וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנדה ספג קללות גזעניות, הרצוג ניסה להרגיע ונענה באיומים

קשרה הישראלי של אדמירה הותקף על ידי אוהדי אוסטריה וינה: "עלבונות קשים מאוד". קלטת האירוע נמסרה למשטרה. ככל הנראה, מדובר באוהדים שמורחקים מהאצטדיון של קבוצתם

תקציר: פ.ס.וו - הראקלס 1:3/ספורט1

קשרה הישראלי של אדמירה, ג'וזף גנדה, עמד אתמול (ראשון) במרכזה של סיטואציה כלל לא נעימה בסיום המשחק הביתי נגד אוסטריה וינה, כאשר ספג קללות גזעניות מקומץ אוהדים של הקבוצה היריבה, שהסתירו את פניהם חלקית באמצעות מסכות וגם ניסו לפרוץ ליציעים של אוהדי אדמירה - כך לפי העדויות של אנשי הקבוצה של גנדה.

כידוע, מי שמאמן את הקבוצה הוא אנדי הרצוג, לשעבר מאמן נבחרת ישראל, כאשר לצד גנדה משחק שם גם עילאי אלמקייס. לפי דיווח באוסטריה, הרצוג וקפטן אדמירה אנדראס לייטנר ספגו איומים אלימים כשניסו להרגיע את אוהדי אוסטריה וינה. "זה לא נורמלי שאנשים מחפשים לריב בזמנים כאלה. הם ניסו לתקוף את האוהדים שלנו, את המאמן שלנו ותקפו את השחקנים. ג'וזף גנדה ספג עלבונות קשים מאוד", סיפר הקפטן לייטנר בכעס.

ג'וזף גנדה שחקן אדמירה. Guenther Iby, GettyImages
אירוע מצער. גנדה/GettyImages, Guenther Iby

קלטת הווידאו של האירוע נשלחה למשטרה, ולפי ההערכות מדובר באוהדים שפניהם מוכרות ואין זו הפעם הראשונה בה הם מעורבים באירוע מסוג זה, והם אף הורחקו לתקופה ארוכה מהאצטדיון הביתי של קבוצתם.

"אני חושב שזה מרושע, לצערי אין לי מה לומר מעבר לכך. נכנסתי לחדר ההלבשה של אדמירה והתנצלתי בפני לייטנר וגנדה בשם כל המועדון, כי אני יודע שהאוהדים האלה לא שייכים לנו", אמר המנהל הספורטיבי של אוסטריה וינה בתגובה לסצנה המצערת, "הבעיה היא שזה לא האצטדיון הביתי שלנו ואין לנו את היכולת להחליט מי נכנס לכאן ומי לא, אבל הייתי רוצה שזה יהיה כך בעתיד כדי שדברים כאלה לא יקרו שוב. כמועדון אנחנו מגנים את זה בתוקף ואני רק יכול להתנצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully