וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עוקבת אחרי דור פרץ, שרוצה להמשיך באירופה

28.2.2022 / 10:40

קשר ונציה לא שותף גם אתמול בהפסד קבוצתו שירדה מתחת לקו האדום. הוא יהפוך לשחקן חופשי אם היא תרד ליגה ויהווה מטרה מרכזית של הצהובים לעונה הבאה. וגם: הסכום שגלזר יצטרך להביא כדי לצאת לאירופה והמסר של קרסטאיץ' לשחקנים לפני נוף הגליל (20:15, ספורט1)

תקציר: מכבי תל אביב - פ.ס.וו איינדהובן 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב תנסה להחזיר לשורותיה את דור פרץ בתום העונה, אם הוא ישתחרר מחוזהו בונציה. כזכור לפרץ יש סעיף בחוזהו באיטליה לפיו הוא משוחרר מקבוצתו אם היא יורדת לליגת המשנה. אתמול לא שותף פרץ בהפסד של ונציה מול ורונה (3:1) שכתוצאה ממנו היא ירדה למקום ה-18 מתחת לקו האדום. קליארי שניצחה אתמול חלפה על פניה אחרי שבתשעת המחזורים האחרונים רשמה ונציה רק ניצחון בודד.

לפרץ יש חוזה בגובה של 900 אלף יורו נטו לעונה וכאמור במידה שקבוצתו יורדת ליגה, החוזה מתבטל והוא שחקן חופשי כפי שהיה בקיץ האחרון כשעזב את מכבי תל אביב. מכבי תל אביב תפעל במצב כזה לחזרתו לישראל, אבל לא בטוח שפרץ ימהר לשוב.

אף שהוא חווה עונה לא פשוטה בה הוא ממעט לשחק, פרץ לא מתכוון להרים ידיים בשלב הזה ולשוב כל כך מהר לישראל. בסוף העונה הוא יהיה רק בן 27, כך שהוא נמצא בדיוק באמצע הקריירה ואם יעזוב את ונציה, הוא ישאף למצוא קבוצה אחרת באירופה. בין אם בליגה האיטלקית ובין אם בליגה מערב אירופית אחרת. במכבי תל אביב יעקבו אחר ההתפתחויות בתקופה הקרובה וירצו מאוד להיכנס למשא ומתן כדי להחזיר אותו.

דור פרץ, ונציה, מול בראהים דיאס, מילאן. רויטרס
לא מתכוון להרים ידיים. דור פרץ/רויטרס

מייד אחרי המשחק מול פ.ס.וו אינדהובן ביום חמישי דיבר דן גלזר במסיבת העיתונאים וסיפר כי לא זנח את חלומו לשחק באירופה וכי הדבר מאוד בוער לו, על אף הסיפוק שיש לו במכבי תל אביב. גלזר שבתום העונה כבר יישק לגיל 26, תלוי במכבי תל אביב מאחר שיש לו חוזה בקבוצה עד יוני 2024.

בקבוצה בונים על הקשר האחורי שנראה בחודש האחרון מצוין ומזכיר את היכולת הטובה שלו מהעונה שבה נבחר כאן לשחקן הטוב בליגה, כך שאין כוונה לוותר עליו בקלות. לגלזר אין סעיף יציאה בחוזה וההערכה היא שמכבי תל אביב תרצה עבורו כ-2.5 מיליון יורו ומדובר בסכום שלא יהיה כל כך קל להביא כדי להוציא את הקשר לאירופה.

עוד בוואלה!

הערב (20:15, ספורט1): נוף גליל - מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
דן גלזר, שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
בונים עליו. דן גלזר/לירון מולדובן

בתוך כך, במכבי תל אביב מתכוננים למשחק הערב בנוף הגליל (20:15, ספורט1). מלאדן קרסטאיץ' אמר לשחקנים: "המשחק מול פ.ס.וו הוא היסטוריה. אנחנו ממשיכים בדרך שלנו ומה שיקבע אם ננצח זו הגישה שלנו למשחק". קרסטאיץ' רוצה להמשיך להיות בטווח של המקום הראשון ולא לאבד נקודות.

גורם במכבי תל אביב אמר: "מכבי חיפה זה באמת רחוק. יהיה נחמד אם נעלה למקום השני בהמשך, אבל מה שבאמת חשוב זה שניכנס לכושר טוב ונרים את עצמנו עוד יותר לקראת מה שמחכה לנו בגביע המדינה ובפלייאוף". כזכור ביום חמישי תשחק הקבוצה את משחק הגומלין במסגרת רבע גמר גביע המדינה מול מכבי יפו והיא תגיע אליו ביתרון של 0:2, כך שהיא לא צריכה להיתקל בבעיה לעלות לחצי הגמר שייערך בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully