וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' נוטה לוותר על ההצעה מרוסיה. צפוי להמתין לגולדהאר

1.3.2022 / 6:30

בשל רצונו להתמודד במפעלים האירופיים, מאמן מכבי תל אביב רוצה להמתין להחלטת מכבי תל אביב לגבי המשך דרכו ולא להיענות כרגע להצעה מהליגה הרוסית. על אף הסיפוק מעבודתו של הסרבי, גולדהאר לא צפוי להשיב לפני תום העונה. שביעות רצון מיובאנוביץ' וביטון

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על הפועל נוף הגליל/ספורט1

למרות שהונחה בפניו הצעה לעונה הבאה מרוסיה בגובה של 650 אלף יורו נטו, מלאדן קרסטאיץ' מעדיף בשלב הזה להמתין למכבי תל אביב. הסרבי אישר בשבוע שעבר במסיבת העיתונאים שהתקיימה ערב המשחק מול פ.ס.וו אינדהובן כי קיבל הצעה מרוסיה והדגיש כי הוא ביקש להימנע מעיסוק בכך לפני המשחק מול ההולנדים בשל חשיבותו.

מאז ביקש קרסטאיץ' לשמוע עוד פרטים על ההצעה ונראה שהדבר המרכזי בגללו, הוא ירצה להמתין להחלטה של מכבי תל אביב בעניינו, הוא ההשתתפות הצפויה של מכבי תל אביב במפעלים האירופיים בעונה הבאה.

מלאדן קרסטאיץ' מכבי תל אביב. אריאל שלום
הצהובים מרוצים מהעבודה שלו. קרסטאיץ'/אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב רוצה להתמודד בעונה הבאה על אליפות בישראל, אחרי שהיה לו חלק מרכזי בהתאוששות של הקבוצה העונה, אבל לא פחות מכך הוא רוצה כאמור להיות חלק ממפעלים אירופיים בעונה הבאה, מה שלא צפוי לו ברוסיה גם בשל מה שקורה כרגע מול אוקראינה וגם כי הקבוצה שהציעה לו לחתום, עשויה לא לשחק בעונה הבאה במפעלים אירופיים, מאחר שהיא כרגע רק במרכז הטבלה בליגה הרוסית.

אף שבמכבי תל אביב מאוד מרוצים מהעבודה של הסרבי, ספק אם מיטש גולדהאר יודיע לו לפני תום העונה האם הוא מממש את האופציה שיש לו איתו בחוזה לשנתיים נוספות. גולדהאר יודע שקרסטאיץ' יכול לקבל הצעה אטרקטיבית במיוחד בחודשיים הקרובים ולעזוב בתום העונה, אבל קרוב לוודאי שגם במחיר כזה, בעלי מכבי תל אביב לא יסטה מדרכו ויחכה עד הרגע האחרון כדי להחליט האם הוא מפעיל את האופציה בחוזה של המאמן.

ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
במועדון מרוצים מכך ששב לכבוש. יובאנוביץ'/מאור אלקסלסי

במכבי תל אביב שבו אמש למרכז מנוף הגליל כשהם מאוד מרוצים מהניצחון 1:3 ומהמחצית הראשונה, אבל קצת מודאגים מהירידה ביכולת במחצית השנייה. קרסטאיץ' הסביר את הנסיגה אחרי ההפסקה בעייפות שהצטברה אחרי המשחק מול פ.ס.וו אינדהובן ביום חמישי, אבל עדיין היה מי שאמר במועדון כי נעשו שינויים במחצית השנייה ונכנסו שחקנים רעננים שהיו צריכים לדאוג להבקיע את השער הרביעי כדי לא לספוג מהצד השני שער מצמק נוסף שהיה הופך את הדקות האחרונות למותחות מאוד.

כעת פוזלים במכבי תל אביב למקום השני ורוצים אותו עוד לפני הפלייאוף. אף שבמועדון נמנעים מעיסוק במכבי חיפה, עמוק בפנים יש תקווה שמכבי תל אביב תעשה את הבלתי יאומן כשיש 36 נקודות בקופה. "אנחנו צריכים להמשיך לעשות את שלנו ולנצח כדי שאם מכבי חיפה תמעד ותאבד נקודות, נהיה בסביבה", אמר אמש גורם במכבי תל אביב.

במועדון היו מאוד מרוצים בשביל ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחזר לכבוש. אחרי שפתח בסערה עם שני שערים בשני משחקים, באו הופעות פחות טובות של החלוץ והיה חשוב לקבוצה וגם לו שהוא יחזור במהרה למצוא את הרשת ואפילו פעמיים כפי שעשה אתמול. "זה ייתן לו הרבה ביטחון", אמרו במועדון אמש. מי שעוד רשם משחק מצוין והיה זקוק לכך לא פחות הוא דן ביטון שהיה כוכב הדרבי, ואמש נתן מחצית ראשונה מעולה. גם אייל גולסה יצא מאוד מעודד מהמשחק, אחרי שזכה סוף סוף לחולצת ההרכב והחזיר בעצמו במחצית ראשונה נהדרת. גולסה מעוניין להישאר במכבי תל אביב ונראה שבקבוצה לא יוותרו עליו ויפעילו את האופציה בחוזהו, גם אם לא יעמוד בכמות המשחקים הנדרשת להפעלה אוטומטית של החוזה לעונה הבאה.

תוצאות המחזור ה-24 בליגת העל:

מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 3:1
הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה 4:1
הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:1
הפועל חיפה מכבי חיפה 1:0
עירוני קרית שמונה - הפועל ירושלים 0:0
בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:1
הפועל נוף הגליל - מכבי תל אביב 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully