וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "בכדורגל לפעמים סופגים מבעיטה של אחת למיליון"

מאמן הפועל חיפה אחרי ההפסד בדרבי: "אתם לא רואים את מכבי חיפה הרבה פעמים כשהיא לא מצליחה לשחק בצורה מסודרת. זה מאכזב, שיחקנו כדי לנצח"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

מכבי חיפה אולי לא הרשימה, אבל עשתה את שלה הערב (שבת) בדרבי נגד הפועל חיפה. צ'ארון שרי כבש את השער היחיד בהתמודדות, היה זה ביצוע מושלם של הקשר הסורינאמי-הולנדי שבהחלט יתמודד על שער העונה, הירוקים הגדילו את הפער בפסגה לשש נקודות ומעבר לכך ששוב צבעו את העיר בירוק, גם עשו צעד משמעותי לעבר אליפות שנייה ברציפות. לעומת המוליכה, הפועל חיפה ספגה הפסד נוסף וככל הנראה תישאר מחוץ לפלייאוף העליון, על אף שעוד יש לה סיכוי לתפוס את המקום השישי, גם אם נמוך במיוחד, אם תנצח בשני מחזורי סיום העונה הסדירה.

אלישע לוי. מאור אלקסלסי
"בעיטה של אחת למיליון". אלישע לוי/מאור אלקסלסי

בסיום אמר מאמן הפועל חיפה אלישע לוי: "זה מאוד מאכזב להפסיד, בטח בדרבי, אבל השחקנים נתנו את הכל. שיחקנו כמו קבוצה טובה, לחצנו גבוה, הגענו לאין ספור הזדמנויות נגד הקבוצה הכי טובה בליגה וחבל שלא הצלחנו לנצל את ההזדמנויות. אני רוצה גם לומר מילה טובה לקהל. הדרבי הקודם זה סיפור אחר לגמרי, הפעם השחקנים נתנו את הכל. מתסכל אותי ההפסד כי שיחקנו בשביל לנצח והגיעו למצבים שחקנים שיודעים להבקיע, גם אוז'בולט, גם תורג'מן, ממן וסרדל. זה לא נכנס גם היום וגם נגד מכבי תל אביב, אבל יש ימים כאלה וכעת ננסה לעבור שלב ביום רביעי בגביע".

עוד אמר לוי: "הכנתי את הקבוצה ללחץ של מכבי חיפה, אתם לא רואים את מכבי חיפה הרבה פעמים כשהיא לא מצליחה לשחק בצורה מסודרת. אנחנו היום שיחקנו אחרת כדי להפריע לקשרים שלה והגענו להרבה מאוד הזדמנויות, אבל בכדורגל לפעמים סופגים מבעיטה כזו של אחת למיליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully