וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בטורקיה: אנתוני וואקמה יחתום על חוזה חדש בטרבזונספור

הכוכב הניגרי ימשיך עוד שלוש עונות בקבוצה שאותה הוא מצעיד לאליפות היסטורית, למרות שזכה לביקוש במספר מועדונים אחרים

תקציר: טרבזונספור - קייסריספור/ספורט1

ההצגה חייבת להימשך - כך החליטו בטרבזונספור הטורקית, כאשר הכוונה היא להצגה של אנתוני וואקמה. שחקן הפועל באר שבע לשעבר שמככב כיום בשורות מוליכת הטבלה בטורקיה, צפוי להאריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות לפי דיווח שפורסם הבוקר (שני) בתקשורת המקומית.

וואקמה, שעומד על 9 שערים ו-9 בישולים ב-21 משחקי ליגה העונה, צפוי לחתום בקרוב לאחר שיסגור את הפרטים האחרונים בחוזהו החדש. בטורקיה נכתב כי שחקן הכנף הניגרי בן ה-32 נפגש לאחרונה עם נשיא טרבזונספור, שביקש להאיץ את המגעים להארכת החוזה אחרי שוואקמה היה מעורב ב-5 שערים בשלושת המשחקים האחרונים, שהסתיימו בניצחונות על קוניאספור, אלניאספור וקייסריספור, והגדילו את הפער בפסגה ל-17 נקודות.

פרטי השכר בחוזה החדש של אקס באר שבע טרם נחשפו, אך בחודש שעבר נטען בטורקיה שטרבזונספור הציעה לו כ-3 מיליון יורו לעונה כולל בונוסים והשחקן עצמו דרש יותר, כך שניתן לשער כי הצדדים הגיעו לעמק השווה ובמועדון התקרבו מעט לציפיותיו של וואקמה.

אנתוני וואקמה שחקן טרבזונספור. GettyImages
ימשיך בטרבזונספור. וואקמה/GettyImages

לכוכב הניגרי, שהצטרף לטרבזונספור ב-2018 ומצעיד אותה לאליפות ראשונה מאז 1984, הוצע בחודשים הארונים סכום מפתה מאוד מקבוצה במפרץ, אך מסתמן שהוא בחר להישאר בטורקיה על מנת לשחק עם קבוצתו בליגת האלופות בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully