וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לם: "לא נחכה למחזור האחרון כדי להבטיח מקום בפלייאוף העליון"

מאמן מכבי נתניה דורש "קיר צהוב נגד קרית שמונה" ולא מעוניין שההכרעה תהיה נגד הפועל תל אביב: "רואים שהקבוצה נהנית", אמר אחרי הניצחון באשדוד. בן שמעון: "הכול הולך הפוך"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

איגור זלטאנוביץ' חגג היום (שבת) את הצמד השני שלו העונה, העלה את מאזנו לשמונה שערים בליגה והוביל את מכבי נתניה לניצחון יקר, 1:3 באצטדיון הי"א באשדוד שמקרב את הקבוצה לעבר הבטחת הפלייאוף העליון ומנגד חיסל סופית את סיכוייה של המארחת.

בני לם, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
דורש קיר צהוב בשבת כדי להבטיח פלייאוף עליון. בני לם/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה בני לם אמר בסיום: "אני לא יודע מה יקרה ומה קורה, באנו כדי לנצח. מהדקה הראשונה רצינו למנוע את מה שקרה בפתח תקוה בשבוע שעבר ולכן היה חשוב לעשות את ה-0:2. יש לי חבורה של שחקנים, פשוט כיף לראות אותה. איזו קבוצה, איזה כיף. אני בא ליהנות, רואה שהשחקנים נהנים והקבוצה נהנית. אנחנו משחקים כדורגל שמח וכיף לראות את מכבי נתניה היום. אני נותן להם חופש, נותן להם לרקוד עם הכדור. אנחנו לוחצים כל קבוצה, כל מאמן יודע שאנחנו באים ככה וזה לא עוזר להם. אני רוצה קיר צהוב בשבת הבאה מול קרית שמונה. ביחד נביא את הפלייאוף העליון בשבוע הבא ולא נחכה למשחק האחרון מול הפועל תל אביב".

הקשר עדן קארצב, שבישל והיה מהבולטים במרכז השדה הנתנייתי, הוסיף: "אני מתעסק בעיקר בלעבוד קשה, לעזור לחברים והם עוזרים לי. התגבשנו לקבוצה חזקה כמו שרצינו ואני בטוח שנשיג את המטרה ונהיה בפלייאוף העליון. משם השמיים הם הגבול. המועדון, השחקנים והקהל נותנים לי ביטחון, יש פה אווירה נהדרת. בני רואה בי כמנהיג וגם אני רואה את עצמי ככה, אני נותן הכול מאהבה. הקהל שלנו נותן הצגה בכל משחק ואנחנו רוצים לראות את כל נתניה באצטדיון בשבוע הבא, שלא יישאר מקום אחד פנוי. הם יהיו השחקן ה-12 ובע"ה נעשה את זה בשבוע הבא".

עוז בילו, שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
"תקופה שהכול הולך הפוך". בן שמעון אחרי הפסד נוסף/ברני ארדוב

מנגד, אמר המאמן המנוצח רן בן שמעון: "תקופה לא פשוטה לקבוצה ולמועדון, אבל היו גם דברים טובים היום שזה קצת מצחיק בהפסד 3:1. בתקופה כזו צריך לדעת לשחרר. הלכתי לחדר ההלבשה והרמתי את השחקנים, ממשיכים הלאה. עוד לא התיישבתי על הספסל וספגנו שער. לאחר מכן השתפרנו משמעותית, בעיקר במחצית השנייה, אבל היינו רכים מול השער. יכולנו לחזור ואז קיבלנו עוד גול טיפשי. זו תקופה שהכול הולך הפוך וצריך לדעת לשחרר כשהדברים לא הולכים לכיוון שלנו. אני מאמין בקבוצה הזו ובשחקנים שלי, נביא את הנקודות ויהיה בסדר. אנחנו מנסים לעשות הכי טוב לטובת המועדון, צריך לדעת לקבל גם את התקופות האלה בחיים. לפעמים דברים הולכים נגדך".

יואב ג'רפי, שחזר מפציעה לשערה של אשדוד: "היו הרבה החלקות במהלך המשחק וקצת חוסר מזל. בשער החלקתי על הקרסול שגם ככה לא הגעתי איתו 100 אחוז. ראיתי הרבה משחקים שלנו מהצד והייתה חסרה אמונה. היום האמנו יותר ויכולנו לחזור במחצית השנייה, אבל לא ניצלנו את ההזדמנויות ואז הימרנו והיינו חשופים וספגנו את השני. ברור שלא הבטחנו את ההישארות בליגה, התחתית בוערת. אנחנו תלויים בעצמנו ובמצב טוב, אם נשיג את הנקודות אז נתרחק משם מהר מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully