בדקות הכי טובות שלנו כשכבשנו, ובדקות הכי גרועות שלהם, ספגנו אדום, זה היה תזמון גרוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully