וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו ביילסה עוזב את לידס, ג'סי מארש צפוי להחליפו

בממלכה מדווחים שהארגנטינאי ייפרד אחרי כמעט ארבע שנים בעקבות התבוסות הקשות וסכנת הירידה המוחשית, אקס לייפציג המועמד המוביל

תקציר: לידס - טוטנהאם 4:0/ספורט1

מרסלו ביילסה עוזב את לידס יונייטד, כך פורסם הערב (שבת) בתקשורת האנגלית. הודעה רשמית עדיין לא נמסרה בנושא, אולם נכתב שהארגנטינאי בן ה-66, שגם כך אמור היה לעזוב עם תום חוזהו בקיץ אחרי ארבע שנים באלנד רואד, הגיע לסיכום הדדי עם ראשי המועדון על הפרידה מיידית, בעקבות ההפסד 4:0 לטוטנהאם - משחק שני ברציפות בו הקבוצה יורדת למחצית בפיגור 3:0 אחרי שזה קרה לה גם ב-6:0 נגד ליברפול בשבוע שעבר. על פי העיתונאי פבריציו רומאנו, ג'סי מארש האמריקאי, שפוטר בתחילת דצמבר מלייפציג הגרמנית, צפוי להחליפו.

מאמן לידס מרסלו ביילסה. רויטרס
החזיק מעמד כמעט ארבע שנים בלידס. ביילסה/רויטרס

ביילסה, בלם עבר שנחשב לאחד המאמנים המוערכים בתולדות הכדורגל הארגנטינאי, מעולם לא נשאר בקבוצה כל כך הרבה זמן כפי שהיה בלידס - רק בנבחרות ארגנטינה וצ'ילה היה שש וארבע שנים בהתאמה, בקבוצות השונות בארגנטינה ובאירופה ובהן אספניול, אתלטיק בילבאו, מארסיי, לאציו וליל החזיק לכל היותר שנתיים, את לאציו עזב כעבור 48 שעות בלבד בקיץ 2016 בעקבות חילוקי דעות עם ההנהלה.

הוא הגיע ללידס בקיץ 2018 כשעוד הייתה בצ'מפיונשיפ והצליח בסיום עונתו השנייה להחזיר את המועדון לפרמיירליג אחרי היעדרות של 16 שנה. העונה הראשונה בליגה הטובה בעולם אף הייתה מוצלחת במיוחד, אלא שהעונה הקבוצה סובלת ממספר פציעות משמעותיות בסגל ובשבועות האחרונים הידרדרה כהוגן ולאחר 26 משחקים היא במרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום, כשגם אברטון וגם ברנלי שמתחת לקו האדום עם שני משחקים חסרים וניצחון אחד של כל אחת מהן יוריד את לידס למקום ה-18 שממנו חוזרים לצ'מפיונשיפ.

לידס ספגה עשרה שערים בשני משחקיה האחרונים ובכל אחד מהמשחקים הללו פיגרה 3:0 במחצית, אבל גם קודם לכן התפרקה ב-4:2 נגד מנצ'סטר יונייטד וספגה שלישייה מאברטון שמדורגת מקום אחד מתחתיה, משמע ספגה 17 שערים בארבעה משחקים. לפני כן היא ספגה שלישייה ב-3:3 נגד אסטון וילה ובסך הכל ניצחה שלושה משחקים ב-15 האחרונים בפרמיירליג.

לידס יונייטד הודחה מהגביע האנגלי ועל כן לא תשחק באמצע השבוע, אלא משחקה הבא יהיה בשבת בחוץ נגד לסטר. משחק הבית הבא שלה יהיה ב-10 במרץ נגד אסטון וילה וסטיבן ג'רארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully