וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "שמח שחזרנו להרגיש את הקהל"

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 0:41

מאמן הפועל באר שבע מרוצה אחרי ה-1:3 על הפועל חיפה: "לא חושב בכלל על מאבק האליפות". רוקאביציה על הפציעה: "אני לא בטוח איך אני מרגיש, הרגשתי קצת נוקשה לפני המשחק ובמשחק עצמו זה קצת החמיר"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

הפועל באר שבע חזרה לנצח הערב (ראשון) אחרי ארבעה משחקי ליגה ברציפות. אליניב ברדה חגג ניצחון במשחק הבכורה המחודשת שלו כמאמן האדומים עם 1:3 ביתי מול הפועל חיפה. בקבוצה מקווים שהפציעה של ניקיטה רוקאביציה, שהוחלף במחצית הראשונה אחרי שכבש צמד, לא חמורה מדי.

יניר ינגה מוסר כי המשטרה הודיעה שבמהלך המשחק נעצרו שלושה קטינים שחשודים בהפעלת פריט פירוטכני ביציע. עם שריקת הסיום התפרצו למגרש ארבעה קטינים אשר עוכבו בידי כוח סדרנים וזומנו לחקירה.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
"מגיע שאפו לשחקנים ולקהל". ברדה/דני מרון

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה אמר אחרי המשחק: "זה טרנר. האנרגיות והדחיפה מהקהל זה משהו שמטיס את השחקנים לשמיים. החבר'ה היום ידעו לחזור מפיגור, גם אחרי 120 דקות בגביע עם פציעות ומחלות. יש שחקן ששיחק אחרי מחלה. לבוא אחרי ארבעה ימים וניסיתי לעשות שינויים עם רגליים טריות. אני שמח שמי ששיחק עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר". על הקהל: "הוא השחקן ה-12 שלנו, זה סופר משמעותי, בטח במשחקי הבית. אני שמח שחזרנו להרגיש אותם, את הלב והנשמה. השחקנים עוזרים להם לעזור לנו. קשה להסביר מה השתנה, זה בסך הכול משחק שני.

"מגיע שאפו לשחקנים ולקהל שדחף אותנו. אנחנו יכולים לישון טוב היום ובראשון הבא יש לנו משחק מול נוף הגליל שזה משחק קשה מאוד. אני לא מסתכל על מאבק האליפות, הקבוצה צריכה להתרכז רק בעצמה וכיחידים כל אחד בעצמו. כל אחד צריך לדעת שהוא נתן הכול. הדבר הראשון שעשיתי היה לשאול את מליקסון אם הוא רוצה להגיע לעזור לי. הוא עוזר לי ושותף לכל ההחלטות שלי. נהנה? את זה נדע עוד מעט".

ניקיטה רוקאביציה, שכבש צמד, אמר: "אני לא בטוח איך אני מרגיש, הרגשתי קצת נוקשה לפני המשחק ובמשחק עצמו זה קצת החמיר. הגעתי לכמה מצבים לכבוש והקבוצה שיחקה טוב, הגענו למצבים וכשאתה מגיע למצבים יש לך יותר אפשרויות לכבוש. אני שמח שכבשתי ועזרתי לקבוצה לנצח". על העובדה שהפך למלך השערים שהתחיל כלא ישראלי: "זה נחמד מאוד, זה הישג נחמד בקריירה שלי". על אוקראינה אמר החלוץ: "זה לא קל, ההורים שלי לא שם, אבל שאר המשפחה שלי שם. זה מלחיץ מאוד ואני בקשר איתם בכל יום. אני דואג מאוד, אבל כשזה נוגע לכדורגל צריך לשים הכול בצד ולהתרכז. אני מקווה שכל זה ייגמר במהרה".

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה. דני מרון
0 מ-18 מול שלוש הגדולות. לוי/דני מרון

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי אמר אחרי המשחק: "הייתה לנו פתיחה טובה, גם בתחילת המחצית השנייה שיחקנו טוב, הגענו להזדמנויות ושיחקנו כדורגל התקפי, אבל מצד שני איבדנו ריכוז ואי אפשר לנצח את באר שבע בטרנר אם אתה חוטף כאלה שערים. נצטרך להתעשת, להיות פחות נאיביים ולהגיע מרוכזים יותר למשחק הבא כדי לא להסתבך בתחתית".

על כך שהקבוצה לא הוציאה נקודות משלוש הקבוצות הגדולות: "הייתה לנו פתיחה מצוינת ורצנו מאוד חזק, אבל לצערי יצאנו מהקצב בגלל סדרה של פציעות. אם לא לקחנו אף נקודה ממכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב - דבר שאני לא זוכר כמותו - אז ל א מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון. נרצה לנצח את הפועל ירושלים כדי לא להסתבך ולנהל את הסגל נכון עד חצי הגמר באפריל. אנחנו שני משחקים מזכייה בתואר, וכדי להגיע טוב לגביע צריך לנצח משחקים על הדרך וזה מה שננסה לעשות. הפלייאוף התחתון הוא מאוד קשוח ונכון שיש לנו את המרווח והביטחון, אבל אנחנו רוצים לנצח את הפועל ירושלים במשחק הבא".

אוהד לויטה התייחס לעובדה שזכה להרבה אהבה מאוהדי הפועל באר שבע: "אני מקבל הרבה אהבה מהקהל. לא הרבה פעמים בקריירה זוכים לרגע כזה. זה היה נחמד, אבל יש עשיתי סוויץ' ועברתי להתרכז במשחק. התחלנו טוב את המשחק ועלינו ליתרון, אבל לא ידענו לשמור עליו וספגנו ישר בהתקפה הבאה שער. היינו קצת פתוחים מדי לטעמי ואני לא בא בטענות לאף אחד. שחקנים נלחמו ועשו הכול, אבל נמאס לצאת עם מחמאות ובלי נקודות. יש לנו חלק התקפי שהוכיח את עצמו. משחק ההתקפה שלנו הוא טוב מאוד, במשחקים האחרונים קצת פחות. אנחנו יודעים שיש פה שחקנים טובים, בטח בחלק ההתקפי, אבל אנחנו לא עושים תוצאות טובות בתקופה האחרונה וזה מאכזב".

הפועל באר שבע תתארח אצל הפועל נוף הגליל במחזור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully