וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "סיאנדה קולו לא ראוי להיות בהפועל תל אביב"

3.3.2022 / 15:24

לפני הפועל ירושלים (שבת, 19:50 בספורט4), המאמן התייחס לעזיבת הבלם: "מעשה שלא ייעשה". ינקוביץ': "המועדון הזה ראוי להיות בפלייאוף העליון"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

ערב המחזור ה-25 בליגת העל, הפועל תל אביב מחוץ לתמונת הפלייאוף העליון בעקבות רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. עם זאת, שתי נקודות בלבד מפרידות בינה למקום השישי, ובשבת (19:50 בספורט4) האדומים יחפשו ניצחון שיקרב אותם למטרה כשיתארחו אצל הפועל ירושלים בטדי. המאמן קובי רפואה קיים היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

מטבע הדברים, רפואה התייחס קודם כל למאבק ההעפלה לפלייאוף העליון: "אני שומע את כל הספקולציות. מבחינתי הדברים תלויים בהפועל תל אביב, ואנחנו צריכים לעשות את העבודה ולא לחכות שמישהו אחר יעשה לנו אותה. אנחנו צריכים לעמוד במטרה הזאת".

על עזיבת סיאנדה קולו אמר המאמן: "בכל דבר יש סיכונים. מה שקרה עם קולו זה דבר שלא ייעשה, אם הוא החליט לעזוב את הארץ הוא לא ראוי להיות בהפועל תל אביב. זה מועדון מספיק גדול כדי ששחקן שמתנהל כך לא יהיה ראוי להיות בו".

סיאנדה קולו, הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
"לא ראוי להיות בהפועל תל אביב". סיאנדה קולו/מאור אלקסלסי

בנוסף לרפואה דיבר גם הקשר מרקו ינקוביץ', שעוד שיחק בבית"ר ירושלים כשזו ניצחה 0:3 טכני את הפועל ירושלים לאחר שזיו אריה שיתף שישה זרים בדרבי. "המשחק הקרוב הוא החשוב ביותר, אנחנו צריכים לנצח יריבה טובה. אולי בטבלה הם לא במקום טוב, אבל לפי כל משחק שלהם שראיתי, יש להם שיטה מעניינת ושחקנים טובים. בדרבי ההוא ניצחנו כי הם שיתפו שישה זרים, אבל אחרי שכבשנו במחצית הראשונה היה קשה לשמור על היתרון. בהתחלה עם החמיצו שניים-שלושה מצבים גדולים. הם לא מפחדים מאף קבוצה בליגה הזו. הפועל תל אביב כמועדון, עם הקהל שלה והשחקנים שיש כאן, ראויה להיות בפלייאוף העליון ואנחנו רוצים להשיג את המטרה הזו בשני המשחקים הקרובים. מבחינתי זה יהיה כישלון אם לא נעלה, הכל תלוי בנו ואם ננצח את שני המשחקים נהיה בפלייאוף בוודאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully