וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה מבינים: "אנחנו פראיירים, נשאר לנו רק הגביע"

27.2.2022 / 10:36

אחרי הפסד בדרבי שבו לא נפלו ממכבי חיפה, בקבוצה מעכלים את ההישארות מחוץ לפלייאוף העליון ומסמנים את הגביע: "נהיה חייבים ללכת עד הסוף כדי להמתיק את העונה"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

תסכול גדול בהפועל חיפה לאחר ההפסד בדרבי אמש (שבת), שחיסל כמעט לחלוטין את הסיכויים להעפיל לפלייאוף העליון. הקבוצה של אלישע לוי רשמה משחק מצוין, אך לא השכילה לנצל את מצבי ההבקעה הרבים שייצרה: "אנחנו פראיירים ולצערנו הרב הוכחנו את זה הרבה פעמים העונה", אמר בסיום אחד השחקנים הבכירים בהפועל חיפה, "קבוצה שלא יודעת לנצח אפילו משחק אחד כזה שבו היא עולה על היריבה, לא יכולה לצבור מספיק נקודות כדי להיות בפלייאוף העליון".

בצד האדום של חיפה שיבחו את השחקנים שהראו נחישות גדולה בדרבי וניצחו ברוב המאבקים על הכדור: "ידענו אחרי הדרבי הקודם שאנחנו צריכים הרבה לב ונשמה, ובגלל זה הגענו בטירוף. אבל לצערנו זה לא הספיק", אמר שחקן אחר בקבוצה.

חנן ממן שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
פספוס גדול. ממן/מאור אלקסלסי

כעת, בהפועל חיפה מבינים שהם לא יעלו לפלייאוף העליון ולכן משחק הגביע מול בני יהודה ביום רביעי הקרוב הפך להיות קריטי במיוחד. "נשאר לנו רק הגביע, נהיה חייבים ללכת עד הסוף כדי להמתיק את העונה הזו", אמרו במועדון, שם מתעקשים לא לעשות סיכומים, אך גם הבעלים יואב כץ זועם על חוסר העמידה במטרה הבלעדית שהקבוצה העמידה לעצמה.

בעניין אחר, בהפועל חיפה תעמוד לדין על השלכת האבוקות לכר הדשא, אולם במועדון שיבחו אתמול את מנהל האירוע יונה לסרי, שלמרות הרבה התרעות לפני הדרבי, הצליח להעביר את המשחק בשקט ובלי אירועים מיוחדים. "עכשיו אני נושם לרווחה", אמר לסרי בסיום, "עוד בשערים הצלחנו למנוע כניסה של הרבה אוהדי מכבי חיפה שרצו להיכנס ליציעים של הפועל. היה לנו חשוב שהמשחק יעבור בצורה הכי בטוחה, וההכנה המצוינת הוכיחה את עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully