וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה: "סיטואציה לא נעימה, אבל מוקדם לדבר על הקיץ"

קשר מכבי תל אביב נשאל לפני נוף הגליל (שני, 20:15, ספורט1) על כמות הדקות שלו: "לוקח את זה למקום חיובי". קרסטאיץ' שוקל להעלות את יובאנוביץ', פריצה, קובאס וביטון יחד בהרכב. סה חוזר בהדרגה לאימונים, אך לא ייכלל בסגל

מחזור 24הסתיים28/02/2022
הפועל נוף הגליל
  • חביבאללה (38)
3:1
  • (16) יובאנוביץ'
  • (25) יובאנוביץ'
  • (44) ביטון
מכבי תל אביב
תקציר: מכבי תל אביב - פ.ס.וו איינדהובן 1:1/ספורט1

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' שוקל גם מחר (שני) מול נוף הגליל (20:15, ספורט1) להמשיך באותו קו התקפי שמאפיין אותו במשחקים האחרונים ובתוכם זה האחרון מול פ.ס.וו אינדהובן ביום חמישי. כזכור העלה הסרבי מול ההולנדים הרכב שכלל את סטיפה פריצה, ג'ורג'ה יובאנוביץ', ברנדלי קובאס ודן ביטון, והוא לא חושש להמשיך כך גם במשחקים הקרובים מתוך רצון לבנות למכבי תל אביב את כוח ההרתעה שאבד לה בלא מעט משחקים העונה.

קרסטאיץ' עדיין לא החליט סופית באיזה הרכב יעלה מחר אבל הוא יצטרך לקחת בחשבון את היעדרותם של אנדרה ז'ראלדש, ז'וזואה סה ועידן נחמיאס. סה כבר החל בריצות קלות והוא צפוי להיות הראשון שיחזור מבין השלושה. לז'ראלדש ולנחמיאס ייקח יותר זמן, כך ששרן ייני צפוי לפתוח מחר בהרכב כבלם או כמגן ימני.

"מי שיהיה על המגרש חייב לתת את המקסימום. הפער ממכבי חיפה? אני מדבר רק על הקבוצה שלי, המשחק הבא הכי חשוב. אנחנו מנסים להגיע לעמדה הכי טובה שאנחנו יכולים לפני הפלייאוף. אני יודע שהמשחק הקודם נגדם הסתיים ב-1:1, וזו אחת הסיבות שאנחנו חייבים להיות ברמה גבוהה מחר", אמר קרסטאיץ' במסיבת עיתונאים.

לצידו של המאמן ישב גם הקשר אייל גולסה, שדיבר על עתידו לאור הקרדיט הדל שהוא זוכה לו לעונה: "אנחנו קצת מאוכזבים אחרי פ.ס.וו, אני חושב שכל מי שהיה באיצטדיון הרגיש את מה שאנחנו הרגשנו, שאנחנו יכולים לעבור את המשחק הזה. זו היתה יריבה מצוינת, עשינו את הכל, אבל בסוף זה לא היה מספיק. "הסיטואציה לא נעימה, אבל יש לנו צוות חדש שעדיין לומד אותנו תוך כדי תנועה. אני לוקח את זה למקום חיובי, עובד יותר קשה ואני בטוח שזה ישתלם בסוף ואני אחזור לשחק. מוקדם לדבר על הקיץ, אני אחד שלא מסתכל רחוק ומה שיקרה, יקרה".

הרכב משוער: דניאל פרץ, מאור קנדיל, שרן ייני, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, גבי קניקובסקי, דן ביטון, ברנדלי קובאס, ג'ורג'ה יובאנוביץ', סטיפה פריצה.

גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב עם דן ביטון. דני מרון
ההרתעה תחזור? דן ביטון/דני מרון

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו שבע פעמים במסגרת ליגת העל, ושישה מהמפגשים הסתיימו בתיקו. המשחק היחיד שהוכרע היה במאי 2005, אז מכבי תל אביב ניצחה 0:2 בבלומפילד משערים של אבי סטרול ולירן כהן.

* למרות זאת, בביקור האחרון באצטדיון גרין מכבי תל אביב דווקא ניצחה. זה היה מול הפועל עכו בינואר 2010, כאשר איליה יברויאן השלים צמד וקבע 2:3 בדקה ה-82.

* מכבי תל אביב ברצף של ארבעה ניצחונות ליגה. גם בעונה שעברה החלה בסדרה כזו בסוף ינואר והמשיכה ל-10 ניצחונות רצופים.

* מכבי תל אביב עדיין לא שמרה העונה על שער נקי כאורחת וספגה כבר 20 שערים במשחקי חוץ - פחות רק מהפועל נוף הגליל (22).

עוד בוואלה!

חיסורים רבים בהגנת מכבי תל אביב: "שרן ייני חזר בזמן הנכון"

לכתבה המלאה

תוצאות משחקי השבת:

מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 3:1
הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה 4:1
הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 1:1
הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully