וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא מועדון, משחק שני ברציפות: "מוראנט עשה מה שהוא רוצה"

כוכב הגריזליס קלע 52 נקודות נגד סן אנטוניו וסיפק רגעים לפנתיאון: "כנראה שלא אצליח לקלוע סל כזה שוב". גם פופוביץ' החמיא: "לא רק אתלטי"

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

בשתי עונות וחצי במדי הגריזליס, ג'ה מוראנט סיפק לאוהדים בממפיס לא מעט רגעים קסומים של כדורסל, אך הלילה (בין שני לשלישי) הוא הציב רף חדש עם שיא קריירה של 52 נקודות ב-105:118 על סן אנטוניו. הכוכב, שיחד עם שאר חבריו הפך את הגריזליס למרעננת של הליגה, שבר את שיא המועדון למשחק בעונה הרגילה רק במשחק הקודם, אז קלע 46 נגד שיקגו, וכעת הוא קבע שיא חדש.

עד הלילה, שיא הקריירה של מוראנט עמד על 47 נקודות שהגיעו בפלייאוף אשתקד נגד יוטה, ונגד הספרס הוא הפך לשחקן הראשון בתולדות המועדון שקולע מעל 50 נקודות במשחק. הגריזליס היו הקבוצה האחרונה שהמתינה לציון הדרך הזה, וכעת שיא המועדון של כל הקבוצות ב-NBA עומד על 50 נקודות לפחות.

בדרך לשם, מוראנט סיפק לא מעט רגעים לפנתיאון. כשתי דקות לסיום המחצית הוא ריחף והטביע מעל סנטר הספרס, יאקוב פלטל, ו-0.4 שניות להפסקה, הוא קיבל מסירה ממגרש שלם מסטיבן אדאמס והספיק לקלוע על הבאזר. "כנראה שלא אצליח לקלוע סל כזה שוב", אמר מוראנט בסיום. השחקן שנבחר העונה לאולסטאר לראשונה בקריירה אף התעלה ברבע הרביעי, כאשר בלם ניסיון קאמבק של הספרס עם 13 נקודות רצופות עבור קבוצתו.

עוד בוואלה!

52 למוראנט בניצחון ממפיס, מיאמי ברחה לשיקגו בפסגת המזרח

לכתבה המלאה
ג'ה מוראנט, שחקן ממפיס גריזליס. רויטרס
רקד על המגרש. מוראנט/רויטרס

"הוא נמצא ליד הסל בכל משחק, אבל הלילה הוא היה במוד התקפי מהג'אמפ בול", אמר חברו של מוראנט בגריזליס, דיאנתוני מלטון, "הוא עשה מה שהוא רוצה וזה היה נראה קל, זה היה מאוד מיוחד לצפות בזה".

מי שגם כן לא נותר אדיש הוא מאמן המפסידה גרג פופוביץ'. המאמן הפעיל הוותיק בליגה רחוק ניצחון בודד מהשוואת השיא למאמן ששייך לדון נלסון, ולמרות שהחגיגה שלו נדחתה, הוא מצא את הזמן לשבח את מי שקלקל לו את המסיבה. "מוראנט שחקן נפלא, מה עוד אפשר להגיד עליו? כולם אומרים שהוא אתלטי, שהוא תופעת טבע כי הוא מהיר, אבל זה לא רק זה, הוא מקבל החלטות ויודע מה קורה על המגרש. כשאתה מחבר את כל זה לאתלטיות שלו, אתה מקבל שחקן מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully