וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארד, צ'יבוטה ושהר צפויים לפתוח בהרכב מכבי חיפה מול חדרה בגביע

משפתי שוב בין הקורות. בכר לקראת גומלין רבע הגמר (שלישי, 20:00): "נצטרך לבוא דרוכים, לא כמו שבאנו לדרבי". גולן וקורצקי נפגשו שוב, כרגע אין חתימה. חדרה בהרכב חסר מאוד

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

מכבי חיפה

האלופה נערכת למשחק הביתי ברבע גמר גביע המדינה מול הפועל חדרה מחר (שלישי, 20:00) אחרי הניצחון 0:2 במשחק החוץ לפני כחודש. מכבי חיפה הגדילה את יתרונה בפסגת ליגת העל לשש נקודות בזכות הניצחון 0:1 בדרבי, הבטיחה למעשה את הכניסה לפלייאוף העליון מהמקום הראשון ומקווה כעת להשלים את העבודה בדרך לחצי גמר הגביע.

כהרגלו במשחקים האחרונים, ברק בכר לא תרגל את ההרכב המתוכנן למחר. עם זאת, ההערכה שהמאמן יבצע שינויים רבים בהרכב כשעופרי ארד, מאוויס צ'יבוטה, רז מאיר ובן שהר צפויים לפתוח וגם מחמוד ג'אבר ומאור לוי בתמונת ההרכב. רועי משפתי יפתח בין הקורות, כפי שהיה במשחקי הגביע הקודמים. עומר אצילי הפצוע יחמיץ כמובן את המשחק.

"עשינו תוצאה טובה במשחק הראשון, אבל צריך להשלים את המשימה ולבוא דרוכים ואגרסיביים, לא כמו שבאנו לדרבי", אמר המאמן בכר. "צריך להבין שאין מקום לטעויות, זה רבע גמר ואנחנו רוצים להגיע לחצי הגמר. מי שישחק יצטרך לעשות את העבודה שלו".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אין מקום לטעויות. ברק בכר/מאור אלקסלסי

הפועל חדרה

מנחם קורצקי נפגש היום (שני) שוב עם היועץ המקצועי אורן גולן והשניים דנו שוב בהצעת הארכת החוזה של המאמן גם לעונה הבאה. בשלב זה, אין עדין הסכמות בין הצדדים והחוזה לא נחתם.

הפועל חדרה תגיע למשחק הגומלין בחיפה בהרכב חסר מאוד, כאשר לא מעט שחקנים צעירים, חלקם מקבוצת הנוער, יהיו בסגל. סטיבן אלפרד ומוחמד אוסמן פצועים, ג'ונתן סיסה מוצהב ודיא לבאבידי, מנשה זלקה ושובל גוזלן אמורים לקבל מנוחה.

שוער המשנה עדי טבצ'ניק צפוי לקבל את המקום בין הקורות, אביב לין יפתח כבלם ורון אונגר יאייש את עמדת המגן הימני. תמיר גלזר סובל מפציעה באפו, אך נשללה האפשרות לשבר והוא צפוי לפתוח מחר. גם ליאב פרדה ואפיק קטן הצעירים צפויים לקבל דקות.

עוד בוואלה!

קרע קטן לעומר אצילי בשריר הירך האחורי, ייעדר לפחות שבועיים

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: חיפה

יתר משחקי רבע גמר הגביע:

רביעי, 20:00: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה (1:0 במשחק הראשון)
רביעי, 20:00: הפועל חיפה - בני יהודה (0:1 במשחק הראשון)

חמישי, 19:30: מכבי קביליו יפו - מכבי תל אביב (2:0 במשחק הראשון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully