וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך צפוי לקבל דקות במשחק הגביע של מכבי תל אביב נגד מכבי יפו

עודכן לאחרונה: 2.3.2022 / 17:44

הקשר בן ה-18 שמסומן כשחקן העתיד של המועדון, צפוי להיות אחד מלפחות שני שחקנים מקבוצת הנוער שייכללו בסגל בגומלין רבע הגמר (חמישי, 19:30). חוזז, בן חיים, אלמוג וחלאיילה צפויים לפתוח, קרסטאיץ': "לא רוצים לאבד את הבלמים לתקופה ממושכת, נאפשר להם לנוח"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על הפועל נוף הגליל/ספורט1

מכבי תל אביב

אוסקר גלוך, קשרה בן ה-18 של מכבי תל אביב שמסומן כשחקן העתיד של המועדון, יהיה מחר (חמישי, 19:30) בסגל הקבוצה למשחק הגביע מול מכבי יפו. בימים האחרונים מתאמנים עם הקבוצה הבוגרת ארבעה שחקנים מקבוצת הנוער - אוסקר גלוך, בר לין, אוראל באייה ושון אדרי, והמאמן מלאדן קרסטאיץ' צפוי להכליל לפחות שניים מהם בסגל למשחק. גלוך אמור להיכלל בסגל בוודאות ואפילו לקבל דקות.

דניאל טננבאום אמור לעמוד בין הקורות כמו במשחק הקודם, ושחקנים כמו מתן חוזז, אילון אלמוג ואוסמה חלאיילה שלא שיחקו נגד נוף הגליל ולא פתחו לאחרונה בהרכב, אמורים לפתוח.

כזכור, מכבי תל אביב מגיעה למשחק מול הקבוצה מליגה א' עם יתרון של 0:2 מהמשחק הראשון. גם המשחק מחר ייערך בבלומפילד וקרסטאיץ' צפוי לעשות לא מעט שינויים בהרכב ביחס ל-11 שפתחו בניצחון 1:3 על נוף הגליל.

שחקן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב אוסקר גלוך. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
הזדמנות ראשונה לצפות בשחקן העתיד? אוסקר גלוך/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אמר קרסטאיץ' על המפגש הקודם מול יפו: "מחר נעשה את הכל כדי להעפיל לחצי הגמר, וכמובן שנערכנו היטב למשחק, כמו שעשינו בכל המשחקים לפני כן. אנחנו מכבדים את כל היריבות שלנו, וכן - זה נכון שלא הייתי מרוצה מחלק מהשחקנים במפגש הראשון, אבל אנחנו צריכים להסתכל על כל משחק בנפרד ואם אפשר להבקיע 10 שערים, אז להבקיע 10 שערים. זה נכון שלא הייתי מרוצה מהמחצית השנייה".

על מצב הסגל אמר המאמן: "ניצחנו 1:3 בנוף הגליל וזה נורמלי שנעשה שינויים מחר ונאפשר מנוחה לשחקנים ששיחקו. מצפים לנו עוד משחקים רבים וקשים עד תום העונה וישנם מספר שחקנים שזקוקים למנוחה ארוכה יותר ולא ישחקו מחר - השחקנים הפצועים הם בעיקר הבלמים, ואנחנו לא רוצים לאבד אותם לתקופה ממושכת יותר ונאפשר להם לנוח. גם המחליפים שלהם במרכז ההגנה עושים עבודה טובה".

על חזרתו של שרן ייני להרכב, אחרי תקופה ארוכה שלא שיחק: "הוא שחקן חשוב מאוד, מנוסה מאוד ומשמעותי בחדר ההלבשה ועל הדשא. גם אני כשהייתי בגילו עזרתי למאמן שלי ואני שמח שהוא עושה זאת כאן וגם חזר לשחק וכמובן שאני סומך עליו בתקופה החשובה הזו עד תום העונה".

שיתוף השחקים הצעירים נגד מכבי יפו: "זה נורמלי שנעקוב אחר קבוצת הנוער ועבורי אין שום הבדל בין שחקנים ותיקים לצעירים, רק היכולת שלהם משנה. עלה שחקנים לסגל ויש לנו עוד זמן לבחון אותם העונה ולראות מי יהיו מוכנים להיות איתנו גם בעונה הבאה ובעתיד".

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, שרן ייני, אנריק סבוריט, מתן בלטקסה, עדן שמיר, אבי ריקן, ברנדלי קובאס, מתן חוזז, טל בן חיים, אוסמה חלאיילה.

דובב גבאי שחקן מכבי קביליו יפו. לירון מולדובן
יפו אופטימית. דובב גבאי/לירון מולדובן

מכבי יפו

יפו מגיעה למשחק מקרבות העלייה הצמודים בליגה א' דרום, שם היא חולקת את אותו מספר נקודות עם הראשונה הפועל כפר שלם והשלישית מ.כ חולון. המאמן איציק ברוך יחסר כמובן את ערן לוי שנפצע במשחק הראשון של רבע הגמר, אבל בקבוצה מגיעים עם אופטימיות שאפשר לחולל מהפך. ביפו יודעים שאם יכבשו ראשונים הם יוכלו להלחיץ את הצהובים, ומשוכנעים שהתוצאה במשחק הראשון השאירה פתח להפתעה הגדולה.

הרכב משוער: אלמוג מלול, ניב פליטר, גיא עיני (לני טייב), עומרי כהן, פיליפ חאיכ, טריקו גטהון, ניקו לסדמן, רונן פרץ, ליאל כהן, גיא אמסלם, דובב גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully