וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "זכינו כבר בשני תארים והמטרה היא לזכות גם בליגה ובגביע"

מאמן מכבי חיפה אחרי הניצחון 0:1 על חדרה בגומלין והעלייה לחצי הגמר: "מי שבא, ברוך הבא". בן שהר: "אמא רוצה לראות אותי משחק, אני לא מתייחס למה שהיא כותבת"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה לא הרשימה והציגה יכולת פושרת למדי הערב (שלישי) בגומלין רבע גמר גביע המדינה נגד הפועל חדרה, אבל אחרי 0:2 בחודש שעבר ובוודאי לאחר שהחלוץ המחליף דין דוד העלה אותה ל-0:1 במחצית השנייה ול-0:3 בסיכום המשחקים, בקבוצה לא עסקו ביכולת ובעיקר היו מאושרים מהבטחת הכרטיס לחצי הגמר, אולי בדרך לזכייה בתואר נוסף אחרי שכבר הניפו העונה את גביע אלוף האלופים ואת גביע הטוטו.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
רוצים את כל ארבעת התארים. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

המאמן ברק בכר אמר בסיום: "היה לנו חשוב להמשיך במומנטום. דיברנו לפני המשחק שצריך לכבד את המעמד ולא לזלזל ביריבה, שיחקו גם שחקנים שלא שיחקו הרבה לאחרונה ועברנו את זה בצורה חלקה. דאבל זו המטרה, יותר מדאבל כי לקחנו כבר שני תארים ויש עוד שניים על המדף, אבל יש עוד זמן בגביע וגם בליגה ועלינו להמשיך במומנטום וביכולת מהמשחקים האחרונים".

כשנשאל בכר את מי הוא רוצה לפגוש בחצי הגמר, אמר: "אני לא רוצה שום דבר. אני שמח לעבור לחצי הגמר ומי שבא ברוך הבא".

לקראת שבת נגד הפועל נוף הגליל: "כל משחק הוא חשוב. תהיה פה חגיגה מבחינת קהל ומשפחות, יהיו 30 אלף ירוקים וזה מאוד מרגש ומחייב אותנו לעשות הכל כדי לספק אותם. המטרה היא לנצח בצורה טובה ויפה ולכך נכין את השחקנים".

חלוץ מכבי חיפה בן שהר. מאור אלקסלסי
חזר להרכב ובסיום דיבר על המסרים שמעבירה אמו. שהר/מאור אלקסלסי

החלוץ בן שהר נשאל בסיום על המסרים שהעבירה לאחרונה אמו, בתיה, ואמר: "אני לא יודע אם זה השפיע. אני לא מתייחס למה שהיא כותבת. אמא זאת אמא, אני מכבד ואוהב אותה. לא קל לה המצב והיא רוצה לראות אותי משחק. אני מסתכל על עצמי יום יום ואני נותן את כל כולי גם אם אקבל חמש דקות. אני מקצוען ואני יודע שאם אקבל יותר דקות, אראה יותר טוב. יש לי חוזה לעונה נוספת, אבל אני מסתכל רק על האימון מחר והמשחק הבא, זהו".

על החזרה להרכב אמר שהר: "כיף לחזור לשחק אחרי הרבה זמן שלא פתחתי בהרכב. אין הוקוס פוקס בכדורגל, אני צריך דקות ולשחק וכל שחקן רוצה לשחק כמה שיותר. אני שמח שניצחנו וששיחקנו טוב. חדרה צופפה והיה לא קל, אבל בסוף כבשנו וניצחנו ועלינו לחצי הגמר וזה מה שחשוב. אני לא יודע אם לקרוא לזה הזדמנות, עברתי משהו בכדורגל, יש הרבה הזדמנויות. הייתה לי הזדמנות לשחק ולצבור דקות משחק. מה שאני רוצה כחלוץ זה לצבור דקות משחק. אני רוצה עוד דקות, אבל זה המאמן יחליט. יכולתי להיראות יותר טוב, אבל אני שמח שניצחנו ועלינו לחצי הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully