וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיקם את הביטחון": בהולנד מרוצים מהשער של ערן זהבי

חלוץ פ.ס.וו שב לכבוש וגם סחט אדום ש"גמר את המשחק" ב-1:2 על גו אהד איגלס, בדרך לגמר הגביע: "שמח לחזור להבקיע"

תקציר: גו אהד איגלס - פ.ס.וו איינדהובן 2:1/ספורט1

לוח הזמנים המאוד העמוס, במסגרתו פ.ס.וו איינדהובן קיימה כבר שני משחקים מאז התיקו מול מכבי תל אביב לפני שבוע, לא הפריע לקבוצה של ערן זהבי לצלוח אמש (רביעי) את חצי גמר הגביע ההולנדי עם ניצחון 1:2 על גו אהד איגלס, כאשר החלוץ הישראלי סייע למחוק פיגור עם שער בדקה ה-43 אחרי שלושה משחקים שבהם לא מצא את הרשת, ופ.ס.וו הבטיחה את מקומה בגמר לראשונה מאז 2013.

"זהבי נראה בכושר לא טוב לאחרונה, אבל שיקם את הביטחון שלו עם השער", נכתב על הישראלי ב-ED. אלא שלאו דווקא השער היה הרגע הכי מדובר בו זהבי לקח חלק במשחק, כי אם הכרטיס האדום שכוכב נבחרת ישראל סחט דקות ספורות לאחר מכן.

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
"שיקם את הביטחון". ערן זהבי חוגג/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

בדקה ה-45, במצב של 1:1, הבלם יוריס קראמר הרחיק לא טוב כדור ארוך שנשלח לעבר זהבי, ואז נאלץ לאחוז בזרועו של הישראלי כדי למנוע ממנו לדהור לאחד על אחד מול השוער. תחילה שופט המשחק שלף לעבר קראמר כרטיס צהוב, אולם לאחר בדיקה ב-VAR החליט להרחיקו בשל העובדה שהיה השחקן האחרון בקו ההגנה של גו אהד איגלס, ובכך נותרה יריבת פ.ס.וו ב-10 שחקנים למחצית השנייה של המשחק.

מאמנה של גו אהד, קיס ואן וונדרן, התייחס לכרטיס האדום בתום המשחק ונמנע מלבוא בטענות כלפי הבלם שלו: "זה היה כדור גבוה שקשה להשתלט עליו. התגובה שלו הייתה 'אני חייב לעשות משהו כדי לעצור את זהבי'. הכרטיס האדום גמר את המשחק, אבל אנחנו צריכים לכבד את ההחלטה".

עוד בוואלה!

ערן זהבי הבקיע, פ.ס.וו עלתה לגמר הגביע ההולנדי

לכתבה המלאה
ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
הביטחון חזר. ערן זהבי/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

זהבי עצמו סיכם את הניצחון בסיום: "אנחנו שמחים מאוד, ראיתם את החגיגות עם האוהדים ובחדר ההלבשה. אנחנו בגמר ולעלות שלב זה הדבר הכי חשוב בגביע, עכשיו אנחנו רוצים לנצח בגמר. עכשיו אנחנו מתרכזים בליגה, יש לנו משחק חשוב מאוד ביום ראשון וגם בו אנחנו צריכים לנצח. היה נחמד לחזור להבקיע ולסחוט כרטיס אדום מהקבוצה היריבה, אני מנסה לעזור לקבוצה איך שאני יכול ואני שמח שהשגנו תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully