וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוף הגליל חיה ונושמת", מחמאות לשי ברדה אחרי התיקו בחיפה

הצפוניים לא מרימים ידיים במאבק ההישרדות, החילופים ההתקפיים של המאמן בעשרה שחקנים השתלמו: "הקארמה ניצחה, לא הגיע לנו להפסיד"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל נוף הגליל 1:1/ספורט1

הפועל נוף הגליל ממשיכה ללקט נקודות במסגרת מאבק ההישרדות שלה בליגת העל. אתמול (שבת) הדהימה בחוץ את האלופה מכבי חיפה לאחר שסיימה בתיקו 1:1 וחילצה נקודה יקרה מאוד, כל זה כשהיא חוזרת מפיגור ומשווה את התוצאה בעשרה שחקנים לאחר הרחקה מפוקפקת של המגן אלי בלילתי שספג צהוב שני גבולי מאוד.

שי ברדה מאמן הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
החילופים ההתקפיים השתלמו. ברדה/מאור אלקסלסי

"אנחנו לא מתכוונים לוותר על אף משחק מעתה ועד סיום העונה, המאבק יימשך עד הרגע האחרון ונעשה כל מאמץ להשאיר את הקבוצה בליגה", אמרו בקבוצה בסיום התיקו בחיפה.

המאמן שי ברדה הכין את שחקניו בצורה כמעט מושלמת ולא נבהל מהאלופה שעמדה מולו. במחצית הראשונה הצליחו שחקני נוף הגליל לסכל את כל נסיונות ההבקעה של הירוקים, ורק טעות קשה של טימו מוזי בתוך תוספת הזמן אפשרה לדין דוד לכבוש את שער היתרון. ברדה קיבל המון מחמאות בסיום בעקבות ניהול המשחק שלו והעובדה שגם בעשרה שחקנים, אחרי הרחקתו של בלילתי, הוא לא היסס להכניס שני שחקני התקפה, רונן חנציס ועבדאללה חליחל, במטרה להשוות ואולי אפילו לנצח. המשחק ההתקפי השתלם והמאמן אכן בא בסיום על שכרו, לאחר שהקבוצה יצאה מסמי עופר עם נקודה חשובה שעוד עלולה לעשות את ההבדל במאבק הצמוד בתחתית בין ירידה והישארות.

עוד בוואלה!

ביקורת במכבי חיפה על בכר והשחקנים: "אם נמשיך ככה, האליפות תברח"

לכתבה המלאה
בלם הפועל נוף הגליל ג'ניה ברקמן. מאור אלקסלסי
הצטיין בתפקיד החדש. ברקמן/מאור אלקסלסי

בסיום הסביר ברדה את תכנית המשחק שלו ואמר: "לחצנו את מכבי חיפה עם שני שחקנים כל הזמן, אבל צריך לומר את האמת, מכבי חיפה קבוצה אדירה ובשביל לדעת לצמצם את ההבדלים באיכויות ובתקציבים המשמעותיים, צריך דווקא ללחוץ בשטח של היריבה וככה לצמצם פערים. אנחנו עושים את זה בהרבה משחקים, אבל כשאתה מפסיד לא מדברים על זה. הפעם הקארמה ניצחה כי לא הגיע לנו להפסיד את המשחק הזה".

ברדה הסביר את ההצבה של יבגני ברקמן בעמדת הקשר האחורי והוסיף: "אחרי הפציעה של ניר לקס, שאני מאחל לו בריאות איתנה אחרי הניתוח, נהיה לנו חור באמצע המגרש. ג'ניה היה מצוין היום, בעיקר בכדורים השניים. הוא קפטן שלנו עם לב מאוד רחב ואני לחלוטין מרוצה מההופעה שלו".

"אני אגיד את האמת, עשיתם בשבילי את העבודה", אמר ברדה בהתייחסו לכל הפסטיבל וההפנינג שהיה בתקשורת סביב 30 אלף הצופים של חיפה במשחק. "לקחתי את מה שאמרתם לשיחת הפתיחה שלנו לפני המשחק. מבחינת התקשורת, נוף הגליל לא היתה קיימת בכלל לפני המשחק. נוף הגליל חיה ונושמת ואני אהפוך הכל כדי שהקבוצה הזאת תישאר בליגה. הורידו אותנו ליגה ואמרו שאנחנו היורדת הבטוחה. אז לאט לאט, אנחנו עובדים ונעשה הכל כדי שהקבוצה תישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully