וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוף הגליל תערוך טקס לשכטר: "לעד תהיו חלק מפסיפס חיי"

חלוץ הפועל באר שבע יזכה למחווה מקבוצת נעוריו במשחק בראשון: "מודה על הבמה המדהימה שנתנו לי. לא יכול לשכוח ששם הכל התחיל"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל נוף הגליל 1:1/ספורט1

הפועל נוף הגליל הודיעה הבוקר (שני) כי לפני המשחק נגד הפועל באר שבע ביום ראשון הקרוב יתקיים טקס הוקרה מיוחד לכבודו של איתי שכטר, שהחל את הקריירה במועדון. שכטר יקבל חולצה ממוסגרת עם המספר 18, עמו שיחק בתחילת הקריירה בהפועל נצרת עילית בליגת העל בעונת 2005/06.

"אני חי ונושם כדורגל כבר שנים, התחלתי את הדרך אי שם בצפון בקבוצת הפועל נוף הגליל. אני רוצה להודות למועדון, לשחקנים על האהבה והחום שהעניקו לי, אני לא אשכח את הגול הראשון בקריירה כשחקן מקצועי במדי הקבוצה, זה זיכרון שלעד אנצור, אני מודה למועדון על הבמה המדהימה שנתנו לי ועל ההזדמנות הכל כך יקרה. מעריך ואוהב, מאחל למועדון הצלחה בהמשך הדרך. לעד תהיו חלק מפסיפס חיי", אמר שכטר.

איתי שכטר, שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
יעשו לו כבוד. שכטר/דני מרון

עם איחודן של קבוצות הנוער של עמק יזרעאל ונצרת עילית, עלה שכטר לקבוצת הבוגרים של הפועל נצרת עילית. ב-29 באוגוסט 2005 רשם את הופעת הבכורה שלו בליגת העל, במשחק מול מ.ס. אשדוד. ב-31 באוקטובר 2005 כבש את שער הבכורה שלו בהפסד 3:1 למכבי נתניה.

שכטר סיכם ואמר: "לא שיחקתי באצטדיון גרין מאז שעזבתי את הקבוצה. שמעתי שעשו שם מגרש יפה שלא מזכיר את התקופה ששיחקתי שם. תהיה התרגשות מסוימת להגיע לשם, כי בעצם שם הכל התחיל ואני לא יכול לשכוח את זה. כמובן שאני מתרגש מהמחווה, שמח שזוכרים אותי ומוקירים את התקופה שלי במועדון. מודה להנהלה ולאוהדים על המחווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully