וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם תמכה בירמולנקו וניצחה 0:1 יקר את וולבס

הקשר האוקראיני של הפטישים זכה לאהבת המועדון והקהל, תומאש סוצ'ק השיב את הקבוצה למקום החמישי וסיבך את הזאבים בקרב על כרטיס לאירופה

תקציר: ווסטהאם - וולבס 0:1/ספורט1

שלושת הימים הקריטיים של וולבס בלונדון הסתיימו בשני הפסדים כואבים. הזאבים ידעו שניצחונות חוץ על ארסנל ועל ווסטהאם יכניסו אותם חזק לקרבות על המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות, אולם ביום חמישי הם נכנעו 2:1 לארסנל משער עצמי של השוער ז'וזה סה עמוק בתוספת הזמן והיום (ראשון) הם הפסידו 1:0 לווסטהאם, נותרו במקום השמיני ובמרחק שבע נקודות ממנצ'סטר יונייטד שכרגע במקום הרביעי.

תומאש סוצ'ק, קשר ווסטהאם. Alex Morton, GettyImages
ניצחון לפטישים. סוצ'ק ואנטוניו חוגגים/GettyImages, Alex Morton

ברונו לאז'ה, מאמן וולבס, ביצע חמישה שינויים בהרכב לעומת המשחק האחרון נגד ארסנל ובין השאר ירדו לספסל ראול חימנס, דניאל פודנס וגם ז'ואאו מוטיניו ונלסון סמדו הפצוע, אבל סה בין הקורות מנע מהתקפת ווסטהאם להבקיע במחצית הראשונה. ג'ארד בואן, הכוכב של הפטישים בשבועות האחרונים, כמעט לא הורגש במהלך המשחק ונשמר היטב על ידי ההגנה החזקה של הזאבים, אבל מי שבסופו של דבר הכריע את ההתמודדות היה הקשר הצ'כי תומאש סוצ'ק, שהסתנן לרחבה ומקרוב דחק לרשת אחרי בישול מצוין של החלוץ מיקאיל אנטוניו. ווסטהאם עצרה רצף של שתי תוצאות תיקו רשמה ניצחון יקר שמשיב אותה למקום החמישי עם 45 נקודות, כמו ארסנל ושתי נקודות פחות ממנצ'סטר יונייטד הרביעית.

לפני המשחק עלו שחקני ווסטהאם ים חולצה של הקשר האוקראיני אנדריי ירמולנקו, שלא נכלל בסגל, והביעו את תמיכתם בו ובמדינתו, כשגם על המסכים באצטדיון - בפנים ובחוץ - הציגו בקבוכה תמיכה גורפת בו ובעם האוקראיני שמותקף בימים אלו על ידי רוסיה.

עוד בוואלה!

אברמוביץ' לא מתכוון למכור את צ'לסי, זעם באנגליה: "הצהרה אומללה"

לכתבה המלאה
ווסטהאם תומכת בקשרה האוקראיני אנדריי ירמולנקו. Paul Harding, GettyImages
ווסטהאם תומכת בירמולנקו ובאוקראינה/GettyImages, Paul Harding

זהו היה המשחק האחרון השבוע במסגרת המחזור ה-27 בפרמיירליג, אולם ארבע קבוצות לא שיחקו בסוף השבוע בעקבות גמר גביע הליגה בין צ'לסי לליברפול - כך שהשתיים לא שיחקו השבוע, כמו גם היריבות שאמורות היו לפגוע השבוע, לסטר וארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully