וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב זריהן התלונן על רגישות בשריר ונמצא בספק למכבי תל אביב

2.3.2022 / 9:38

הקשר חזר לסגל נגד סכנין ואף עלה מהספסל לדקות הסיום, אך בבית"ר ירושלים מקווים שיוכל ליטול חלק גם במפגש ביום שני בבלומפילד. היום: דיון נוסף בבית הדין לעבודה

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:1/ספורט1

קשר בית"ר ירושלים, ניב זריהן שחזר לסגל הקבוצה רק במשחק האחרון נגד בני סכנין אחרי כשלושה חודשי היעדרות, נמצא בספק למשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני לאחר שחש רגישות בשריר האחורי וזאת על אף שעלה מהספסל רק ל-12 הדקות האחרונות. יחד עם זאת, ישנם עדיין חמישה ימים עד למשחק ובבית"ר מקווים כי יחול שיפור במצבו של זריהן ושהוא יוכל להיכלל בסגל.

ניב זריהן שחקן בית"ר ירושלים. אודי ציטיאט
שוב ייעדר? זריהן/אודי ציטיאט

בכל הנוגע ל-1:1 נגד סכנין ולקראת הביקור בבלומפילד בשבוע הבא, המאמן יוסי אבוקסיס, שהיה מרוצה מדקות רבות במשחק, בעיקר במחצית השניה, יעבור עם שחקנים שוב על הטעויות במצבים הנייחים והעובדה שכמעט בכל משחק הקבוצה סופגת שער ממצב נייח. אבוקסיס היה מתוסכל אחרי המשחק נגד סכנין ואמר במסדרונות טדי: "גם כשאנחנו עומדים מצויין, כל יריבה מייצרת מצבים מהגבהות. זה לא יכול להימשך, מכלום מקבלים גולים".

אבוקסיס עשוי להמשיך עם ההרכב שכולל שלושה בלמים - אוראל דגני, ג'וסואה מחיאס ואופיר קריאף ושני חלוצים בהתקפה, שועה וחליאופילו פלייטר, שכבש את שערו הראשון העונה, אך סיים עם רעב ואמר בסיום: "הייתי חייב לסיים עם שני שערים".

היום ייערך דיון נוסף בבית הדין לעבודה בנוגע לקיצוץ שכר השחקנים ב-25% באופן חד צדדי. בבית"ר אמרו אתמול: "מה שיוחלט יוחלט, אנחנו מרגישים שהדיונים האלה סתמיים, בסופו של דבר יש רצון של שני הצדדים שהכסף שקוצץ ייחשב כהלוואה ויוחזר לשחקנים, כל העיסוק בזה מיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully