וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגין אירועי הדרבי: עונש רדיוס הוטל על הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 12:29

האדומים יארחו את מכבי נתניה מחוץ לבלומפילד עם קהל, בשל התנהגות האוהדים. אכזבה מה-1:1 עם באר שבע, בקבוצה הודו לגבי גרופר שיעזוב בתום העונה: "הוא התבזבז". המועדון עשוי לתבוע את קולו

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

בהפועל תל אביב יצאו מה-1:1 אמש (שבת) עם הפועל באר שבע בתחושה של הפסד. ההתפתחויות במשחק, בעיקר לאחר שהקבוצה כבר הובילה כשבאר שבע הייתה בעשרה שחקנים, גרמו לאכזבה גדולה בסיום. "עשינו את זה מסובך. משנייה אחת של חוסר ריכוז ב"ש חזרה למשחק, היא לא הייתה בכיוון לכבוש בכלל", אמרו שחקנים בקבוצה.

קובי רפואה הפציר בשחקניו במחצית "לא לעשות טעויות, כי זה משחק שלנו" והתלבט אם להעביר את שי אייזן לקישור, אך עשה זאת רק לאחר שער השיוויון. בכל מקרה, הקבוצה התקשתה לתפקד בחצי השני, גם לאחר החילופים והשינויים.

ועדיין , עם כל האכזבה, הקבוצה עדיין תלויה בעצמה. שני ניצחונות במשחקים שנותרו נגד הפועל ירושלים ומכבי נתניה יביאו את הקבוצה לפלייאוף העליון, אך זה לא יהיה פשוט, במיוחד לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון, מתוכם ארבעה הפסדים. משחק המפתח הוא בשבוע הבא מול הפועל ירושלים בטדי. כל תוצאה פרט לניצחון, תשאיר לאדומים סיכוי קלוש לסיים בשישייה הראשונה בתום העונה.

הפועל תל אביב נגד הפועל באר שבע, אכזבה בסיום בעקבות ה-1:1. דני מרון
איבוד נקודות קריטי? שחקני הפועל תל אביב בסיום/דני מרון

פארליי רוזה היה אופטימי ואמר בסיום: "ננצח את הפועל ירושלים ונתניה ונעמוד במשימה". רוזה אמר בנוגע לעתידו ש"טוב לי כאן, אישאר ואעזור לקבוצה עד שאקבל את הויזה לסין. קיבלתי הצעה כלכלית טובה מאוד עבור משפחתי ולכן אני עובר, אבל כל עוד אני כאן, אתן את הכל".

פרשת סיאנדה קולו, שעזב את ישראל ללא התראה מוקדמת, המשיכה להעסיק את המועדון אתמול. ברביעי באסיפה הטקטית קובי רפואה העיר לשחקן על מיקומו במשחק בחיפה, ולאחר מכן באימון העיר לו שוב על כך וביקש שישמור יותר קרוב את השחקן. בסיום האימון קולו אמר לנוכחים: "גמרתי כאן, אני טס הביתה", אבל כולם היו משוכנעים שמדובר באמוציות שיחלפו, ולא לקחו את ה"איום" ברצינות. בקבוצה עוד לא החליטו אם לתבוא את השחקן, אך בכל מקרה הוא כמובן לא יוחזר והמועדון יחסוך את שכרו עד לתום העונה.

דני גרופר, שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
עוד פספוס. דני גרופר/אודי ציטיאט

דני גרופר, שסיכם את תנאיו בלודוגורץ לשלוש שנים, קיבל הודעות תמיכה וחיזוק משחקני הקבוצה. גרופר עבר עונה קשה מאוד, שאת רובה העביר ביציע משום שלא הסכים לחתום על חוזה חדש. "הפועל פספסה את דני", אמרו שחקנים בקבוצה. "הוא שחקן חשוב ובוגר, והפתרון איתו היה צריך להיות אחר. עכשיו הוא מתקדם וכולם מאחלים לו בהצלחה".

בעניין אחר, בית הדין גזר היום על הפועל תל אביב משחק רדיוס עם קהל, בנוסף לקנס של 15,000 שקל, בגין התנהגות אוהדיה בדרבי האחרון.

הפועל תל אביב תתארח בשבת אצל הפועל ירושלים במחזור סיום העונה הסדירה תארח את מכבי נתניה, בידיעה ששני ניצחונות יבטיחו לה את המקום הפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully