וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אליניב חייב לתת לעצמו צ'אנס כמאמן לשנים"

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 7:00

המנהל המקצועי שלא רצה לרדת לקווים, כבר לא פוסל את האפשרות להמשיך בקריירת אימון: "חוקר את הנושא". אופטימיות גדולה בבאר שבע אחרי הניצחון: "טרנר עומד מאחורי הקבוצה, יש תחושה שמשהו גדול יכול לקרות". מיכה ויוספי קיבלו מחמאות

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

אחרי הניצחון על הפועל חיפה 1:3 אמש בטרנר, בהפועל באר שבע מרגישים שהם עלו על המסלול הנכון בדיוק בזמן ושוב מאיימים על האליפות. "אנחנו חוזרים לעניינים ברגע הכי טוב שיכול להיות", אמרו אמש במועדון. "ביום בו הוגרלנו למשחק חצי גמר הגביע מול מכבי תל אביב, חזרנו מפיגור בבית וטרנר שוב עומד מאחורי הקבוצה. יש תחושה של משהו גדול שיכול לקרות. רק צריך להמשיך".

עד כה הצעד שעשתה אלונה ברקת הצליח לה. ההחלטה של בעלת הבית למנות את אליניב ברדה למאמן ולא לחפש מישהו אחר במקום רוני לוי אותו פיטרה, הצליחה לה עד עכשיו עם הניצחונות על מכבי פתח תקוה ברבע גמר גביע המדינה ועם הניצחון אמש על הפועל חיפה. אבל ברקת מנוסה ועברה הרבה בכדורגל כדי לא להסתנוור וכבר אמש, אחרי שבירכה את ברדה ואת השחקנים, היא כבר סימנה להם את המטרה בנוף הגליל בשבוע הבא. "צריך המשכיות. ממשיכים להסתכל קדימה", אמרה ברקת לכל הגורמים בקבוצה.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
ההימור עליו השתלם לאלונה בינתיים. אליניב ברדה/דני מרון

הסיפור בינתיים הוא אליניב ברדה. המנהל המקצועי שלא רצה לרדת לקווים, הביא איתו איזו בשורה חדשה והוא כבר ממש לא פוסל את האפשרות שיילך לקריירת אימון. "אני עדיין חוקר את הנושא", אמר חצי בצחוק חצי ברצינות במסיבת העיתונאים בטרנר אחרי המשחק. "אני עדיין חוקר את כל נושא המאמן". לחלק מהשחקנים של ברדה כבר די ברור מה הוא צריך לעשות והם לא חושבים שהוא צריך לבחון בכלל את העניין.

"אליניב חייב לתת לעצמו צ'אנס כמאמן לעוד כמה שנים", אמר אחד השחקנים אמש. "הוא יעשה טעות אם הוא לא יילך על זה מעבר לעונה הזו. יש בו משהו שמתאים מאוד לתפקיד. זה נכון שאנחנו רק בהתחלה ואת המאמן צריך לבחון בעת משברים, אבל יש משהו באליניב שמחבר אליו שחקנים. לא במקרה הוא היה אגדה כשחקן".

במישור המקצועי, ברדה דורש מהשחקנים הרבה לחץ גבוה וחשיבה התקפית. מצטרף אליו עם אותו מוטו גם עוזרו מאור מליקסון. העובדה שהשניים הם מאבני היסוד של שושלת האליפויות בתקופת ברק בכר, מחברת אליהם עד כה את השחקנים שמבינים כי מדובר בשניים שהם מבכירי השחקנים שלבשו את מדי הקבוצה.

עוד בוואלה!

חוזרת למאבק: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
דור מיכה שחקן הפועל באר שבע עם רותם חטואל. דני מרון
הציג יכולת שהזכירה את הימים היפים שלו. דור מיכה/דני מרון

ברדה דיבר אמש בתום המשחק במסיבת העיתונאים כשלצידו יושב השוער עמרי גלזר, מהשחקנים שעשו העונה את ההתקדמות הכי גדולה בהפועל באר שבע ובכל הליגה. ברדה החזיר אותו לשער אחרי שאריאל הרוש עמד בהצלחה במשחק הגביע מול מכבי פתח תקוה ברביעי שעבר. המאמן לא שכח את העונה הנהדרת שעושה השוער שהיה כבר בירידה בקריירה וקרא למאמן הנבחרת הזמני מרקו בלבול לזמן את גלזר לסגל השוערים של הנבחרת לקראת המשחקים מול רומניה וגרמניה.

מי שזכה אמש למילים חמות מאנשי הקבוצה הוא דור מיכה שסוף סוף נכנס כמחליף במחצית השנייה והציג כדורגל שהזכיר את הימים היפים שלו במכבי תל אביב. ברדה אמר אמש שעוד יהיו הרבה פעמים שמיכה ורמזי ספורי ישחקו יחד. גם תומר יוספי שפותח בשני המשחקים שברדה מאמן, גילה יכולת טובה מאוד ובמועדון מקווים שהוא ימשיך במגמת השיפור והעלייה. ניקיטה רוקאביציה שכבש צמד וביקש להתחלף סיפר כי הרגיש עוד לפני המשחק רגישות בשריר וחשש כי הוא עומד להיפצע ולכן העדיף לבקש חילוף מוקדם כדי לא לסכן את עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully