וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת במכבי חיפה על בכר והשחקנים: "אם נמשיך ככה, האליפות תברח"

6.3.2022 / 8:10

במכבי חיפה לא אהבו את החילופים של המאמן וביקרו את "חוסר האנרגיות" של השחקנים ב-1:1 עם נוף הגליל: "גם הנקודה לא הגיעה לנו". בכר מתכנן אסיפה קשה ושינויים לקראת בית"ר. הבשורה המעודדת: מנכ"ל אל עין התרשם מהקהל, שיתוף הפעולה עשוי להתרחב

תקציר: מכבי חיפה - הפועל נוף הגליל 1:1/ספורט1

1. אכזבה עצומה במכבי חיפה אחרי ה-1:1 מול הפועל נוף הגליל. "היינו פשוט גרועים", הודה גורם בכיר בקבוצה. "לא הופענו בשום חלק של המשחק. צריך להגיד תודה שיצאנו עם נקודה, כי גם היא לא הגיעה לנו".

בחיפה העבירו ביקורת על החילופים של ברק בכר ובייחוד על ההוצאה של חוסה רודריגס שהיה מופתע ומתוסכל. גם בכר בעצמו הודה בטעות בסיום ואמר: "ההרכב היה גרוע, החילופים היו גרועים ואני כועס על עצמי מאוד. רודריגס? ביקשתי ממנו דברים אחרים, אבל בדיעבד באמת נראינו אפילו פחות טוב אחרי שהוא יצא".

הכעס הופנה גם לשחקנים. "אף שחקן לא לקח את המשחק על עצמו", ביקרו במועדון. "כבר תקופה שהקבוצה נראית לא טוב, אבל גם בדרבי וגם אתמול היה נראה שאין לנו אנרגיות. מותר להציג יכולת לא טובה, אבל אסור להיראות כל כך חסרי חשק". בחיפה העריכו שבכר יעביר אסיפה קשה עם השחקנים במהלך השבוע, בתקווה שהיכולת תשתנה לחלוטין מול בית"ר ירושלים.

"אם נמשיך לשחק ככה, האליפות תברח לנו", אמר אחד השחקנים. "עם כל היכולת הלא טובה, אנחנו עדיין במקום הראשון ובפער של יותר ממשחק אחד. אז אנחנו פשוט צריכים להתעורר".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
במועדון מאוכזבים. בכר/מאור אלקסלסי

2. בקבוצה קיוו שהפסטיבל ביציעים יוביל לפסטיבל על כר הדשא: 30 אלף ירוקים התייצבו באצטדיון בשעה נוחה, כולל אלפי ילדים שחלקם צפו במשחק לראשונה בחייהם. בניגוד לשחקנים שלא סיפקו את הסחורה, הקהל סיפק הצגה. "המועדון יכול להיות גאה בקהל", אמר אחד השחקנים. "הייתה תצוגת תכלית ביציעים, אבל לצערנו על הדשא לא היינו ראויים לקהל כזה".

בקהל נכח גם ראד עבדאללה, מנכ"ל אל עין מאיחוד האמירויות שהתרשם מאוד מהקהל הגדול ומהארגון סביב המשחק. בחיפה מאמינים שלאחר המשחק בו התארח עבדאללה, שיתוף הפעולה עם אל עין אפילו יגבר.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"לא הוכחנו שאנחנו ראויים לקהל הזה". אוהדי חיפה/מאור אלקסלסי

3. חסרונו של עומר אצילי הורגש היטב, ובקבוצה ממשיכים לחכות שמאוויס צ'יבוטה ייכנס לעניינים. נגד בית"ר צפוי בכר לעשות כמה שינויים, כאשר גם הצבתו מחדש של רודריגס כמגן שמאלי נשקלת, כמו גם החזרתו של רז מאיר ל-11. "אין אף שחקן בקבוצה שאפשר לשבח", אמר גורם במועדון, "אנחנו חייבים לחזור להיות הקבוצה שהיינו לפני חודשיים".

seperator

יענקל'ה מעיין שהיה מנהל הקבוצה המיתולוגי של מכבי חיפה באליפויות הראשונות בשנות ה-80, הלך לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה. הוא היה בן 77 במותו. הלווייתו תתקיים היום בשעה 15:30 בבית העלמין בחוף הכרמל.

במחזור הבא תתארח מכבי חיפה אצל בית"ר ירושלים בטדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully