וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "לקח לי זמן למצוא את הנוסחה, אם נמשיך ככה גם נצא מזה"

מאמן מכבי פתח תקוה לאחר ה-1:4 על הפועל חדרה: "אנחנו עדיין במקום האחרון, השמחה צריכה להיות מאופקת". קורצקי: "יש גם ימים כאלה"

תקציר ה-1:4 של מכבי פתח תקוה על הפועל חדרה/ספורט1

מכבי פתח תקוה הכניסה הערב (שבת) את כל התחתית ללחץ, לאחר שהשיגה ניצחון חוץ ראשון העונה - 1:4 על הפועל חדרה באצטדיון בנתניה. המלאבסים נמצאים כעת רק נקודה מחוף מבטחים ובאמצע השבוע ינסו גם לעלות לחצי גמר הגביע, כשמצפה להם הגומלין מול הפועל באר שבע אחרי ה-0:1 הביתי. גם לחדרה יש מפגש נוסף ברבע גמר הגביע, בחוץ מול מכבי חיפה אחרי הפסד 2:0 בראשון.

ניר קלינגר מאמן מכבי פתח תקוה. שלומי גבאי
לא מוותר גם על הגביע. ניר קלינגר/שלומי גבאי

ניר קלינגר, מאמן מכבי פתח תקוה: "אמרתי לשחקנים כל הכבוד, אבל אנחנו עדיין במקום האחרון ולכן השמחה צריכה להיות מאופקת וצנועה. אני מרוצה שבתקופה האחרונה אנחנו הרבה יותר מאוזנים ומאורגנים מאשר בתחילת הדרך שלי. לקח לי זמן למצוא את הפורמולה, אבל אם נמשיך ככה ולא ניכנס לבלבול מהניצחון הזה, עד כמה שהוא גדול, אז נוכל לצאת מזה. חוץ משלוש המובילות וקצת נתניה שהיא קבוצה מאוד חזקה, כל היתר באותה רמה וכל תוצאה אפשרית. הדרך עוד ארוכה, אנחנו עדיין במקום האחרון ועכשיו צריכים לשים רגע את הליגה בצד ולנסות להעפיל לחצי גמר הגביע".

השוער אריק ינקו, אחד ממצטייני המשחק: "אני מאמין וכולם מאמינים כאן שאפשר להשאיר את הקבוצה בליגה, ואנחנו נעשה את זה. צריכים להמשיך ככה, לשפר את מה שדורש שיפור ולהמשיך כולם ביחד. יש לנו משחק מאתגר מול הפועל באר שבע בגביע וננסה לעבור שלב".

עוד בוואלה!

ניצחון חוץ ראשון: מכבי פתח תקוה חיממה את התחתית עם 1:4 על הפועל חדרה

לכתבה המלאה
מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
לא חושב על החוזה כרגע. מנחם קורצקי/שלומי גבאי

מנחם קורצקי, מאמן הפועל חדרה: "זה יכול לקרות, זה הכדורגל. היום היריבה הייתה טובה מאיתנו ולא הצלחנו להגיב. רציתי להכניס מהירות ודם חדש, אני חושב שכן הצלחנו לייצר מומנט, אבל לא החזקנו אחרי השער המצמק ויש גם ימים כאלה. לא מתעסק בענייני החוזה, לא אז ולא היום. אני רוצה להוביל את הפועל חדרה לפלייאוף העליון ואעשה הכול כדי שזה יקרה. יש לנו שבוע עמוס עם משחק גביע ונצטרך לאושש את השחקנים ולהרים אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully