וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן שמח: "היינו צריכים את זה, זה בוסט רציני"

1.3.2022 / 23:35

מאמן מכבי תל אביב מרוצה לאחר ה-93:94 הדרמטי על באסקוניה: "אנחנו שמחים, עכשיו נמשיך הלאה. כל ניצחון מחזק את הקבוצה"

תקציר: חלק א' של הריאיון עם עודד קטש בתכנית "סערה בממלכה"/ספורט1

במכבי תל אביב שמחו לאחר ששבו הערב (שלישי) למסלול הניצחונות ביורוליג עם 93:94 דרמטי על באסקוניה במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-19. הצהובים גילו יכולת לא יציבה ופיגרו עמוק בתוך הרבע הרביעי של המשחק, אך הצליחו לחזור בזכות יכולת טובה של ג'יימס נאנלי ואנטה ז'יז'יץ', שקלעו 21 נקודות כ"א וביטלו הופעה נהדרת של ווייד בולדווין בצד השני. כעת, לאור השעיית הקבוצות הרוסיות וביטול המשחקים מולן, עומדת הקבוצה של אבי אבן על מאזן 10:11 במפעל.

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. דני מרון
אבן/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן אמר בסיום: "אני שמח שניצחנו קבוצה מנוסה ומסוכנת. זה היה חשוב אחרי ההפסדים באיסטנבול ובמינכן. ישבתי פה אתמול ואמרתי שהדבר החשוב זה להחזיר את הגאווה ואני שמח שהשחקנים עלו עם נחישות ויישמו את זה. זה ממלא אותי בגאווה, ואת כל מי שהיה במגרש. בתוך המגרש הרגשנו את הדחיפה המדהימה של הקהל גם בתקופה קשה, זה היה בוסט רציני, היינו צריכים את זה. אנחנו שמחים, אבל הפנים שלנו קדימה. נצטרך לייצר רצף של ניצחונות כדי להמשיך קדימה למטרות שלנו".

על היכולת של השחקנים: "זה לא רק ג'יימס, זה גם יפתח וג'ון, ג'יילן נתן דקות טובות. זה חשוב לנו, החוסן של הקבוצה זה הקבוצתיות, אנחנו באמת רוצים שהחלוקה תהיה עוד יותר שיוויונית". על הנסיבות שהובילו אותו לעמדת המאמן הראשי במכבי תל אביב: "זה לא משהו שחשבתי שיקרה, גם לא בתוכניות הגנוזות. הרבה מאמנים בהיסטוריה התחילו כסקאוטים, לא חושב על זה בכלל. כל ניצחון מחזק את הקבוצה, את הביטחון של הקבוצה והעמידות של הקבוצה. גם אני מרגיש טוב יותר אחרי הניצחונות".

עוד בוואלה! ספורט

השיטה, הפתרון, העיוות: באיזו שיטה תוכרע עונת היורוליג?

לכתבה המלאה
מאמן באסקוניה נבן ספאחיה. דני מרון
מאמן באסקוניה נבן ספאחיה/דני מרון

מאמן באסקוניה נבן ספאחיה: "אני שמח להגיע לכאן אחרי הרבה זמן. כמאמן של הקבוצה המפסידה, אני רוצה לברך את מכבי על הניצחון, זה היה קשה, הרבה לחימה ובכלל לא דומה למשחק הראשון נגדם. כדי לנצח כאן צריכים להיות קשוחים מנטאלית, בפוקוס, וטובים יותר. כשתסתכלו על הסטטיסטיקה תראו שבאסקוניה טובה יותר בכל אלמנט חוץ מהקליעות עונשין, וזה מעציב אותי. אני מאמן מנוסה מאוד, ואולי זאת פעם ראשונה שקיבלתי עבירה טכנית שתי דקות לסיום המשחק בכל הקריירה שלי".

על המלחמה באוקראינה: "כמאמן וכבן אדם אני לא רוצה לראות את המלחמה הזאת. בחיים שלנו הכל יכול לקרות. תל אביב זה בית נוסף בשבילי, אני מחובר פה להמון אנשים, ולראות אותם אחרי שלוש שנים זה אומר הרבה בשבילי, נהניתי מאוד להיות פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully