וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוף הגליל: "הקרבות האמיתיים שלנו יהיו בפלייאוף התחתון"

בצפון התעודדו מכך ששיחקו התקפי בהפסד למכבי תל אביב, ומביטים מעבר למשחקים מול מכבי חיפה ובאר שבע. חומרת פציעתו של אוגו תיבדק, בר כהן: "מי שמספיד אותנו טועה"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על הפועל נוף הגליל/ספורט1

הפועל נוף הגליל הפסידה אמש (שני) 3:1 למכבי תל אביב ונותרה מתחת לקו האדום. הצפוניים פתחו רע מאוד את המשחק ונקלעו לפיגור 2:0 כבר בדקה ה-25, ולפחות בחלק הראשון של המשחק התקשו למצוא מענה לצהובים. לאחר מכן, ובחלקים גדולים של המשחק, חזרו הצפוניים לעניינים ואף כבשו שער מצמק מראשו של והיב חביבאללה שהיה בין הטובים בקבוצה. הדקות הטובות נתנו לאנשי הקבוצה אופטימיות לקראת המשך מאבקי ההישרדות, למרות שבשני המשחקים הקרובים שיסיימו את הליגה הסדירה תפגוש נוף הגליל את מכבי חיפה והפועל באר שבע.

סטפן מרינוביץ' שוער הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
חזר לשער והגיב מאוחר. מרינוביץ'/מאור אלקסלסי

"הקרבות האמיתיים שלנו יהיו בפלייאוף התחתון ואם נמשיך לשחק התקפי כמו ששיחקנו, גם הנקודות יגיעו", אמרו בקבוצה. "יש כאן שחקנים מחוייבים, שמבינים את המצב ולכולם ברור שנצטרך להתחיל לצבור הרבה יותר נקודות כדי להישאר בליגה".

המאמן שי ברדה החליט להחזיר לשער את השוער הראשון, סטפן מרינוביץ', שלא גילה יכולת גבוהה במיוחד ואף הגיב מאוחר מאוד לבעיטה של דן ביטון בשער השלישי. בקבוצה יבדקו היום את חומרת פציעתו של ג'ון אוגו, שמתח את שריר הירך האחורי והוחלף כבר בדקה ה-30. אוגו שלא שיחק כדורגל שנתיים, מתקשה להיכנס לכושר משחק ועד כה לא ממש תרם לקבוצה.

עוד בוואלה!

קרסטאיץ' נוטה לוותר על ההצעה מרוסיה. צפוי להמתין לגולדהאר

לכתבה המלאה
בר כהן שחקן הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
זוכה לקרדיט מברדה. כהן/מאור אלקסלסי

מי שבלט אמש שוב, היה בר כהן, המושאל ממכבי תל אביב, שלאחרונה נמצא בכושר טוב ופורח תחת שי ברדה שנותן לו חופש פעולה מוחלט בחלק הקדמי. לצדו של כהן, קיבלו מחמאות גם והיב חביבאללה, איתן ולבלום שנכנס כמחליף לקישור ואלי בלילתי שעלה בחצי השני ונראה טוב בעמדת המגן.

"כרגע אני חושב כל כולי על הפועל נוף הגליל ועל איך להישאר בליגה", אמר בר כהן בסיום. "אני מבטיח בשם כל השחקנים שנעשה הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. בכל משחק אני עושה את מה שהמאמן מבקש ממני. שי ברדה החזיר אותי לחיים, ואני מודה לו על זה. אני מקווה להחזיר לו את זה על המגרש כי בסופו של דבר הנקודות זה מה שחשוב. בסופו של דבר גם אם שיחקתי או לא שיחקתי אצל המאמן הקודם, צריך לקבל את זה כמו גבר, כי זה המקצוע. יש משפט שאומר שסבלנות בסוף משתלמת".

על כך שקבוצתו מסומנת כיורדת בטוחה הוסיף הקשר: "הדברים משתנים. מי שמספיד אותנו כרגע טועה. אנחנו לא נרד ליגה, אני בטוח בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully