וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו שחר: "אנחנו במומנטום, הניצחונות החזירו אותנו לעניינים"

קשר מכבי פתח תקוה ל-103FM: "עברנו תקופה לא קלה, אנחנו משחק מחצי גמר גביע וזה לא צחוק. באתי ממכבי תל אביב, אני לא רגיל למאבקים הללו"

תקציר ה-1:4 של מכבי פתח תקוה על הפועל חדרה/ספורט1

על אף שהיא מדשדשת במקום האחרון בליגת העל במשך תקופה ארוכה, מכבי פתח תקוה השיגה אתמול (שבת) תוצאה גדולה במאבקי התחתית כאשר גברה 1:4 על הפועל חדרה שנלחמת על המקום בפלייאוף העליון. אחרי הניצחון המרשים ולפני הגומלין מול הפועל באר שבע בגביע המדינה, קשר המלאבסים עידו שחר התראיין ל-103FM.

"הניצחון על הפועל חדרה היה חשוב מאוד", אמר שחר בפתח דבריו, "אני לא חושב שלא היינו בחיים, אבל זה החזיר אותנו להיות צמודים לקבוצות מעלינו. זה ניצחון טוב לביטחון של הקבוצה, לא כל יום מנצחים עם ארבעה שערים. מקווים להמשיך ככה".

"עברנו תקופה לא קלה ועכשיו אנחנו בתקופה קצת יותר טובה. אנחנו בסוג של מומנטום חיובי וקטן. הניצחון על באר שבע והניצחון האחרון החזירו אותנו לעניינים קצת", אמר שחר והוסיף: "אנחנו מתרכזים במשחק הקרוב. אנחנו משחק מחצי גמר וזה כבר לא צחוק. זה אולי נשמע כמו קלישאה אבל זו האמת - אנחנו מתרכזים במשחק הקרוב נגד באר שבע. גם בגביע אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק".

עוד בוואלה!

ניר קלינגר: "לקח לי זמן למצוא את הנוסחה, אם נמשיך ככה גם נצא מזה"

לכתבה המלאה
עידו שחר, שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
לא רגיל למאבקי תחתית. שחר/דני מרון

במחזור הבא, מכבי פתח תקוה תתארח אצל מ.ס. אשדוד שבעצמה נמצאת במשבר, והקשר אמר כי "כל משחק מעכשיו ועד סוף הליגה הוא גמר גביע וכל משחק הוא חשוב מאוד. לא הייתי בסיטואציות כאלו בעבר, גדלתי במכבי תל אביב. יש המון לחץ, זה לא פשוט אבל צריכים לקחת את הלחץ הזה למקום טוב וחיובי ולהביא מעצמנו עוד. כל אחד צריך להסתכל ולהביא עם עצמו עוד לחימה ולהתעסק בלצבור עוד ביטחון עצמי דרך פעולות יותר פשוטות. לא לקחת את המקום של הלחץ ולברוח, אלא לקחת אותו ולמנף אותו למקום חיובי".

בסיום השיחה, התייחס שחקן מכבי פתח תקווה לתרומתו של ניר קלינגר כמאמן הקבוצה: "ניר עובד איתנו במקצוענות, הוא מביא הרבה מהניסיון שלו ורוח לחימה, הוא יורד איתנו לפרטים הכי קטנים". עוד הוסיף שחר בנוגע למאבקי ההישרדות כי "אני באמת לא רגיל לדברים האלו, בסופו של דבר אני שחקן צעיר ועוד לא חוויתי דברים כאלו, מקווה גם לא לחוות. אני אעשה הכול כדי לעזור לקבוצה להישאר בליגה ואני מנסה לקחת את הלחץ הזה שאנחנו נמצאים למקום חיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully